Vichy - Normaderm żel głeboko oczyszczający

Dziś przedstawię kosmetyk, który jak żaden inny nie wywołał u mnie tak dwuznacznego wrażenia. Jest nim głęboko oczyszczający żel do twarzy z serii Normaderm firmy Vichy.


Producent informuje nas o tym że 
Żel głęboko oczyszczający to idealny preparat do codziennego dogłębnego oczyszczania skóry z niedoskonałościami. Pozostawia skórę czysta i świeżą. Wygładza i wyrównuje jej powierzchnię.


Dodatkowo na opakowaniu czytamy o wskazaniach:
  • nawracające niedoskonałości
  • zaskórniki
  • rozszerzone pory
  • zaczerwienienia
  • błyszczenie
W skrócie: większość dolegliwości mojej cery. Producent zapomniał napisać jednego: żel ten nadaje się jedynie do tłustej, a nawet bardzo tłustej cery, chociaż i tu miałabym zastrzeżenia. 

Żel jest niesamowicie mocny i równie mocno wysusza skórę. Zdecydowanie nie nadaje się do codziennego stosowania, ja go w ostateczności używam średnio raz w tygodniu w celu bardzo dokładnego oczyszczenia skóry, jednak zaraz po nim niezbędna jest gruba warstwa kremu. Gdyby go stosować zgodnie z zaleceniami producenta (dwa razy dziennie) skóra by chyba odpadła. 



Jedyną zaletą tego żelu jest jego opakowanie.Jest naprawdę praktyczne. A żel nie jest wart swojej ceny. Ja swoje 400 ml opakowanie kupiłam na promocji za 39 zł. To zdecydowanie za dużo za taką jakość.



8 komentarzy:

  1. Raz miałam nieprzyjemność umyć nim twarz i nie wspominam tego dobrze.Skóra była sucha,ściągnięta, straszna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie. Może dla niektórych się sprawdzi, ale generalnie nie polecam.

      Usuń
  2. Wolę żel firmy La Roche-Posay Effaclar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w rzeczywistości nie potrzebuję już takiego mocnego oczyszczenia a obecnie odkryłam bardzo delikatny żel z YR:)

      Usuń
  3. kiedyś używałam go nałogowo można powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go i wcale nie żałuję czytając Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20:55

    raz sobie nim umyłam twarz u koleżanki, straszny tez żel.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy21:03

    Szkoda, ze tak wysusza:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga