Be Beauty - sól do kąpieli

Jestem szczęśliwą posiadaczką wanny co mi pozwala rozkoszować się słonymi kąpielami. A do nich idealnie nadają się sole z Biedronki z serii Be Beauty.


Nie wieżę w magiczne właściwości tych soli. Dla mnie są po prostu miłym dodatkiem relaksującym. Sól morską uwielbiam ze względu na jej kolor, woda z nią jest cudownie lazurowa. Dlatego też jest moim hitem. Inne sole jednak też są bardzo przyjemne. Lawendowy zapach delikatnie uspokaja a zapach lotosu pozwala nieco się rozmarzyć. Trawa cytrynowa (nieobecna na zdjęciach) jest niezwykle orzeźwiająca. 



Sole są łagodne dla skóry, nie wysuszają jej, nie powodują podrażnień. Skład mają podobny, różnią się ekstraktami. Polecam każdemu, zwłaszcza, że sól ma apetyczną cenę ok. 3,50 zł. Opakowanie wystarcza mi na jakieś 4 kąpiele. Ostatnio seria zmieniła lekko wygląd a także pojawiły się nowe zapachy:)

2 komentarze:

  1. Ojj szczęśliwi Ci co wannę mają. U mnie prysznic, ale sole oczywiście wąchałam i są boskie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga