Shinybox, Loveliness

Cześć,
Lutowe pudełko Shinybox Loveliness to pudełko pełne miłości do piękna, wyjątkowych kosmetyków oraz nietuzinkowych niespodzianek. Tymi słowami sam Shiny zachęca nas do zapoznania się z zawartością. Czy ma rację? Zapraszam!






BIOTANIQE SERUM LIFTINGUJĄCE, Średnia cena: 31,99 zł / 30 ml
Poprawia koloryt i strukturę skóry oraz dostarcza długotrwałego, głębokiego nawilżenia. Cera staje się wyraźnie odmłodzona, zachowuje naturalny i zdrowy blask. Kosmetyk idealny dla każdego rodzaju skóry. 
Serum poszło już w ruch, do tej pory jest całkiem nieźle i jestem zadowolona:)


7TH HEAVEN MIESIĘCZNY PROGRAM PIELĘGNACYJNY, Średnia cena: 48,00 zł / 8 szt.
Postaw na piękną, czystą i pełną blasku skórę twarzy! Rozpocznij już teraz swój miesięczny program pielęgnacyjny z zestawem ośmiu oczyszczających mini masek błotnych i ciesz się zdrową, miękką i gładką w dotyku skórą.
Błotna maska doskonale oczyszcza skórę twarzy i wysusza drobne niedoskonałości. Gwarantuje natychmiastowy efekt odświeżenia i zmatowienia skóry. Zawarty w niej aloes, wiesiołek i oczar wirginijski działa kojąco, nawilża i wyraźnie zwęża pory. Kosmetyk z najwyższą oceną na portalu Wizaż.
Nie raz podkreślałam, że saszetki to nie jest to co lubię najbardziej. Uważam, że po jednym użyciu ciężko ocenić działanie. 8 szt. zmienia jednak postać rzeczy i chętnie wypróbuję!


BELL HYPOALLERGENIC BRONZE POWDER, Średnia cena: 16,99 zł / szt.
Subtelnie modeluje owal twarzy, nadając skórze świeży i wypoczęty wygląd. Dzięki kremowej formule, jaką zapewniają pigmenty w otoczkach z esterów ojejku jojoba, aplikacja produktu staje się niezwykle łatwa. Kosmetyk w prosty sposób pozwala na uzyskanie efektu naturalnie wyglądającej opalenizny. Mix kolorów.
W moje ręce trafiła najjaśniejsza wersja. Jestem bladziochem, wiec myślę, ze będzie mi pasować.


BIOVAX ODŻYWKA DO WŁOSÓW ZŁOTE ALGI & KAWIOR, Średnia cena: 9,99 zł / 150 ml
Intensywnie nawilża suche włosy, ułatwia ich rozczesanie oraz nadaje im zdrowy wygląd i blask. Zapewnia pielęgnację włosów cienkich, pozbawionych objętości. Zawiera ekstrakt z kawioru, dogłębnie nawilżający włosy oraz algi morskie, które wzmacniają je i zapobiegają puszeniu się. 
Dawno nie miałam żadnego kosmetyku marki Biovax, a swego czasu ceniłam tę firmę. Myślę, że odżywka ma szanse trafić w moje gusta, bo każda odżywka bez spłukiwania jest dla mnie na wagę złota.


REVERS COSMETICS PUDER ROZŚWIETLAJĄCY STROBE&GLOW, Średnia cena: 9,99 zł / szt.
Absolutny must-have w kosmetyczce każdej wymagającej kobiety, który idealnie wpisuje się obowiązujące trendy makijażowe. Nadaje cerze zdrowy, promienny i wypoczęty wygląd i idealnie konturuje rysy twarzy poprzez rozświetlenie wybranych jej partii. Optycznie odmładza twarz, nie pozostawia smug, ani przebarwień, idealnie łączy się z cerą. Nie zmienia koloru podkładu. Mix kolorów. Sposób użycia: Przy pomocy pędzla rozprowadź kosmetyk w miejscach, które chcesz rozświetlić (kości policzkowe, kąciki oczu, łuk brwiowy, nos, łuk kupidyna), a następnie rozetrzyj go, aby uzyskać naturalny efekt. Możesz stopniować intensywność błysku, nakładając kolejne warstwy kosmetyku. 
Mam spore zaległości z kosmetycznymi nowinkami, więc o marce Revers słyszę pierwszy raz. Chętnie wypróbuję aby poznać nieco lepiej:)


MASMI ORGANIC FEMININE HYGIENE KIT, Średnia cena: 6,79 zł / zestaw
Bardzo poręczny i dyskretny zestaw do higieny intymnej, który zapewnia bezpieczeństwo i komfort każdej kobiecie. Idealny do damskiej torebki, bardzo pomocny w awaryjnych sytuacjach.
Pierwszy raz o marce słyszę, jednak bardzo cieszy mnie obecność tego zestawu. Mały, podręczny, dyskretny i jakże potrzebny właściwie każdej kobiecie. Od razu po zdjęciach powędrował do kieszonki w torebce.


MULTI BIOMASK NUTRITIVE&ULTRA CLEAN, Średnia cena: 4,99 zł / 2x5 ml
Idealne rozwiązanie dla skóry wymagającej regeneracji oraz dogłębnego oczyszczenia. Maska Aktywnie Odżywcza poprawia napięcie i ujędrnienie skóry oraz przywraca jej odpowiedni poziom nawodnienia. Maska Ultra Oczyszczająca usuwa zanieczyszczenia, zapobiega powstawaniu zaskórników i reguluje wydzielanie sebum.
No wypróbowania w najbliższy weekend:)


Podsumowując jest to bardzo fajne i bogate w produkty pudełko. Jestem z niego bardzo zadowolona i właściwie to wykorzystam każdy z tych produktów.
Dodatkowo mam dla Was niespodziankę. Do końca marca macie okazję na zakupy w drogerii OLMED z 10% rabatem na hasło SHINYOLMED.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga