Jesienne nowości kosmetyczne i ubraniowe

Początkiem miesiąca pokazywałam wam moją wishlistę na jesień i zimę. Sporą część moich chciejstw udało już mi się zrealizować, uwierzycie? Chodzenie po sklepach ostatnio mnie nuży i brakuje mi na nie czasu, dlatego też większość moich kosmetycznych potrzeb realizuję w sklepie iperfumy, który bardzo polecam. Szkoda, że z ubraniami nie jest tak łatwo, większość wolę przymierzyć, jedynie buty kupuję przez internet. Ciekawe co takiego padło moim łupem?


Kosmetyki - jak przystało na blogerkę kosmetyczną nie może ich u mnie braknąć. Iperfumy lubię nie tylko za to, że tanio można kupić perfumy, ale także za to, że mają szeroki wybór produktów które niekoniecznie są dostępne stacjonarnie.
Jeszcze dwa tygodnie temu zastanawiam się czy wybrać Angela czy Aliena. Wybrałam tego drugiego i przyznam, że nie żałuję. Angel jest wszędzie, kilka razy już go wyczułam na dziewczynach u mnie w pracy, czasem na jakiejś kobiecie która koło mnie przeszła. Aliena w swoim otoczeniu nie wyczuwam, dodatkowo jest to delikatniejszy nieco zapach i bardziej przyjazdy do otoczenia. Poza tym... przeglądając ofertę sklepu natrafiłam na perfumy marki Cuba. Patrząc po nutach zapachowych zaciekawił mnie Cuba City New York. Były tanie (kosztowały niecałe 30 zł za 35 ml), więc zamówiłam. Potem wyszukałam je w serwisie Fragrantica, wśród opinii przeczytałam, że są prawie identyczne jak Angel. I faktycznie tak jest:) Napiszę Wam o nich za jakiś czas:) Zamówiłam także spray przeciw cellulitowi marki Dermacol. Bardzo ją lubię dlatego niezwykle cieszę się, że jest dostępna w iperfumy i nie muszę jeździć po nią do Czech. Zamówiłam też kilka próbek perfum aby przetestować zapachy które mnie ciekawiły od dawna. A próbkę perfum Burberry dostałam gratis to zamówienia.


Ubrania - kiedyś uwielbiałam chodzić po galeriach, przymierzać i kupować ubrania. Teraz robię to raczej z konieczności. Jakiś czas temu dostałam bon do sklepu Orsay, więc musiałam go wykorzystać. Tym sposobem trafił do mnie t-shirt w groszki (chciałam granatowy ale nie było mojego rozmiaru) oraz ponczo. Jest świetne, miłe w dotyku i ciepłe. Oprócz tego w TkMaxx dorwałam legginsy w norweskie wzory. Czarną sukienkę kupiłam całkiem przypadkiem, za grosze w Textil market. Ostatnio mam też fioła na punkcie koszul w kratę, to już moja 3 w tym sezonie i czuję, że przynajmniej jedną jeszcze sobie kupię.


Nie mogło też braknąć butów:) Zamszowe botki na obcasie totalnie mnie zauroczyły, są bardzo wygodne ale i ciepłe. Obcas jest dość wysoki, ale bardzo stabilny, prawie w ogóle go nie czuć. Plusem jest także traperkowa podeszwa która sprawia, że buty się nie ślizgają. Drugie to zwykłe botki na płaskim obcasie. Takie do biegania na co dzień. Też wygodne, lekko ocieplone, z ekologicznej skórki. Mają zamek, ale on jest bardziej dla ozdoby, cholewka jest na tyle szeroka, że można je zakładać poprzez wsunięcie.

44 komentarze:

  1. Alien nie moja bajka ciekawa jestem tej Cuby ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam TK Maxx, a Alien to świetny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te leginsy i botki na obcasie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym przygarnęła taką koszulę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ładne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuu poszalałaś z zakupami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z kolei nie kupuję butów przez internet. Mam górzystą stopę niestety. Za to czasem kupuję ubrania na bonprix.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja mam właśnie tak, że buty muszę przymierzyć, ale ubrania sobie na oko w sieci kupuje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ta biała bluzka - w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne buty, ja nadal poluję na jakieś botki, ale nic nie mogę znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buciki na obcasie śliczne!
    Fajne nowości u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja sama jestem fanką koszul :) I tak jak Ty ostatnio nie mam chęci na chodzenie po galeriach handlowych...

    OdpowiedzUsuń
  14. botki na obcasie sa przepiękne!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też nie bardzo lubię chodzić po centrach handlowych, a kiedyś lubiłam teraz wolę sh , a buty te przez internet kupuję,
    świetne zakupy, płaskie botki na pewno są wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się koszula w kratę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa jestemAliena, pierwszy raz o nich słyszę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa jak się sprawdzi Dermacol, coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty na obcasie boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy21:45

    Buty <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj Alien pachnie pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Z tymi zakupami ubraniowymi to mam podobnie, kiedyś mogłam godzinami chodzić po galeriach z koleżankami, a teraz po prostu już mnie to tak nie kręci :)
    Botki super, szczególnie te wysokie, ja też ostatnio sobie kupiłam nowe - czarne proste sztyblety na średnim obcasie - zamawiałam przez internet i na szczęście są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ostatnio coś nic nie mogę dla siebie znaleźć. Fajne zakupy, ja Angela też wyczuwam często, ale mnie to cieszy bo bardzo lubię ten zapach:P

    OdpowiedzUsuń
  24. Kupiłam sobie identyczne botki w daichmanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne botki i koszula :D Bardzo w moim stylu, podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne butki sobie wybrałaś ;) Ja w ogóle ani ubrań, ani butów nie umiałabym kupić przez internet, jedynie kosmetyki;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne nowości, te buty na płaskim obcasie szczególnie mi się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się ten t-shirt w groszki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne nowości, moja siostra ma bardzo podobne do twoich te buty na płaskim obcasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Buty najlepsze, chociaż wszystko super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Całkiem sympatyczne zakupy! Bardzo lubię ładne zapachy, ale mnie osobiście trudno zadowolić w tej kwestii :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciuchy podobają mi sie - większość w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie też ostatnio w szafie pojawiło się podejrzanie dużo koszul w kratkę :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Buty i koszula cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ooo tak, alien jest cudowny i mniej populary.

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne zakupy, buty na płaskim mi się podobają takich szukam, ale niestety mam za dużą stopę i ciężko znaleźć ;))

    OdpowiedzUsuń
  37. Nowości odzieżowe bardzo mi się podobają - mamy podobny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Buciki są bardzo ładne :)) Te perfumy Alien mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga