Apart Natural - nektar pod prysznic

Jakiś czas temu z koleżanką pobuszowałyśmy nieco dogłębniej po stoisku kosmetycznym w Tesco. I udało mi się upolować niebiańsko pachnący nektar pod prysznic o zapachu aronii i jeżyny.




informacje jakie dane nam producent:
Kosmetyk zawiera naturalne, występujące w owocach bioflawonoidy, znane z właściwości antyoksydacyjnych. Niwelują one działanie wolnych rodników, opóźniając starzenie skóry.
Aronia chroni skórę przed negatywnym wpływem środowiska zewnętrznego oraz zatrzymuje wilgoć.
Jeżyna działa energetyzująco i odżywczo.
Kompleks witamin A, E, F, H, B5, B6 nawilża, odżywia, regeneruje i chroni skórę.
Lipidy z oleju słonecznikowego sprawiają, że skóra traci mniej wilgoci oraz łatwiej się regeneruje.


Skład:





Zacznijmy od zapachu. Jest on wyjątkowo mocny, dość słodki, szalenie owocowy. Na skórze utrzymuje się średnio długo, na tyle, że po wyjściu z kąpieli jeszcze go czuć, jednak nie kłóci się z innymi zapachami. Konsystencja jest gęsta, lubi jednak uciekać z ciała. 
Opakowanie w którym zamknięto nektar jest duże, eleganckie, solidne i bardzo poręczne. Nie wyślizguje się z dłoni, łatwo się otwiera i łatwo zamyka. Jest przezroczyste dzięki czemu stale możemy kontrolować ilość żelu w butli. Dozownik jest wygodny, nie ma problemu z marnotrawieniem żelu przez przypadkowe wylanie za dużej ilości. 

Nie mam dużych wymagać wobec żeli, ale ten je spełnia w 100%. Ładnie pachnie, jest wydajny, dobrze się pieni, porządnie myje, nie podrażnia skóry a także jej nie wysusza. Dodatkowo cena nie jest wygórowana, kosztował koło 7 zł za 400 ml. Bardzo przyjemny żel. 

7 komentarzy:

  1. Podejrzewam, że przypadłby mi do gustu :) Słodki zapach - to, co lubię ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Apartowskie żele są bardzo przyjemne :) i niedrogie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena bardzo zachęcająca. Kupiłam wtedy jeszcze ten czerwony - Liczi i Żurawina, ale czeka grzecznie na swoją kolej:)

      Usuń
  3. Muszę go oglądnąć jak będę w Tesco, dawno nie miałam kosmetyku z jeżyną- brzmi bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba w Realu też je widziałam, wydaje mi się, że opanowały więcej niż jeden sklep.

      Usuń
  4. Anonimowy09:55

    Bardzo fajny żel. Taki zimowy kawałek lata:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga