And the winner is:

Maszyna losująca w postaci Tosławy została uruchomiona:

Tośka jak na gryzonia przystało wybrała najlepszy los do zgryzienia:


A w nim:


Nie nie, najpierw sobie trochę pogryzę zanim wam pokażę...


A pod numerkiem 28c mamy...



ASWERTYNĘ!

Czekam na Twój adres. Prześlij mi go na maila (w zakładce współprace na dole bloga) w terminie dopóki Tosia nie zje Twojej nagrody to jest w ciągu tygodnia. Inaczej uruchamiam gryzonia jeszcze raz;p


Om nom nom nom. Dobra ta Aswertyna, dobra...



83 komentarze:

  1. Słodka zwierzyna losująca ;D Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21:12

    Dziękuję za przygonienie mnie tu :D Najwspanialsza wiadomość dnia dzisiejszego <3
    Aaaaale się cieszę, ten olejke z YR do kapania *.* kocham go! :D już smaruje Ci mejla :D
    i buziaki dla Tosławy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tosiownik już wybuziakowany. Jak ona uwielbia moje buziaki!

      Usuń
    2. Anonimowy21:31

      i moje też :D

      Usuń
    3. W dupkę! I ogonek:):):)

      Usuń
    4. Anonimowy21:39

      w usiory :D

      Usuń
    5. Obcałowane. Tylko w nosek cięzko, bo łapki to ma silne:)

      Usuń
    6. No Aswertyna na pewno się cudownie zaopiekuje wygraną! :)

      Usuń
    7. As - kochana gratuluje ;**

      Usuń
    8. Congratulacjone As :)

      Usuń
  3. Tosia dla Tysi :*
    Gratulacjeeee :) urocza maszyna losująca :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, gratulacje As :D
    Dobrze, że Tośka nie zjadła całej karteczki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciała ją schomikować, musiałam jej z pyszczka zabierać:) Inaczej musiałabym sprawdzać którego losu nie ma:)

      Usuń
    2. Anonimowy21:31

      ahahhahahahahahah byłoby to fascynujące :D szkoda, że nie zezarła :D

      Usuń
    3. Takiego horroru mi życzysz? Wyniki byłoby za tydzień;p Albo bym się poddała i kazała losowac jeszcze raz;p

      Usuń
    4. hehe, wesoło by było :D

      Usuń
  5. gratuluję Aswertnko!a ty masz przeuroczego zwierzaczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje:) A maszyna losująca the best :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest moja maszyna losująca z doświadczeniem. Nie pierwszy raz tu coś losowała:)

      Usuń
  7. Gratki dla Aswertynki, a Tosia jest przeurocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy21:30

    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lepszej maszyny losującej jeszcze nie widziałam! :D Możesz czasami wrzuci jakieś zdjęcia Tosi, śliczna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzucę, wrzucę. Już kilka razy tu się pojawiła:)

      Usuń
  10. Najlepsza maszyna losująca na świecie :D

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba nie brałam udziału, ale ta maszynka losująca jest świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny chomiczek, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla As! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna maszyna losująca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje!
    Tośka wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  16. jezu jaki uroczy gryzon !!! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje, świetna maszyna losująca :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejkuuu miałam takiego samego chomiczka ! Moja nazywałą się RUdzia ! :D
    Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale świetna maszyna losująca :D Gratulacje dla zwyciężczyni :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wypasiona maszyna losująca :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Tosława jest świetna! Przypomina mi moją towarzyszkę dzieciństwa- Kulkę :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje dla Aswertynki i gratulacje dla Tosławy, słodki gryzoń :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Haha jaki słodziak;D Gratuluję! ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje, a Tosia <3

    OdpowiedzUsuń
  26. ahahahha boska Tosława :D
    gratulacje dla zwyciężczyni.. musi teraz kupić jakąś marchewę, czy co tam Tosia preferuje, w podzięce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marchewkę? Kaszkę manną light o smaku mlecznym! Uwielbia ją, ale za dużo dostawać nie może;p;p

      Usuń
  27. Gratuluję i masz pięknego chomiczka:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow świetna maszyna losująca. ąz mi się humor poprawił xD

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję :) Świetna maszyna losująca :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję ;) A pomysł na losowanie arcyciekawy;D

    OdpowiedzUsuń
  31. haha ale świetna maszyna losująca :D

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna maszyna losująca :D gratki !

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetną masz 'maszynę' losującą :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratki dla As!

    A jakie Twoje chomiki są słodkie! Jakbym Tośkę dorwała to bym zagłaskała ją na śmierć :) Moją Balbinę codziennie męczę, bawię się z nią, głaszczę, całuję, no kocham całym serduchem :) A jak Tosia pięknie i równo los przygryzła, ma zmysł estetyczny dziewczyna, oj ma :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Cóż za oryginalne losowanie ;D
    Gratuluję !!

    OdpowiedzUsuń
  36. gratuluję :)
    takiej 'maszyny losujacej' jeszcze nie widziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne losowanie :D Jeszcze nigdzie czegoś takiego nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  38. hihih maszyna losująca jest cudowna. Gratulacje dla zwyciężczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. u Yasminelli pytałas jak robiła zakładki "o mnie". myślę, że w tym samym co tutaj ->
    http://www.onelittlesmile.pl/2013/08/o-darmowych-grafikach-na-bloga-menu-do.html

    Są one za darmo do pobrania i bez tła ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaki słodziak! Jejku, lubię takie stworzonka.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też chcę taką maszynę losującą! Tosia jest słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. też bym chciała taką maszynę losującą ! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję ;)
    Piękną masz maszynę losującą <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratki dla Aswertyny :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratki dla Aswertyny :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga