Nikki Beach, Beach Party for Her

Witajcie,

Tanie perfumy zwykle kojarzyły mi się ze słabą trwałością i dość przeciętnymi zapachami. Czasem się na takie dawałam się skusić, jednak zwykle kończyły w roli odświeżacza powietrza. Gdy w marcu robiłam zakupy na iperfumy skusiłam się jednak na zapach Nikki Beach Beach Party for Her. Za flakon o pojemności 100 ml zapłaciłam około 25 zł. Bardzo tanio. Miałam ochotę na coś waniliowego już od dłuższego czasu. Większych pieniędzy jednak nie dałabym kupując perfumy w ciemno (nigdzie nie widziałam ich stacjonarnie). Czy to ryzyko się opłaciło?

Nikki Beach Beach Party for Her

Flakonik w którym zamknięto perfumy jest dość prosty w kształcie jednak specyficzny za razem. Utrzymany w fioletowej kolorystyce. Można go stawiać na zamknięciu jak również na jednym z dwóch boków - co kto lubi. Opakowanie trzyma się wygodnie podczas aplikacji. Jedyne do czego mam małą uwagę, to zamknięcie. W środku, w korku jest mały wypust i musimy precyzyjnie trafić z odpowiednim ustawieniem jeśli chcemy zamknąć. Nie jest to wada produktu, ale gdy się spieszymy może irytować.

Podstawą tego zapachu jest wanilia. Jej jest najwięcej, to najmocniej wyczuwalna nuta. Nie jest ona jednak przesadnie słodka, nie określiłabym tych perfum mianem ulepka. Wanilia została stonowana delikatną nutą konwalii, jabłka (ja tutaj go nie wyczuwam), drzewa sandałowego czy też fasoli tonka. Zapach jest bardzo przyjemny, otulający. Nie powiedziałabym jednak, że jest wakacyjny. Moim zdaniem to idealny zapach na jesień i wczesną wiosnę. Przy obecnych temperaturach jest ok, ale jak się zrobi trochę cieplej to pójdzie na bok aby poczekać do września. 



Po perfumach za 25 zł nie spodziewałam się jakiejś rewelacyjnej jakości. W tej materii jednak doznałam największego szoku, są to jedne z trwalszych zapachów jakie miałam kiedykolwiek. Dziś rano użyłam ich około godziny 7 na dekolt oraz ubranie. Mamy już godzinę 21 a ja nadal pachnę! Na ubraniach zapach utrzymuje się kilka dni, na ciele... do umycia. Jest rewelacyjnie trwały. Perfumy mają dość mocną projekcję, więc wystarczy ich odrobina aby zapach się ładnie rozniósł. Często używam tego zapachu do pracy, koleżanki się zastanawiają co tak ładnie pachnie w naszym biurze, jednak jeszcze żadna nie wpadła na to, że to moje perfumy. To także potwierdza, że zapach nie przeszkadza innym, mimo, że jest dość mocny.  Za wadę zapachu można uznać jego płaskość. Niestety nie rozwija się on w ciągu dnia, raczej pozostaje taki sam od samego początku do końca. Nie jest to jednak jakaś wielka wada.


Jestem bardzo zaskoczona, że za około 25 zł dostałam tak fajny produkt. Spodziewałam się po nim dużo mniej, a tymczasem nie zawiódł mnie zarówno zapach sam w sobie jak i jego trwałość. Perfumy możecie zakupić w sklepie iperfumy.pl. Polecam gdy poszukujecie czegoś ciepłego i niezobowiązującego!

22 komentarze:

  1. Wygląda naprawdę interesująco. :) I cena kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na takie zalety jest naprawdę tani :D Bardzo jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21:45

    Flakonik bardzo intrygujący :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba.Cena zachęcająca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie by mi się spodobał ;> flakon cudny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się flakon, ale sam zapach raczej nie przypadłby mi do gustu.
    Często jest tak, że tanie i niepozorne zapachy potrafią mile zaskoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Flakon już przyciąga spojrzenie :) pierwszy raz sie z nimi spotykam, ale jako maniaczka zapachów... rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ma piękny flakonik, taki inny :) Cena bardzo zachęcająca, tani a dobry produkt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mnie ciekawi ten zapach i śliczne opakowanie mma.

    OdpowiedzUsuń
  10. znam go, przyjemny, słodki i trwały zapach :) ponad to uroczy flakon.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusisz mnie tą stronką niewymownie :)
    Chyba wreszcie zamówię tam jakieś perfumy bo zwariuję :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Flakonik przykuwa wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy zapach, ja ciągle szukam czegoś dla siebie, jak na razie bez powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie moje nuty zapachowe, nie mniej jednak opakowanie jest ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam waniliowe zapachy, zwłaszcza zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ach szkoda, że nie można przez monitor powąchać:P

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj pewnie jest piękny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię wanilię. Chyba skuszę się na ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy zapach :) Flakonik również się wyróżnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już sam flakonik wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mój zapach ale opakowanie boskie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga