Shinybox, Spring Time

Wiosna w tym roku nadeszła pełnią życia. Pojawiła się nagle i obudziła wszystko do życia. Takie też miało być wiosenne pudełko Shinybox Spring Time stworzone we współpracy z Drogerią Natura. Zapraszam na przegląd tego co znalazło się w pudełku.



Beaute Marrakech, naturalna woda różana w spray’u. Travel size, Średnia cena 100 ml / 50 zł
Zapewne to hit tej edycji, mnie jednak w ogóle nie cieszy. O ile w blogosferze widzę szaleństwo na punkcie wód różanych tak ja go nie podzielam. Miałam kilka podejść do różnych wód ale każde łączył wspólny mianownik: pieczenie skóry oraz jej zaróżowienie. Nie chcę więcej ryzykować.


Silcare, Lakier hybrydowy Color IT, produkt pełnowymiarowy, Średnia cena szt. / 11,99 zł
Trafił mi się kolor biały/bardzo jasno szary. Lubię właśnie takie kolory, więc bardzo chętnie lakier wykorzystam.


Naobay, szampon Vitality&Shine, travel size, Średnia cena 100 ml / 50 zł
O marce mam dobre zdanie, wiec mam nadzieję, że i szampon mnie nie zawiedzie. Dzięki niewielkiej pojemności, będzie idealny na wyjazd (oczywiście po pierwszym użyciu w domu aby uniknąć potencjalnej przykrej niespodzianki).


Kobo Fashion Color Shine &Care Lipstick, produkt pełnowymiarowy, Średnia cena szt. / 13,49 zł
Lubię szminki w kredkach, więc o ile polubię się z kolorem to będę jej używać na codzien:)


Mesoboost - Lip Sun Protection Spf15 - pomadka ochronna do ust, produkt pełnowymiarowy, Średnia cena szt. / 24 zł
Pomadka ochronna, szczególnie ta z filtrami UV zawsze się przyda, szczególnie teraz, gdy słońce mocno świeci.

SmartFood, baton z żurawiną i malinami, w polewie jogurtowej, produkt pełnowymiarowy, Średnia cena szt. / 5,99 zł
O tym batonie nie mogę się wypowiedzieć, bo... Maciek go pożarł jeszcze zanim skończyłam robić zdjęcia pudełku. Zobaczyłam tylko jak zgniatał papierek...


7th Heaven, płachtowa maseczka do twarzy, produkt pełnowymiarowy, Średnia cena szt. / 11 zł
Maski w płachtach są u mnie na drugim miejscu, zaraz po tych w tubkach. Lubię je za prostotę używania.


Biały Jeleń Apteka Alergika, aksamitna kuracja do pielęgnacji dłoni- próbka- prezent.
Chyba już kiedyś miałam okazję się z nią zapoznać:)
 


Przyznam się, że zestaw nie wywarł na mnie jakiegoś super wrażenia. Jest tu kilka przydasiów, ale też i produkt który kompletnie nie jest dla mnie i może mi sprawić więcej krzywdy niż pożytku:( A jakie jest Wasze zdanie o kwietniowym pudełku?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga