Barwa Ziołowa - Szampon tataro-chmielowy

Szampony Barwy odkryłam już kilka lat temu, bardzo je polubiłam i choć nie nadają się na codzień lubię do nich wracać. Moim ulubieńcem jest szampon tataro-chmielowy.


Obecnie szampon ten ma troszkę inną naklejkę ale poza tym wszystko jest bez zmian.

Informacja od producenta:
Krystalicznie czysty szampon, przeznaczony do włosów łamliwych i zniszczonych. Siła odżywczych składników chmielu odbudowuje zniszczone włosy i zapobiega ich łamaniu, zaś moc ekstraktu z tataraku wzmacnia włosy i zapobiega ich wypadaniu. Regularne stosowanie sprawia, że włosy stają się miękkie, błyszczące, idealnie gładkie i wzmocnione.

Opakowanie jest bardzo proste. Plastikowa buteleczka z dużą nakrętką. Pomimo dużego otworu szampon ciężko rozlać co jest zdecydowanym plusem. Sam szampon ma dość gęstą konsystencję.



Szampon pięknie pachnie, bardzo ziołowo i doskonale się pieni. Jest dość mocny (zawiera SLS) więc nie jest polecany do codziennej pielęgnacji, jednak jest doskonałym kosmetykiem uzupełniającym ją. Ja tym szamponem myję głowę mniej więcej raz na 2 tygodnie w celu dokładnego oczyszczenia tego, czego nie jestem w stanie zmyć za pomocą delikatniejszych szamponów. Nie oczekuję od szamponów nie wiadomo jakich cudów, od tego mam odżywki. Moim wymaganiem jest to aby nie siał spustoszenia na mojej głowie, nie plątał włosów podczas mycia, dobrze mył i ładnie pachniał. Ten spełnia wszystkie wymagania. A nawet więcej, bo jest bardzo przyjazdy dla portfela. Za 250 ml zapłacimy około 4 zł. A kupimy go sprawie wszędzie - gdzie się nie ruszę tam go widzę... Tesco, Real, Auchan na pewno:)


9 komentarzy:

  1. Ja od barwy pokrzywowej dostałam niezlego łupiezu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokrzywowego chyba nie sprawdzałam. Na pewno próbowałam ten ze skrzypu i chyba też rzepę. Ale po znalezieniu tataro-chmielowego zaprzestałam poszukiwań w tym kierunku.

      Usuń
  2. Miałam jeden szampon z tej serii i byłam bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy22:01

    Nie słyszałam jeszcze o tym szamponie ;) Kiedyś muszę wypróbować :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja go jeszcze nie używalakm, ale często czytam, że jest właśnie ekstra do oczyszczania włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki raz na jakiś czas jest idealny. Ma fajny skład, który nie jest przedobrzony, jest tani, ładnie pachnie i dobrze myje. Czego chcieć więcej?

      Usuń
  5. Anonimowy08:44

    Ja używałam pokrzywowego oraz tego chmielowego. Rzeczywiście chmielowy trochę bardziej spodobał się moim włosom, ale i tak używam obu prawie na okrągło. Tym bardziej że mam problemy ze skórą głowy. Polecam Barwę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga