Tołpa, dermo face, physio. Żel do mycia twarzy i oczu

Cześć,
Kosmetyki Tołpa kojarzą mi się z dobrą jakością w całkiem rozsądnej cenie. Nie są to najtańsze na rynku produkty, jednak nie są także przesadnie drogie. Jakiś czas temu w moje ręce wpadł żel do mycia twarzy właśnie tej marki.

Tołpa, dermo face, physio. Żel do mycia twarzy i oczu

Żel Tołpa dermo face physio otrzymujemy w niewielkiej, zgrabnej buteleczce. Jej pojemność to 195 ml. Buteleczka posiada aplikator, dzięki czemu używanie żelu jest bardzo łatwe i komfortowe. Żel ma bardzo gęstą konsystencję i gdyby był zamknięty w zwykłej tubce to mógłby być problem z wydobywaniem co z pewnością zniechęcałoby mnie (i nie tylko mnie) to używania. A tak wystarczy jedno naciśnięcie na pompkę i porcja żelu ląduje na dłoni. Bezproblemowo. 

Tołpa, dermo face, physio. Żel do mycia twarzy i oczu

Zapach żelu jest niesamowicie delikatny. Wyczuwalny jedynie z bliska i przez chwilę podczas aplikacji i masażu twarzy. Po spłukaniu nie pozostaje na skórze. Myślę, że jest uniwersalny. Niczym specjalnym się nie wyróżnia, ale zarazem powinien odpowiadać większości osób. Jest świeży i niemęczący. Dla mnie na plus.


Żel w kontakcie z wodą raczej się nie pieni. A przynajmniej ja tego nie zauważyłam. Zamienia się w delikatną, myjącą emulsję. Tołpa dermo face physio żel bardzo dobrze doczyszcza skórę z wszelkich zabrudzeń oraz resztek makijażu. Przy tym wszystkim jest bardzo delikatny i łagodny do skóry. Nie powoduje podrażnień, nie sprawia, że oczy zaczynają szczypać. W dodatku, co dla mnie jest bardzo ważne, nie wysusza skóry. Co więcej, zawiera kwas hialuronowy, który pozytywnie wpływa na poziom nawilżenia skóry. 


Jestem bardzo zadowolona z tego żelu. Jego dodatkowym atutem jest wydajność. Żelu używam już od miesiąca, średnio 1,5 raza dziennie (codziennie rano, wieczorami w zależności od tego czy myję twarz przy umywalce czy też biorąc prysznic - tam mam osobne opakowanie) a ubyło do tej pory raptem 1/3 opakowania. Myślę więc, że na 3 miesiące spokojnie mi wystarczy. Jeśli czujecie się przekonane to zachęcam do zakupu. Można go dorzucić go koszyka np. zamawiając perfumy w iperfumy by Notino. Jeśli nie macie pewności czy żel się u Was sprawdzi można tam zamówić także mniejsze pojemności (np. 50 lub 150 ml).
Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga