Marcowe, urodzinowe nowości

W zeszły weekend obchodziłam swoje urodziny. Wśród prezentów znalazłam też trochę kosmetyków:



1. Zestaw kąpielowy z Sephory o przeraźliwie słodkim zapachu. Zestaw składa się z płynu kąpielowego, peelingu, balsamu i myjki.

2. Olejek Alterra z limetką i oliwą. W końcu powrócił.

3. Kokosowo-cytrynowy balsam do ust.

4 i 5. Baby Time, olejek pielęgnacyjny i bezslesowy szampon.

6. Flos-lek żel ze świetlikiem lekarskim i chabrem bławatkiem

7. Zestaw Clinique do cery suchej.


No to będzie testowanie:)

28 komentarzy:

  1. Cóż to za szampon? Muszę go poszukać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiony w Czechach w markecie Penny.

      Usuń
    2. Mika16:28

      Wrócił olejny olejek Alterry? Czy to jeszcze jakaś stara wersja??

      Usuń
    3. Wrócił w nowej buteleczce z pompką:)

      Usuń
    4. Czechy mam blisko. Musze poszukać tego marketu. Ile kosztowały?

      Usuń
    5. Markety Penny są chyba wszędzie. Tak rozprzestrzenione jak nasze Biedronki. Kosztowały o ile dobrze pamiętam 59 i 69 kc. Ale nie jestem pewna na 100%, mogę poszukać rachunku. Ale na pewno coś w okolicy tych kwot:)

      Usuń
  2. Zapach balsamu do ust mnie przeraża, daj znać jak wypada takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy08:21

    świetne prezenty :D najbardziej interesuje mnie własnie ten balsam do ust :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm nie znam nic a wiec czekam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko dydenkuję obecnie stosowane produkty pojawią się recenzje.

      Usuń
  5. Anonimowy13:46

    Co to za szampony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampony są kupione w Czechach w markecie Penny (coś jak nasza Biedronka)

      Usuń
  6. Informacje co do projektu przesłane na maila. ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wypróbować ten Flos Lek :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem ciekawa żelu ze świetlikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy18:29

    Czekam na recenzję żelu pod oczy ja ostatnio kupiłam, ale z samym świetlikiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie widziałam ich chyba z 10 rodzajów:)

      Usuń
  10. Świetne są olejki z Altery :)

    Pozdrawiam koleżankę z Klubu Młodych Blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poki co jeden już cały zużyty. Ten z papają:) Teraz czas na kolejny:)

      Usuń
  11. Świetne prezenty!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio pisałam o tym flosleku niestety mnie coś z niego uczuliło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję, że mi żadnych szkód nie narobi:) Uczulenie już przeszło czy nadal walczysz?

      Usuń
  13. Świetne prezenty! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo kilka znanych mi produktów..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga