HOME STYLE: ceramika Ib Laursen

Znalezienie  ładnych dodatków do mieszkania czy domu wcale nie jest łatwą sprawą. To co oferują markety czy też sklepu w stylu Pepco średnio mnie przekonuje. Jest zbyt pospolite, nie ma w tym duszy. Jest dobre na jakiś czas, ale urządzając własne mieszkanie chcę  czegoś więcej. Już jakiś czas temu zakochałam się w duńskiej ceramice Ib Laursen. Do tej pory posiadam jedynie dwa kubki z kolekcji Mynte jednak wiem, że na nich się nie skończy.


Ceramikę tę charakteryzuje niesamowita delikatność. Miłe dla oka, urodziwe pastelowe kolory, subtelne wzorki i dziewczęce kształty. Te kształtne fale, niewielkie gwiazdki czy geometryczne wzory totalnie mnie zauroczyły.

Wszystkie zdjęcia pochodzą z Internetu z przeróżnych stron.
Jak wspomniałam, dwa kubki są już moje:) Chciałabym jeszcze zamówić kilka misek z dziubkiem i duży dzban - właśnie aby służył jako wazon. 
Ib Laursen to nie tylko ceramika, ale o tym będzie w osobnym poście.

Podoba Wam się?





54 komentarze:

  1. Ojej ta miętowa zastawa jest cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piekne wiosenne kolorki!! cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy, chociaż trochę nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodobały mi się te kubki/filiżanki w gwiazdki z pierwszych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńka :) Takie pastele najbardziej mi wpadają w gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. baardzo mi się to podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne, mają styl :) kiedyś bardzo mi sie podobały teraz jakoś mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o raaany ale piękne! chciałabym mieć taką zastawę u siebie w domu

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się te pastelowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne rzeczy,pastele piekne

    OdpowiedzUsuń
  11. Co jak co, ale Pepco ma bardzo fajne rzeczy, przede wszystkim tanie jak na polską kieszeń, a i nie szkoda czegoś, jak się stłucze lub cokolwiek zrobi. Nie żal także przerobić jakieś doniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odcienie mięty i szarości to coś dla mnie! Wyglądają przepięknie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie wygląda cudnie. I te kolorki..:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale wszystko piękne pastelowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się podoba, Pepco za to lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne i w ślicznych kolorkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne cuda ! :) I kolorki, takie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam słabość do wszelkiego rodzaju dodatków do domu - w dodatku jeżeli są takie wymyślne,to już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne te talerze w gwiazdki <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne przedmioty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. same cudaa! serioo :O mega , na pewno w przyszlosci cos sobie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie piękne. Te pastelowe komplety bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne pastele. Uwielbiam oglądać takie inspiracje <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale ładne rzeczy! Każda ładniejsza od poprzedniej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dziewczęce i przyznam bardzo kuszące więc wcale się Tobie nie dziwię że zakochałaś się w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mimo wszystko lubię zaglądać do Pepco i uważam, że można znaleźć tam bardzo fajne i często niepowtarzalne rzeczy. Ładne, pastelowe kolory, ale mnie nie porwało.

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam oglądać, a jeszcze bardziej kupować takie duperelki do domu:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale piękności bardzo lubie takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  30. mnie się podoba, mam słabość do ładnych naczyń.

    OdpowiedzUsuń
  31. urzekły mnie niezwykłe pastelowe kolory tej ceramiki, coś czuję że nie obędzie się bez malutkich choć zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Coraz bardziej się wciągam w tego typu rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo bardzo się podoba! Najchętniej bym wszystko capnęła dla siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piekne pastele! Jesteś na bieżąco z modą:)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja ostatnio w tesco widziałam śliczne ceramiczne doniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podoba mi się ceramika w pastelowych kolorach :) Te w gwiazdeczki również są piękne!! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładne przedmioty :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przecudna ceramika, aż chciałoby się wszystko mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ale piękne! podobają mi się takie pastelowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  40. niebieskie kolorki kubeczków cudne!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale śliczna <3 Uwielbiam takie pastelowe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi na razie takie sklepy jak Pepco itp odpowiadają bo bardzo tanio mogę sprowadzić do mieszkania ładne a potrzebne mi rzeczy, ale ja wynajmuję mieszkanie, w połowie nie jest urządzane przeze mnie, a przez właścicielkę, nie cierpię tu łóżka a i meble niekoniecznie mi się podobają. :D
    Jestem pewna że gdybym urządzała już swoje mieszkanie czy dom, podeszłabym do tego podobnie co Ty i też poszukiwała czegoś z duszą :) (chociaż i w normalnych pepcowych sklepach można znaleść coś fajnego) :) Z tych pokazanych przez Ciebie przypadły mi do gustu szczególnie gwiazdkowe motywy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wynajmując mieszkanie zaopatrywałam się głównie w Pepco. Jest fajne na początek, bo po roku talerze były już tak zajechane, ze masakra. Ale nawet dziś odwiedziłam pepco i kupiłam drewnianą tacę:)

      Usuń
  43. Świetne te pastelowe kolory.
    Ja na razie nie mam czego urządzać, ale mam nadzieję, że jeszcze w tym roku to się zmieni:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolorki mają cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam takie rzeczy! Odwiedzę tą stronę z przyjemnością. Pozdrawiam ! :) super post

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna ta ceramika - taka w delikatnym kobiecym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam wszelką porcelanę:) Muszę uważać na zakupach, ponieważ ja nie znam umiaru jeżeli chodzi o piękną zastawę, filiżanki, kubki,talerze, patery itd..:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ojjj podoba się i to bardzo. Fajnie inspiracje.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  49. piękne i kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga