Co mi dziś przyniósł listonosz

Znów jest masakrycznie gorąco i nic się nie chce. U mnie na szczęście trochę popadało i powietrze jest jakieś przyjemniejsze. Odwiedził mnie dziś także pan listonosz przynosząc paczkę od firmy FITOMED.


A w niej:

Ziołowy żel do mycia twarzy do cery suchej i wrażliwej. Mam nadzieję, że się sprawdzi, bo mój stary żel coś ostatnio przestał się z moją cerą lubić.


A także różany płyn do twarzy. Słyszałam wiele dobrego o tym płynie, więc czas na jego wypróbowanie.


Jesteście ciekawe recenzji? To po wakacjach. Za tydzień o tej porze mam zamiar siedzieć na białym piasku, a później pluskać się na Mazurach (nigdy nie byłam na Mazurach!!).

Za kosmetyki dziękuję firmie

50 komentarzy:

  1. mam ten żel i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dostałam szampon i jest rewelacyjny moja skóra głowy przestała swędzieć

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam toniku z tej serii, bardzo go lubię :) Koniecznie napisz, jak woda różana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja dostałam szampon do włosów wraz z odzywką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa zwłaszcza żelu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Następnym razem muszę wypróbować tą różowa mgiełkę, aktualnie mam wersję oczarową i muszę przyznać, że jest genialna.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie miałam jeszcze nic z tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak najbardziej jestem ciekawa recenzji! Tym bardziej, że nie znam tych produktów, a sama mam suchą cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście nie miałam okazji używać nic z tej firmy. Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa i z niecierpliwością czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie byłam na Mazurach...
    Ten płyn różany mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłego testowania i czekam na recenzje :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja oczywiście, że czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  15. mam tonik tej firmy i początkowo go uwielbiałam teraz mam totalnie dość jego zapachu..

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłego testowania, ja równiez jestem w trakcie testów kosmetyków FITOMED :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tak tak czekamy na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem bardzo ciekawa działania :) Ja do suchej skóry lubię żel-krem myjący z biedronki z be beauty, taki różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłego testowania i wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale zazdroszczę :) Nie miałam jeszcze nic z Fitomedu, ale jakoś tak mam wrażenie, że to super kosmetyki są :) Czekam na recenzję :) Miłęgo testowania Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna paczka, miłego testowania i oczywiście udanego wyjazdu! :) (wyjazdów :)) Ja możliwe, że wybiorę się nad Solinę w weekend :) A w sierpniu czekają mnie praktyki :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie lubię zapachu róży, ale Tobie miłego testowania życzę. :)
    A na plaży chętnie bym sobie posiedziała, szkoda, że do morza daleko... ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. oooo fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam na recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawią mnie oba produkty

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blog.
    Obserwuję i liczę na to samo http://livik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Pewnie, że jesteśmy ciekawi!:D Zazdroszczę wakacji!:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Kuszą mnie te produkty

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawa jestem zwłaszcza żelu, bo płyn mam lawendowy i jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy21:32

    u nas już po upałach, wróciła szara angielska rzeczywistość;) a paczuszki są zawsze mile widziane:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  31. Życzę miłego testowania :) Intryguje mnie jak się sprawdzi ten płyn różany :)
    A co do spotkania blogerek - teraz strasznie dużo dziewczyn organizuje takie spotkania. Z tego co wiem we Wrocławiu jest jeszcze jedno w sierpniu. Jednakże nie wybieram się na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  33. czekam na recenzję płynu różanego :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Miłych testów. Jeszcze nie znam tej firmy, jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  35. Miłego testowania:) Ciekawi mnie ten płyn różany:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy20:31

    Ciekawi mnie różany płyn do twarzy :) W takim razie czekam na recenzje. Przyjemnego wypoczynku :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Muszę się bliżej przyjrzeć tym produktom, ostatnio bardzo mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne kosmetyki. Udanych testów :))

    OdpowiedzUsuń
  39. ja jestem ciekawa recenzji tego drugiego płynu

    OdpowiedzUsuń
  40. Podejrzewam, że Ci się spodobają:).

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam płyn oczarowy o zapachu pomarańczy również jestem z niego bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Też żel bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam żel i tonik do cery tłustej i żałuję, że zamiast toniku nie wybrałam mgiełki, bo niestety ale nie jest on tak świetny jak żel.

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam ochotę na linię do cery tłustej, ale najbliższa apteka oferująca Fitomed jest w lublinie i zawsze jakoś nie po drodze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga