Shinybox, time to shine

Witajcie,
Pierwszy miesiąc tego roku minął mi w ekspresowym tempie. Ledwie się zaczął a już mamy luty:) Jak zawsze, to własnie Shinybox uświadomił mi, że mamy już końcówkę miesiąca. Czas więc podsumować styczniowe pudełko.



Vis Plantis Maska do włosów z serii Basil Element, Średnia cena: 29,99 zł / 200 ml
Zwiększa miękkość i elastyczność włosów i skutecznie przeciwdziała rozdwajaniu się końcówek. Dzięki naturalnemu, ekologicznemu ekstraktowi pozyskiwanemu z bazylii, dodatkowo wzmacnia i odmładza strukturę skóry głowy, opóźnia utratę włosów i zagęszcza je.
Z serii Basil Element miałam już kilka produktów do włosów. Wszystkie sprawdziły się świetnie, mam nadzieję, że tak samo będzie z tą maską.


_Element Szampon do włosów z węglem aktywnym,
Średnia cena: 25,99 zł / 300 ml
Dogłębnie oczyszcza skórę głowy, działa kojąco i nawilżająco, chroni włosy przed negatywnym wpływem środowiska i zmniejsza przetłuszczanie się włosów. Przeznaczony jest do pielęgnacji wszystkich typów włosów, przede wszystkim narażonych na częsty kontakt z różnego rodzaju zanieczyszczeniami.
Niestety ten produkt średnio trafił w moje potrzeby. Nie wiem co to znaczy mieć przetłuszczone włosy. Moje kręciołki z natury są bardzo suche i kilka dni bez mycia zaowocowało by sianem a nie tłustymi strąkami. Mimo, że szampon mnie ciekawi, poleci w inne ręce.


Bell HYPOAllergenic Brow Modeller Gel, Średnia cena: 17,99 zł / szt.
Niezwykle trwały korektor do brwi w żelu, optycznie wypełniający ubytki. Pozwala wymodelować brwi i nadać twarzy odpowiednią oprawę. Specjalnie wyprofilowana szczoteczka sprawia, że aplikacja jest łatwa i umożliwia każdemu precyzyjne nałożenie preparatu. Dzięki temu brwi przez cały dzień są podkreślone i nie tracą wyrazu, a przy tym wyglądają naturalnie i lekko. Mix kolorów.
Miałam już kiedyś ten korektor do brwi. Na codzień jednak nie używam tego typu produktów, więc oddam którejś z koleżanek.


Bell Kremowa pomadka do ust Secretale Nude, Średnia cena: 13,49 zł / szt.
Daje efekt mokrych ust – są nawilżone i soczyste, jakby pokryte taflą wody. Kremowa konsystencja równomiernie powleka je aksamitną, odżywczą powłoką. Produkt wygładza usta i nie skleja ich. Kolor i blask utrzymują się przez wiele godzin, a usta pozostają miękkie i ponętne.
Podoba mi się kolor i efekt jaki daje na ustach. Zostaje ze mną:)


Bell HYPOAllergenic Lip Lacquer Liquid, Średnia cena: 12,99 zł / szt.
To połączenie intensywnego, na pigmentowanego koloru błyszczyka z trwałością pomadki. Dodatkowo optycznie powiększa i wygładza usta na wiele godzin. Chroni przed nadmiernym przesuszaniem i nie pozostawia uczucia lepkości. Idealny na każdą okazję. Mix kolorów.
Kolor podoba mi się w opakowaniu, efekt na ustach jednak jest bardzo lekki, prawie niewidoczny:( a szkoda.


Biodermic Maska w płacie, Średnia cena: 17,99 zł / 9,5 ml
Maska kawiorowa Odżywczy koktajl kawiorowy, bogaty w proteiny i minerały. Głęboko rewitalizuje skórę, poprawia jej koloryt, stymuluje odnowę komórkową. Naturalny czynnik nawilżający NMF nawilża, łagodzi i zwiększa elastyczność.
W pudełkach było kilka różnych rodzajów tych masek. Mi trafiła się wersja z kawiorem. Lubię maseczki w płachtach, więc chętnie po nią sięgnę.


Carlo Bossi Parfumes LaVielle. Średnia cena: 14,99 zł / 9,5 ml
Nie, nie, nie! Zdecydowanie nie popieram "odpowiedników" oryginalnych perfum. Dodatkowe NIE za zapach. To odpowiednik La Vie e Belle, które uważam za najgorszy zapach ever!


Schwarzkopf Gliss Kur Purify&Protect, Średnia cena: 11,99 zł / 250 ml
Zawarty w kosmetyku ekstrakt z nasion Moringi i keratynowe serum odpowiada na potrzeby włosów przeciążonych zanieczyszczeniami oraz przetłuszczających się. Odbudowuje zniszczenia powodowane wolnymi rodnikami, chroni włosy przed zanieczyszczeniami oraz tworzy ultracienką warstwę ochronną, przeciwdziałającą szkodliwym czynnikom zewnętrznym. Bez silikonów i sztucznych barwników.
Kolejny szampon do włosów przetłuszczających się... produkt nie dla mnie:(


Dermaglin Maseczka regenerująca do twarzy, Średnia cena: 6,99 zł / szt.
Intensywnie regeneruje, głęboko odżywia, dokładnie oczyszcza i wygładza skórę twarzy. W swoim składzie zawiera zieloną glinkę kambryjską, wyciąg z miodu akacjowego, olejek pomarańczowy. Polecana jest w szczególności dla skóry zmęczonej, szorstkiej, wymagającej zdecydowanego działania i poprawy wyglądu. Pozostawia skórę gładką i przyjemną w dotyku.
Dermaglin po raz kolejny w Shinyboxie. Wolałabym jednak sporą, kilkurazową tubkę zamiast tych saszetek...

Podsumowując, styczniowe pudełko nie zrobiło na mnie jakiegoś wielkiego WOW. Byłoby zdecydowanie lepsze, gdyby oba szampony (które de facto zapowiadają się bardzo ciekawie) były odpowiednie dla mojego rodzaju włosów.
Jeśli jednak macie ochotę na to pudełko to jest ono nadal dostępne:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga