Rozdanie walentynkowe - wyniki

Cześć,

Nadeszła chwila rozdania. Zgłoszeń było sporo, część także po terminie. Zwycięzca wybrany, ale nie obyło się bez niespodzianek.



Ale po kolei:

Przygotowałam losy:

Oraz maszynę losującą:

Wrzuciłam losy i wyciągnęłam karteczkę z nickiem zwycięzcy:


Było na niej napisane:
Pozostało tylko sprawdzić podstawowe warunki i nagle się okazało: NIKT O TAKIM NICKU NIE OBSERWUJE MOJEGO BLOGA! NIE ŁADNIE! NIE ŁADNIE!
Nieco zasmucona wyciągnęłam kolejny los:

I mamy zwycięzcę: RB mnie obserwuje, co widać na powyższych zdjęciach:) Proszę o dane do wysyłki na mejla:)




7 komentarzy:

  1. Anonimowy18:12

    gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie rozumiem dlaczego nie ma tego, ze obserwuję, skoro ja mam twój blog w obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  3. już wiem, co się stało! okazało się, że przez przypadek zapisałam się jako "pathyelisia" - bo zaczełam obserwować twojego bloga na komuterze przyjaciółki - pathyelisi, widzisz? tam jest 2 razy to samo "pathyelisia", co teraz, wylosowałaś mnie, a ja obserwuję twojego bloga - wszystko jest zgodnie z twoimi warunkami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zgloszeniu napisałaś cytuję:
      "obserwuję jako: pola.ola.kosmetyki"

      a ja powtarzam: nikt taki jak "pola.ola.kosmetyki" nie obserwuje mojego bloga. Olejek trafia do RB, a Ty będziesz wiedziała na przyszłość aby zwracać uwagę na szczegóły. Moimi warunkami było podanie nicka pod jakim się obserwuje - więc nie wszystko jest zgodnie z moimi warunkami.

      Usuń
  4. Anonimowy22:23

    jesteś trochę wredna, ciekawe czy ty nigdy się nie pomyliłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że mi się udało.

      A do Poli Oli i do Anonima: za błędy trzeba płacić. Każdy popełnia błędy, ale trzeba umieć się do nich przyznać i wziąć je na klatę.

      Usuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga