Instamix, wrzesień 2016

Cześć,
Nawet nie wiem kiedy i minął wrzesień. Ten miesiąc mi po prostu jakoś zniknął. W mojej pamięci jednak pozostają migawki, które znajdziecie też na Instagramie:)


1. Kinfolk Table. Ta książka marzyła mi się już od dawna, w końcu jest moja:)
2. Karaluchy. Druga pozycja z serii o Jo Nesbo. Dużo lepsza od pierwszej.
3. Czytelnicze plany na jesień - cudowna przesyłka od Wydawnictwa Otwartego.
4. Kukbuk - uwielbiam ten kwartalnik:)
5. Jak Powietrze - przyjemne czytadło z Wydawnictwa Znak.
6. Francuzki nie potrzebują liftingu, ale ja potrzebuje nawilżenia. Pomagają mi w tym kosmetyki Olivaloe.
7. Lodowe latte i książka - duet idealny.
8. Dzień dobry. Zaczynamy jesienne klimaty.
9. Home rules i drugie śniadanko.


10. Straps by Promees. Doczepiane, fantazyjne ramiączka do biustonoszy.
11. Tiffany:)
12. I mój cudowny kubek z chińskiej porcelany
13. Miedziana drabinka DIY. Chcecie instrukcję jak wykonać?
14. Lato się skończyło ale dzięki marce Vita Liberata opalenizna pozostaje.
15. Pyszne biszkopty i kawka. Relax idealny.
16. Wrzesień minął pod smakiem croissantów i kawy.
17. Jabłek też. Przeglądając katalog Ikea powstała mała lista zakupów.
18. Kosz Fladis - pierwszy punkt z listy zrealizowany:)


19. Najpiękniejsze mieczyki świata!
20. I cudowny bukiet, fioletowe i białe goździki pięknie wyglądały razem.
21. Jest wrzesień są i wrzosy i wrzośce:)
22. Bukiet goździków raz jeszcze.
23. I mieczyki w wersji flatlay.
24. Kawa, malinki, róże:)
25. Cudowna przesyłka od Elia.pl. Balsam szczególnie pokochałam.
26. Take the risk! Motywująca koszulka z LcWaikkiki
27. Shinybox doskonały:) Czy jestem jedyną, która do dziś nie zjadła batona?


28. Jesienne kociaki synchroniczne:)
29. Wspomnienie lata i urlopu nad morzem.
30. Początek września był cudowny, łapałam ostatnie chwile lata.
31. Spacer dookoła Waligóry.
32. Park linowy w Jedlinie Zdrój.
33. Znów Waligóra, czas na powrót do Andrzejówki
34. Szukałam jesieni w górach, póki co mało jej:)
35. We wrześniu stuknęło mi 25 tysięcy obserwatorów na Instagramie! Dziękuję!
36. Jeszcze jedno ze zdjęć z okolic Andrzejówki.


37. Takiego pięknego wrzośca dorwałam w centrum ogrodniczym po sąsiedzku.
38. Lubię takie jesienne wieczory.
39. Mia Sheridan - Bez Winy. Premiera odbyła się 28 września.
40. Jesienne momenty:) Rogal musiał być, koniec z nimi!

A jak wam minął wrzesień?

27 komentarzy:

  1. Jakie śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wrzesień bardzo szybko minął nawet nie wiem kiedy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ciekawy mix ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne zdjęcia, szczególnie te jesienne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Twoje zdjęcia :) śledzę na ig, także jestem na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. było pięknie i zapewne kolejny miesiąc taki będzie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! 25 tysięcy obserwatorów to dopiero piękna liczba. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  8. JAKIE ŁADNE KWIATKI I LIŚCIE , POTRAFISZ ZROBIĆ KLIMAT

    OdpowiedzUsuń
  9. Czuć jesień na zdjęciach przez te liście, szkoda,że pogoda nie dopisuje tylko obecnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "jesienne momenty" - najpiękniejsze :) poza tym podobają mi się zachody słońca i masz fajne poszewki i wszelkie dodatki ;) super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne , jesienne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia , piękne ich stylizacje !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne jesienne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny był Twój wrzesień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czas leci zdecydowanie za szybko ;) Mi tez minął w mgnieniu oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia! A tak nie dawno oglądałam Twój sierpniowy mix, a już wrzesień... :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi wrzesień również minął mega szybko . Piękne zdjęcia .

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne są te 4 ostatnie zdjęcia, takie jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę się rozejrzeć za "Francuzki nie potrzebują liftingu" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. swietny kolaz. lubie takie wpisy, sa przyjemne dla oka :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mia Sheridan przeczytałem juz chyba wszystkie książki, a o tej nie miałam pojęcia😍😍 koniecznie muszę ja przeczytać! moja ulubiona to "Bez Słów"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga