Inspired by Joanna Krupa

Cześć,
Dzisiaj wcześnie rano odwiedził mnie kurier z długo wyczekiwanym pudełkiem Inspired By stworzonym przez Joannę Krupę we współpracy z magazynem Gala. Dystrybutor oszacował wartość produktów na około 900 zł przy cenie 129 zł. Wiele osób zdecydowało się podarować go bliskim w prezencie. Mój box jest tylko mój:) A jaka jest zawartość Inspired By Joanna Krupa?

Inspired by Joanna Krupa


W pudełku znalazłam aż 10 pełnowymiarowych produktów, jedna próbka (Propolia - szampon miodowy) oraz kilka bonów. Z bonów raczej nie skorzystam, jednak jeśli mamy do wyboru zniżkę w klinice Artplastica w Szczecinie, w sklepach internetowych Answear, Hathat oraz NIFE. Oprócz tego do boxa trafiły bardzo uniwersalne i zróżnicowane kosmetyki, myślę, że większość kobiet byłaby z nich zadowolona. Hitem pudełka jest serum pielęgnacyjne do biustu Esotiq (btw. uwielbiam bieliznę z tego sklepu!), mamy też produkt Clareny (ja otrzymałam roll on pod oczy mimo, że w ulotce jest informacja o serum do rzęs. Widziałam jednak, że cześć z was też ma ten roll on, więc chyba tak miało być), olejek do twarzy firmy Uroda, róż mineralny Amile (przyjemny, delikatny kolor w moim przypadku, taki bardzo bezpieczny), wielką butlę płynu micelarnego Dermedic, emulsję z witaminą C Bandi (miałam  krem do twarzy z tej serii i był całkiem niezły), maseczkę do włosów oraz spray teksturujący Schwarzkopf, mleczko Silcare. Jest także szminka Avon z serii Luxe. I wiecie co? Po raz kolejny jestem zaskoczona tym jak box kosmetyczny trafił idealnie w moje gusta szminkowe. Mój kolor to przepiękny Silky Aprocot. Widziałam, że do większości trafiły różowe szminki - mi niestety róż niezbyt pasuje, ale taka brzoskwinka jest cudna. Z pewnością będę używać! 


Podsumowując jestem zadowolona z tego boxa. Kosmetyki na pewno zużyję z przyjemnością, a już szczególnie tę piękną pomadkę. Shinybox karmi mnie ostatnio ogromną ilością produktów pod oczy, więc roll on będzie musiał trochę poczekać, ale w sumie nie żałuję, że to właśnie ten produkt do mnie trafił. Odżywki do rzęs mam już dwie, ale nie mam tyle zapału aby ich używać:(

Jeśli zaciekawił was ten box możecie go zakupić klikając w poniższy obrazek. Jak wspomniałam, cena zestawu to 129 zł. Polecam!


51 komentarzy:

  1. Nie jest źle ale to nie jest to czego się spodziewałam. Licząc każdy produkt z osobna nie ma tej wartości 900 zł więc ciekawe skąd oni ją wytrzaśli ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z bonów. Bony są na 400 zł, więc dodając je do produktów jest ponad 900 zł.

      Usuń
  2. Rzeczywiście zawartość wygląda bardzo interesująco. Ja jednak nie darzę Dżoany Krupy aż taką sympatią, żeby zamawiać ten box:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że w boxie znajdą sie bardziej luksusowe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurczę, świetna zawartość!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20:47

    Całkiem fajne to pudełeczko:) piekna szminka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Box całkiem niezły, szminka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadka ma prześliczny kolor a zawartość pudełka jest bardzo fajna:) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. w sumie to podoba mi się tyko jedna rzecz tak na prawdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie się niezbyt podoba, jakoś bym się bardzo z niego nie cieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w sumie zawartość ciekawa ale 900 zł to chyba raczej nie jest warta...

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy21:21

    Ja nie jestem zadowolona, właściwie to jestem wściekła. Zamówiłam pudełko na prezent a nie dotarło do mnie do tej pory!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny zestaw kosmetyków. Mnie jednak te wszelkie boxy nie pociągają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawartość nie dla mnie, bo nie przepadam za Schwarzkopfem, czy też pomadkami i tym płynem z Dermedic :P Dlatego zrezygnowałam z eksperymentów z boxami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie jakoś nie przekonuje ta edycja Inspired by, prawie połowa wartości to bony, które większość dziewczyn i tak nie zużyje. Poza tym kosmetyki bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  15. pudełko wypełnione po same brzegi :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ta zawartość:) i ten kolor szminki - przepiękny:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. ojak dla mnie brak tego Wow z pierwszej edycji pudelek.

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam ten micel z Dermedic

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy01:14

    Pudełko nie dal mnie bo już znam kilka produktów, ale ogólnie jest całkiem niezłe! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna zawartość, byłabym zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  21. sredni ten boz jak na autorke :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor szminki cudowny *,*

    OdpowiedzUsuń
  23. dla mnie cena wyjściowa tych wszystkich mazideł jest po prostu śmieszna... nikt by się nań nie skusił kupując wszystko osobno ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja się strasznie cieszę, że trafiła mi się odżywka, postaraj się być systematyczna a po 3 miesiącach Twoje rzęsy sięgną chmur :) może przesadzam ale różnica na pewno będzie widoczna. Też jestem bardzo zadowolona z tego boxa. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, oby był lepszy od poprzedniego.

    OdpowiedzUsuń
  25. Całkiem przyjemny zestawik :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczerze to mnie nie powaliło to pudełko...wręcz jestem pewna, że inspired by nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dość udane to pudełeczko, kosmetyki przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak dla mnie zestaw bardzo fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zawartość nawet fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zawartość BOXA robi wrażenie,jednak ja połowy z tych produktów raczej bym nie wykorzystała.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy14:09

    ??? serio 900zł, wg mnie nie jest warte nawet tych 129zł, kosmetyki ogólno dostępne w każdej drogerii, a nawet osiedlowym kiosku z gazetami:) ehehhe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wskaż mi kiosk w którym kupię serum Esotiq a stawiam ci pudełko.

      A jak pokażesz mi, że kupię wszystkie produkty za mniej niż 129 zł to dostaniesz nawet dwa...

      Usuń
  32. Anonimowy14:10

    podoba mi sie jedna rzecz................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................pudełko, hehehhehe

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy17:03

    Nie jest źle:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna zawartość pudełka :)) mam maskę gliss kur, ale jeszcze czeka na swoją kolej ;) pomadkę luxe też, choć nudziaka, Twoja bardzo ładna :))

    OdpowiedzUsuń
  35. fajne pudełko, cieszy mnie roll-on pod oczy bardziej niż odzywka

    OdpowiedzUsuń
  36. Pudełeczko wygląda powalająco :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi się zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne pudelko, najbardziej ciekawi mnie serum Esotiq.

    OdpowiedzUsuń
  39. Też zamówiłam je dla siebie :) W sumie zawartość mi się podoba ale te bony sztucznie podwyższały wartość pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  40. Mnie to pudełko niestety nie powala :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Całkiem udany Box :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna zawartość! Będę miała cel na luty ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Szminka ma genialny kolor :))
    Kuszą mnie te boxy...

    OdpowiedzUsuń
  44. Całkiem fajne pudełko :) Udane :) Szminka faktycznie ma ciekawy odcień :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga