Shinybox, get the new look, maj 2018

Cześć kochani!
Pudełka Shinybox docierają do mnie już od 3 lat. Patrząc na ten czas, widzę, że różnie było. Były pudełka które sprawiały, że po otwarciu mówiłam wielkie WOW, były pudełka pełne takich po prostu "przydasiów", były też słabsze miesiące. W tym roku WOW powiedziałam widząc sam sposób pakowania. Wróciło stare, dobre pudełko z osobną pokrywką. Lubiłam je wykorzystywać w różny sposób. W dodatku majowa edycja ma piękną szatę graficzną! A czy w środku też było takie WOW?



Seacret, Chusteczki do demakijażu z minerałami z Morza Martwego, produkt pełnowymiarowy, średnia cena ok. 104 zł / opakowanie.
Widząc cenę tych chusteczek od razu można powiedzieć "WOW". Wydaje się być nieco kosmiczna. Produkt jednak trafił w moje zapotrzebowanie, powróciłam do chodzenia na siłownię, więc na pewno się przyda.


Mesauda Milano, Błyszczyk Extreme Gloss, produkt pełnowymiarowy, średnia cena ok. 44zł /  szt.
W końcu produkt do ust w kolorze jakim lubię. Na ustach nie jest tak mocny jak w opakowaniu, daje raczej pół transparentne, błyszczące wykończenie. Powiedziałabym nawet, że bardziej podbija kolor a nie go zmienia.


Mesauda Milano, Kredka do ust Xpress lips, produkt pełnowymiarowy, średnia cena ok. 28zł /szt.
Nie używam takich produktów a i sam kolor (brązowy) wydaje mi się nieco dziwny jak na konturówkę do ust...


Nutka, mus pod prysznic i do kąpieli, Gruszka- Bergamotka, produkt pełnowymiarowy, średnia cena ok. 9 zł / 222 ml
O marce Nutka słyszę po raz pierwszy. Nigdy nie miałam styczności z tymi kosmetykami i nawet nie wiem czy to nowa marka na polskim rynku czy też może skrzętnie się ukrywała do tej pory. Kosmetyków kąpielowych nigdy nie za wiele. A zapach gruszki uwielbiam!



Nutka, emulsja do higieny intymnej, saszetka 12 ml, niespodzianka gratis.
Jeszcze jeden mały drobiazg od Nutki:)


C-THRU, Cosmic Aura, dezodorant perfumowany w sprayu, produkt pełnowymiarowy, średnia cena ok. 18,99 zł / 75 ml
Nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam jakiś zapach C-THRU, ale pamiętam, że kiedy jeszcze byłam nastolatką, czasem sięgałam po produkty tej marki. Zapach jest bardzo przyjemny, letni. Chętnie zużyję.



Zielone Laboratorium, maska głęboko oczyszczająca z białą glinką, produkt pełnowymiarowy, średnia cena ok. 11 zł / 10 ml
Zielone Laboratorium znam i bardzo sobie cenię. Tej maseczki jeszcze nie miałam, więc chętnie wypróbuję:)

Jak dla mnie Shinybox spisał się na medal. W tym pudełku odnalazłam swoje WOW. Mamy tu aż 3 nowe marki kosmetyczne i same pełnowymiarowe produkty, których wartość to ok. 180 zł.  Fajne było też to, że stałe w uczuciach klientki, dzięki przeprowadzonej ankiecie same mogły zdecydować czy wolą błyszczyk czy kredkę (to były produkty wymienne). Zdecydowanie warto skusić się na pudełko, szczególnie, że nadal jest dostępne. A ja się nie mogę doczekać urodzinowej edycji!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga