Shinybox, summer vibes

Witajcie,
Tym razem przychodzę do Was z małym opóźnieniem, ale lipcowy Shinybox nie miał łatwo. Dotarł kiedy byłam na urlopie. Kurier z rozpędu zaniósł go do sąsiadów u których zawsze zostawia moje paczki. Zanim ja wróciłam to... oni wyjechali. Ale już jest! Ciekawi mojej opinii o letnim, lipcowym pudełku Shinybox?

No to po kolei:


STARA MYDLARNIA ARGAN KREM DO RĄK I PAZNOKCI  Produkt pełnowymiarowy, Średnia cena: 17,00 zł / 75 ml
Odżywczy krem z olejem arganowym do pielęgnacji suchej i delikatnej skóry rąk oraz łamliwych i kruchych paznokci, zawierający bogactwo składników pochodzenia naturalnego.
Kremów do rąk u mnie zawsze dostatek. W kuchni, na szafce nocnej, w torebce, na biurku... Dosłownie wszędzie je mam, muszą być na wyciągnięcie ręki. Starą Mydlarnię sobie cenię, więc myślę, że będę z kremu zadowolona. Szczególnie, ze 93,3% składków w tym kremie to składniki natualne!



BISHOJO KREM WODNY NAWILŻAJĄCY DZIEŃ/NOC,  Produkt pełnowymiarowy,   Średnia cena: 39,99 zł / 30 ml 
Nasyca skórę nawilżeniem, zmiękcza i błyskawicznie wygładza. Likwiduje uczucie napięcia skóry, reguluje równowagę hydrolipidową naskórka. Lekka wodna konsystencja natychmiast wnika w skórę, zapewniając lepszą absorpcję substancji aktywnych.
Krem ten miałam okazję poznać już rok temu dzięki instagramowi. Bardzo go polubiłam dlatego cieszę się, że znalazł się w pudełku!


FA ANTYPERSPIRANT W SPRAYU ISLAND VIBES FIJI DREAM  Produkt pełnowymiarowy,  Średnia cena: 8,19 zł / 150 ml 
Odkryj antyperspirant Fa Island Vibes Fiji dream o zapachu arbuza i kwiatu ylang-ylang. Formuła z technologią Duo Release zapewnia długotrwałą ochronę przed przykrym zapachem aż do 48h. Nie zawiera alkoholu. Przeciwdziała powstawaniu plam.
Zapach jest przyjemny ale niestety dość mocny. Nie przepadam za takimi dlatego nie planuję używać tego produktu. Poleci w inne ręce.



BIOTANIQE MASKA LIFT & ULTRA CLEAN, Produkt pełnowymiarowy,  Średnia cena: 4,79 zł / 2x5 ml 
To unikalne połączenie dwóch specjalistycznych Masek. Maska Ultra Oczyszczająca nałożona w strefie T dzięki połączeniu Aktywnego Węgla i glinki Kaolin zdetoksykuje i zmatowi cerę oraz zredukuje widoczność porów, natomiast Maska Liftingująco-Odmładzająca wykorzystuje przeciwstarzeniowe działanie filtrowanego wyciągu ze Śluzu Ślimaka, regenerując, wzmacniając i nawadniając skórę. Jeden produkt - kompleksowa pielęgnacja!
Na pewno wypróbuję!


COLLIBRE SWISS COLLAGEN DRINK, Produkt pełnowymiarowy,  Średnia cena: 9,00 zł / 140 ml 
Płynny kolagen o smaku owoców tropikalnych. Kolagen, zwany BIAŁKIEM MŁODOŚCI i witalności, tworzy „konstrukcję” dla wszystkich tkanek człowieka. Bierze udział w podstawowych funkcjach życiowych niemal wszystkich układów i narządów. Po 25 roku życia organizm ludzki stopniowo traci zdolność jego odbudowy. Nie jesteśmy w stanie zablokować tego procesu, jednak możemy go spowolnić poprzez suplementację kuracjami kolagenowymi. 
Byłam bardzo zaskoczona smakiem produktu, jest naprawdę dobry.


RAISIN ZESTAW NAKLEJEK WODNYCH NA PAZNOKCIE, Produkt pełnowymiarowy, Średnia cena: ok. 5,00 zł / zestaw 
Naklejki wodne na paznokcie to niezwykle łatwe i oryginalne rozwiązanie na stylowy manicure. Naklejki marki Raisin można naklejać zarówno na lakiery klasyczne jak i hybrydowe. Ich aplikacja jest szybka i prosta, a każdy arkusz zawiera minimum 10 pojedynczych naklejek. 
Myślicie, że takie coś da się położyć wraz z hybrydami? Jak tak to wypróbuję na pewno!


HELLO NATURE MASŁO DO CIAŁA OLEJEK Z KONOPI, Produkt pełnowymiarowy,   Średnia cena: 24,99 zł / 250 ml 
Masło do ciała olejek z konopi jędrność i relaks daje poczucie głębokiego nawilżenia, skóra staje się miękka i aksamitna w dotyku. 
Bardzo ciekawe masło o obłędnym zapachu. Testowanie zostawię jednak na jesień, kiedy będę potrzebować mocniejszego nawilżenia.


TRIA KREM UJĘDRNIAJĄCY, Produkt pełnowymiarowy,   Średnia cena: 49,95 zł / 50 ml Delikatna konsystencja kremu, świeża biel i przyjemny zapach powodują że poranna pielęgnacja staje się przyjemnością. Starannie dobrane składniki aktywne, użyte w idealnych proporcjach powodują, że krem jest rekomendowany jako baza pod makijaż.
Jestem nieco zaskoczona obecnością drugiego kremu w pudełku, ale narzekać nie mogę. Marka mi jest kompletnie nie znana, więc chętnie się zapoznam:)

Czyż Summer Vibes nie jest fantastycznym zestawem? Myślę, że to najfajniejsze letnie pudełko od czasu kiedy Shiny do mnie dociera. Sporo produktów i wszystkie są pełnowymiarowe, w dodatku dość uniwersalne. Zdecydowana większość z Was na pewno będzie zadowolona. Jeśli jesteście nim zainteresowane to zapraszam pod poniższy baner. Pudełko nadal jest w sprzedaży!
SHINYBOX


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga