Coś dla śmiechu czyli hasła z google

Dziś chciałam się z wami podzielić hasłami, pod jakimi ktoś szukał lub dostał się na mojego bloga;p



kameleony do kupienia
Póki co nie posiadam. Mam tylko dwa chomiki, jednak wątpię aby ich dzieci przypominały w jakikolwiek sposób kameleona. Jeśli otworzę hodowlę z pewnością dam znać;p

co na kolor wina z winogrona
Jak to co? Pigmenty!!!

maseczka do włosów z jogobelli
Nie wiem, nie stosowałam, poleca któraś?

jordinis du mode yves rocher zielona c
wszyscy chcemy być modni

pokrywka plastikowa ze strukturą
no cóż... nie do końca wiem o jaką strukturę może chodzić, ale gwarantuję, że każda plastikowa pokrywka posiada jakąś strukturę...

sync alior tabela opłat
szukajcie a znajdziecie...

już się skończyło
nie, to dopiero początek

magic box wspolpraca
to nie u mnie

Które hasło wam najbardziej przypadło do gustu?

10 komentarzy:

  1. Anonimowy15:40

    maseczka do włosow z jogobelli :D hmn - jak spróbujesz daj znac :D moze to kolejny hit ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. kameleony do kupienia :D <3
    Oraz alior sync :D cóż..co jak co ale na blogu kosmetycznym chyba tego nie znajdą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, bardzo ciekawe. Ja u siebie też czasem mam okazję zobaczyć takie śmieszne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Boki zrywać :) Maseczka z jogobelli mnie powaliła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. maseczka do włosów z jogobelli - hahhahahahhahah Jestem ciekawa czy ktoś próbował

    OdpowiedzUsuń
  6. maseczka z jogobelli to może być następny hicior :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor wina z winogrona najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokrywka plastikowa ze strukturą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kto szuka na blogu kosmetycznym cennika opłat sync alior.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga