It's a Girls World - Shinybox, marzec 2018

Cześć,
Marzec to miesiąc kiedy nie tylko w końcu przychodzi wiosna i są moje urodziny. W marcu my, wszystkie kobiety celebrujemy swoje święto - 8 marca. Shinybox nawiązał do tego święta tworząc marcową edycję "It's a Girls World". Ciekawe co w środku?


W pudełku znalazło się 6 produktów pełnowymiarowych oraz jeden w wersji podróżnej. Ale po kolei:


GoCranberry, Olejek do demakijażu twarzy i oczu, Produkt pełnowymiarowy, 150 ml / 29 zł
Ten olejek jest mi już znany, dostałam do kilka lat temu wraz z innym pudełkiem. Niestety nie polubiliśmy się. Był dla mnie przede wszystkim zbyt ciężki i niezbyt wygodny w użyciu. Raczej poleci w świat dalej.


Feel Free, antyoksydacyjny krem pod oczy bio, Produkt pełnowymiarowy, 20 ml / 67 zł
To moim zdaniem najciekawszy produkt w tym pudełku. Po pierwsze bardzo chętnie sięgam po kremy pod oczy - niestety mam suchą skórę i w moim przypadku okolice oczu są szczególnie narażone na szybkie starzenie. Poza tym produkt wygląda dość ekskluzywnie i naturalnie co niewątpliwe także jest plusem. 


Novex, maska nawilżająca włosy Mystic Black Baobab Travel size, 100 g / 8 zł
Maski marki Novex ostatnio dość często pojawiają się w Shinyboxach. Za każdym razem jest to travel size. Maskę na pewno wypróbuję, chociaż wiem, że u mnie wystarczy na 2-3 użycia.



Bielenda Instant Cover Sztyft Na Odrosty i Siwe Włosy, Produkt pełnowymiarowy, sztuka 4,3 g / 16,70 zł
Nowość marki Bielenda. Trochę nie do końca rozumiem jak taką szminką malować włosy... w dodatku dostałam kolor czarny kiedy moje włosy są brązowe. Ciemne, bo ciemne, ale brązowe - nie czarne. Sztyft komuś oddam.



Podkład nawilżająco- kryjący MINERAL VELVET SKIN Produkt pełnowymiarowy, 35 ml / 10,40 zł
Podkład otrzymałam w kolorze 01 ciepły beż. Niestety jak na najjaśniejszy kolor w palecie, jest on nadal dość ciemny i mocno żółty. Niestety nie dla mnie:(


Kontigo, pęseta skośna do brwi. Produkt pełnowymiarowy, 14,99 zł/ szt. 
Mam tendencję do gubienia a bardziej zapodziewania pęset, wiec bardzo cieszy mnie jej obecność w pudełku. W dodatku tak uroczo wygląda:)


Efektima, chusteczka brązująca do ciała, Produkt pełnowymiarowy, 1,87 zł / 2 szt.
Chusteczki brązujące dość często pojawiają się w Shinyboxie. Raz skorzystałam i powiem, że więcej nie chcę. Zmywałam to z siebie 5 minut po użyciu, bo typowy dla samoopalaczy zapach był wręcz nie do zniesienia.


Podsumowując muszę przyznać, że zachwytu nie ma. Najbardziej cieszy mnie krem pod oczy, pęseta oraz maska do włosów. Kosmetyk, który miał być hitem pudełka niestety jest mi już znany i niezbyt lubiany:(
Mimo wszystko, uważam, że warto zamówić pudełko chociażby właśnie dla samego kremu pod oczy, którego wartość jest większa niż całego pudełka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga