Shinybox, 6 years together, czerwiec 2018

Witajcie,
Lato mamy w pełni, lipiec zaczął się na dobre, ja jednak dopiero dziś przychodzę do Was aby wspólnie świętować  urodziny Shinybox. To już od sześciu lat te pudełka trafiają w nasze ręce.


W czerwcowym pudełku znalazło się aż 9 pełnowymiarowych produktów. Ale po kolei:)


Delia Balsam Do Ust W Sztyfcie Sun Fun, Produkt pełnowymiarowy, Średnia cena: 7,00 zł / 3,8 g 
Pomadek do ust u mnie nigdy dosyć, zwykle gubię je zanim zużyję do końca. Ta zapowiada się idealnie na lato - dzięki filtrom UV.


Claryfing Mask - Maseczka glinkowa oczyszczająca. Produkt pełnowymiarowy Średnia cena: 2,28 zł / szt. 
Saszetkowe maseczki to nie do końca to co lubię, ale coś oczyszczającego bardzo mi się przyda, bo ostatnio moja cera dość mocno kaprysi.


Clean Hands Mydło Antybakteryjne, Produkt pełnowymiarowy, Średnia cena: 2,49 zł / 90 g
Poleci do mojej mamy, bo ja nie używam mydeł w kostce.


HYPOAllergenic Intense Colour Moisturizing Lipstick, hypoalergiczna pomadka do ust w kredce. Produkt pełnowymiarowy Średnia cena: 16,99 zł / szt. 
Ładny kolor, będzie fajny do wakacyjnych makijaży:)


Nutka Szampon Do Włosów, Produkt pełnowymiarowy, Średnia cena: 12,99 zł / 222 ml 
Problemu z lupieżem nie mam, ale mojemu Maćkowi się przyda:)


Kueshi Krem Do Opalania SPF 50, Produkt pełnowymiarowy, Średnia cena: 63,00 zł / 35 ml 
Za dwa tygodnie wybieram się na urlop, produkt już trafił do mojej wakacyjnej kosmetyczki:)


Dr. Coco Woda Kokosowa, Produkt pełnowymiarowy , Średnia cena: 4,99 zł / 350 ml. 
Nigdy nie piłam wody kokosowej i musze przyznać, że czuję się bardzo zaskoczona. Smakuje rewelacyjnie!


Schwarzkopf Live Colour Spray, Produkt pełnowymiarowy, Średnia cena: 26,99 zł / 120 ml 
Mam ciemne włosy, więc chyba u mnie ten kolor się nie sprawdzi:(


Loffme Płatki Kosmetyczne Wielokrotnego Użytku, Produkt pełnowymiarowy, Średnia cena: 19,00 zł / 4 szt. 
To jest chyba najbardziej intrygujący produkt z całego pudełka! Jestem niesamowicie ciekawa!


PORE & MATT - CONTROL Krem zwężający pory Produkt pełnowymiarowy , Średnia cena: 16,79 zł.
Ten produkt otrzymałam jako ambasadorka Shinybox. Mimo, iż mam suchą cerę, latem potrafi się ona błyszczeć. Na pewno dam szansę temu kremowi.


Tym razem trzeba przyznać, że Shinybox stworzył naprawdę rewelacyjne pudełko. Jestem zadowolona ze zdecydowanej większości produktów, a na pewno każdy z nich to dla mnie nowość. A wy co myślicie? Udane miałyście świętowanie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga