Shinybox, Stylovy Styczeń 2016

Cześć,
Styczniowy Shinybox dotarł do mnie już tydzień temu. Ostatnio trochę nie mam głowy do blogowania, sporo czasu spędzam u babci. Na szczęście czuje się lepiej, mam nadzieję, że niebawem stanie na nogi. W końcu dziś znalazłam jednak chwilę i chcę się z Wami podzielić moją opinią o styczniowym Shinyboxie który został przygotowany wraz z portalem Stylowi.pl



MONTIBELLO SMART TOUCH KURACJA DO WŁOSÓW 12 W 1 Średnia cena: 25,00 zł / 50ml Produkt pełnowymiarowy

Seria Montibello Smart Touch to ekskluzywna i inteligentna technologia stworzona do osiągania wyjątkowych rezultatów:
- wykorzystanie wiązań peptydowych dających natychmiastową odbudowę uszkodzonym włosom,
- filtry słoneczne chroniące przed promieniowaniem UVA-UVB,
- hydrolizowane proteiny uzyskiwane z roślin, które poprawiają nawilżenie i wzmacniają strukturę włosa.(…)



BALNEOKOSMETYKI BROKATOWY LAKIER DO PAZNOKCI Średnia cena: 19,90 zł / 11ml Produkt pełnowymiarowy

Lakier BALNEO nie tylko nadaje paznokciom intensywny kolor już po nałożeniu jednej warstwy, ale również zapewnia gładką powierzchnię i zapobiega ich łamaniu. Brokatowe lakiery idealnie dopasują się do karnawałowej kreacji i dodadzą Ci szyku.



SILCARE LAKIER DO PAZNOKCI Średnia cena: od 5,99 zł / szt. Produkt pełnowymiarowy

Uwodzicielska Marsala to rdzawe bordo i kolor wina. Stonowana oraz zgaszona kolorystyka miesza się z ciepłym, lekko rdzawym brązem. Nowe, ponadczasowe kolory lakierów The Garden of Colour Marsal Edition dostępne są w czterech niepowtarzalnych wariantach oraz dwóch pojemnościach – 9 ml i 15 ml:
• matowym • perłowo-matowym • piaskowym • błyszczącym



ADIDAS ANTYPERSPIRANT CLIMACOOL , Średnia cena: 14,00 zł / 150ml Produkt pełnowymiarowy

Skuteczność w ruchu! Unikalna formuła z zaawansowaną technologią kapsułek świeżości aktywowanych podczas ruchu - im więcej się ruszasz, tym lepiej działa. Nie pozostawia białych śladów na odzieży.


BIC GOLARKA DLA KOBIET SOLEIL BELLA, 7,00 zł / szt. Produkt pełnowymiarowy

Bella harmonijnie łączy najwyższą precyzję męskiej maszynki do golenia z pięknem kobiecej linii. Ruchoma głowica z czterema ruchomymi ostrzami i dodatkowym paskiem nawilżającym bezpiecznie i delikatnie ogoli nawet najdelikatniejsze obszary kobiecego ciała.



WIBO LAKIER DO UST Średnia cena: 10,49 zł / 10ml Produkt pełnowymiarowy

Trwały i wyjątkowo lekki lakier do ust. Łączy w sobie intensywność koloru pomadki oraz blask i łatwość aplikacji lip glossa. Gwarantuje świetlisty i wyrazisty makijaż na wiele godzin. Idealnie wygładza, nawilża i wyrównuje powierzchnię ust.



YASUMI EYES & LIPS CONTOUR CREAM Średnia cena: 29,00 zł / 5ml

Krem pod oczy i na okolicę ust zwalczający oznaki starzenia się, opuchnięcia i cienie pod oczami. Doskonale nawilża, regeneruje i chroni delikatną skórę wokół oczu i ust. Hydrolizowana elastyna przywraca skórze elastyczność, redukuje zmarszczki i zapobiega powstawaniu nowych. Witamina A zawarta w preparacie wygładza zmarszczki i niweluje objawy fotostarzenia się skóry. Olej z pestek winogron jako silny antyoksydant, działa ochronnie i zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry. Ponadto w połączeniu z witaminą E działa silnie nawilżająco, ograniczając przy tym w znacznym stopniu utratę wody z powierzchni skóry. Regularne stosowanie YASUMI Eye & Lips Contour Cream opóźnia proces starzenia się skóry wokół oczu i ust.


Jako ambasadorka Shinybox otrzymałam koszulkę Pewex. Moim zdaniem to najfajniejszy element tego pudełka. Po rewelacyjnym grudniowym pudełku zaglądając do styczniowego czuję pewien niedosyt. Pudełko nie jest złe, nie ma w nim nic co by mi się nie przydało. No właśnie, to takie pudełko z kategorii "przyda się". Lakiery do paznokci są bardzo ładne. Ten od Balneokosmetyki pięknie prezentuje się na paznokciach, jest dość trwały, pomalowałam nim paznokcie w sobotę i nadal są w nienagannym stanie. Trochę żałuję, że nie trafił mi się srebrny ale złoty też ładny. Lakier Silcare otrzymałam w kolorze marsala. Jest przepiękny, ale drogie Shiny! Przespaliście cały rok z tym lakierem! Niektóre paznokcie były nim pomalowane także w sobotę i niestety w niedzielę wieczorem końcówki już były starte. Kiepsko. Zaskoczył mnie natomiast lakier od ust Wibo. Wydawało mi się, że to nie mój kolor, jednak na ustach prezentuje się bardzo ładne. Antyperspirant Adidas i maszynka Bic z pewnością się przydadzą. Nowością dla mnie jest odżywka do włosów Montibello. Wśród kosmetyków cieszy mnie ona najbardziej, po dwóch użyciach mogę powiedzieć, ze zapowiada się nieźle. Krem pod oczy Yasumi musi trochę poczekać. Shiny ostatnio bardzo dba o stan naszych oczu i powoli przestaję nadążać z zużywaniem tych produktów:) Na liście znalazłam też próbkę odżywki Equlibra, w moim boxie jej nie było. Widziałam też, że wiele z Was jej nie miało.


Stylovy Styczeń nie jest już dostępny w sprzedaży. Możecie natomiast zamówić już lutowe pudełko
We ♥ IT




50 komentarzy:

  1. Okrutnie słabe to pudełko :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej jestem zadowolona z tej mgiełki do włosów
    pozdrawiam MARCELKA FASHION♡♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawartość średnia ;p Nie zamawiałam w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę moich dwóch ulubieńców :-) Adidas jest fantastyczny i działa skutecznie, a Smart 12w1 jestem bardzo ciekawa jak Tobie się spodoba. Ja jestem nim zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tę samą koszulkę, fajna jest :-) a pudełko faktycznie należy do kategorii "przyda się" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się zawartość średnio podoba.... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy kolor tego lakieru z Silcare :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mne to koszulka jest z tego wszystkiego najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie koszulka to najlepszy element ;] Odżywka Equilibra była wymienna z maszynką ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację, koszulka najfajniejsza, chociaż ta Twoja tez niekoniecznie, widziałam u dziewczyn z bardziej mi odpowiadającymi napisami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedynie Yasumi mnie trochę zainteresowało, oprócz tego kompletnie nic

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedynie yasumi trochę mnie zainteresowało, oprócz tego kompletnie nic

    OdpowiedzUsuń
  13. Pudełko bardzo średnie, jedynie krem pod oczy mnie bardziej zainteresował ale reszta słabo ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mega średnie pudelko faktycznie,nic mnie w nim nie ciekawi hmmm ...;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie to nic fajnego w tym akurat pudełku ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna koszulka nam się trafiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodziewałam się lepszej zwartości, pewnie byłabym zawiedziona, gdybym je sobie zamówiła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tą maszynkę z Biga używam od wielu dobrych lat. 4 ostrza sprawiają, ze jedną maszynkę mam średnio 2-3 miesiące. Są trwałe i cena też niezła. Jak nie lubię tych boxów, tak ten mi się spodobał bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszulka faktycznie świetna :D No i ciekawa jestem czegoś więcej na temat tego kremu! Jednak ogólnie nadal te pudełka mnie nie przekonują, dosyć tanie, drogeryjne i ogólnodostępne kosmetyki zazwyczaj do niego wpadają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. coraz słabsze te pudełka robią :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Zupełnie nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  22. bluzka i hasło na niej wygrywa:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawartość średnia, ale i kilka produktów całkiem ok, ja bym się cieszyła zwłaszcza z tej odżywki do włosów i lakiery do paznokci są fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiedziałam, że Balneo wprowadził lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  25. KOSZULKA NAJLEPSZA O TAK:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mogłoby być fajniejsze... Jedynie to Montibello do włosów mnie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzeczywiście słabiutkie pudełeczko...

    OdpowiedzUsuń
  28. Niezbyt udane pudełko. Ciekawi mnie ten krem pod oczy, więc poczekam na recenzję, jak pozużywasz zapasy ;) Życzę Twojej babci dużo siły i zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  29. koszulka naj... słabe pudełko znów. jak się cieszę, że zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie jestem z Wrocławia, a mogę wiedzieć czemu pytasz:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mademoiselle Magdalene jest z tego samego miasteczka co ja, ale fakt, mieszka teraz we Wrocławiu:)

      Usuń
  31. niebardzo podoba mi się zawartość, poza montibello:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta odżywka Montibello jest moją najbardziej ulubioną odżywką, ale poza tym, to pudełko nie powala :/

    OdpowiedzUsuń
  33. dla mnie najlepsza jest odżywka w spary'u :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Trochę słabe to pudełko, ale lakier do ust ma piękny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. mi w shiny brakuje tego choćby jednego produktu, który robi prawdziwe "wow". kosmetyków pod oczy to mam mnóstwo już... koszulka i lakier wibo do ust to największe plusy;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  36. Takie przeciętne, ale koszulka faktycznie fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Używałam ANTYPERSPIRANTU CLIMACOOL i nie byłam zadowolona. Ciekawe jak u ciebie się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  38. zgadzam się większością komentatorów KOSZULKA NAJLEPSZA!

    OdpowiedzUsuń
  39. Faktycznie niezaciekawe to pudełko... Koszulka rewelacyjna!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uważam, że dwa lakiery są zupełnie niepotrzebne, mogli jeden zastąpić czym innym. Z tego pudełka jedyne co mi się podoba to koszulka.

    OdpowiedzUsuń
  41. Koszulka świetna, ale reszta to moim zdaniem kosmetyczne ciekawostki, których użyje się raz i zaraz trafią na dno szuflady :/

    OdpowiedzUsuń
  42. Powiem szczerze, że to pudełko jest tragiczne. Rok temu zamówiłam ShinyBoxa, a od tego uważam, że nie było żadnego godnego uwagi pudełka. Chyba pozostaje się cieszyć, że nie ma pasty do zębów jak już było w kilku pudełkach.

    OdpowiedzUsuń
  43. Sama zawartość średnia, ale koszulka bardzo mi się podoba :) Zgadzam się z Tobą, że to najlepsza rzecz z tego boxa :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga