Dzień chłopaka - propozycje prezentów

Dzień chłopaka zbliża się wielkimi krokami. To już za 2 tygodnie. Pewnie część z Was już dawno ma prezenty dla swoich mężczyzn. Dla niektórych pewnie ten post będzie przypomnieniem o tym dniu. Dlatego też przygotowałam Wam kilka propozycji, które można sprawić swoim drugim połówką.

Perfumy są zawsze dobrym pomysłem. Jeśli dobrze znamy naszych mężczyzn wiemy co może im się spodobać. A przecież bardzo często same wybieramy dla nich zapachy. Wybór mamy przeogromny, ja stawiam jednak na klasyczne, lekko orzeźwiające zapachy bez pieprzowej nuty. Dlatego dla Maćka wybrałabym Armani Emporio He - to przyjemny, casualowy zapach na codzień. Uwielbiam też zapachy Azzaro, sama miałam już kilka, jakiś czas temu Maciek dostał wersję Chrome Legend. Teraz się zastanawiam nad podstawową wersją tego zapachu. Paco Rabanne - One Million - to męska wersja jednego z moich ulubionych damskich zapachów. Męski zapach Davidoff - Cool Water to kolejny świeżak, idealny na codzień.  Kenzo Homme jest nieco cięższy, ale nadal dość orzeźwiający. Zielony Lacoste Essential to także jedne z ulubionych perfum Maćka, z pewnością byłby zadowolony.

Kosmetyki. Mężczyźni przykładają coraz większą uwagę także i do pielęgnacji. Dla mojego Maćka, żel do mycia twarzy, balsam po goleniu i antyperspirant to podstawa. Nie rozstaje się także z kremem do rąk. Dlatego też chętnie kupię mu balsam po goleniu z Nuxe lub Vichy. Tak samo bardzo ciekawi mnie antyperspirant w kulce od Nuxe. Ciekawym, drobnym upominkiem może być też typowo męska pomadka do ust Biotherm.

Mężczyźni to często także gadżeciarze. Jeśli Wasi do takich należą warto pomyśleć o czymś innym niż kosmetyk. Dla brodaczy polecam trymer do brody Braun Series 7, z pewnością ułatwi to stylizację każdemu z nich. Warto także wybrać elektryczną szczoteczkę do zębów. Maciek od kiedy używa Oral-B Vitality twierdzi, że już nigdy nie chwyci po zwykłą szczoteczkę. Czarna myjka kąpielowa? Fajny gadżet dla tych, którym przeszkadzają "babskie kolory". Philips Nose Trimmer NT5180/15 trymetr do nosa to także gadżet który zdobędzie uznanie większości panów. A zestaw podróżny zapewne i nie raz uratowałby w chwili złamanego paznokcia.


Ja swoje zamówienie w drogerii iperfumy mam zamiar złożyć w tym tygodniu. Zapewne wybiorę któryś z zapachów + czarną myjkę:) Sporo już zamawiałam w tym sklepie i mam do niego zaufanie. Szczególnie, że ostatnio nie mam w ogóle czasu aby chodzić po sklepach.

A wy co macie dla swoich chłopaków?

23 komentarze:

  1. Mój mężczyzna już wszystko dostał teraz muszę się głowić;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba najlepiej ulubiony perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie propozycja bardzo fajne i na pewno przydadzą się każdemu mężczyźnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe propozycje :) ja myślę o jakimś gadżecie do samochodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22:30

    Ja się nie mogę zdecydować co kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za tydzień mam rocznicę i nic wymyślić nie mogę, bo już mu wszystko kupiłam. No prócz nowych butów do kosza :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nic nie mam głowa ciągle myśli co by tu kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę pospieszyć się z prezentem na Dzień Chłopaka, który jest tuż tuż;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nigdy nie pamiętam o dniu chłopaka, mój chyba w tym roku zostanie bez prezentu, chociaż może coś małego jeszcze zdążę mu kupić. Polecam zapachy lacoste i davidoffa, są super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysły fajne, choć myjka jest trochę kontrowersyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też stworzyłam taką listę. W tym roku kupiłam kołpaki które bardzo podobały się mojemu chłopakowi

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę coś wykombinować, ale nie mam zielonego pojęcia co ten Mój by chciał ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. O prezencie pamiętam, ale jeszcze nie mogę się zdecydować co kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy19:32

    Świetne pomysły ;-) Mój standardowo dostanie perfumy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mojemu kupiłam dwie kolejne ksiązki z trylogii, którą czyta

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja nie mam pomysłu na prezent dla mojego Małżonka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja daję prezenty mojemu mężowi na dzień mężczyzny, który jest w marcu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też polubiłam iperfumy, od czasu do czasu coś tam sobie zamawiam :) Jej nie mam jeszcze pojęcia co przyszykuję dla swojego, bardziej to pewnie będzie jakiś gest niż faktyczny prezent. Muszę się szybko decydować, bo czas goni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Perfumy z lacoste to bardzo dobry pomysł ♥
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. O matko! Zapomniałam o dniu chłopaka, ale mogę się wywinąć, bo po pierwsze będziemy wtedy na wakacyjnych wojażach, nie jest moim chłopakiem, ale narzeczonym, a dodatkowo co roku był zaskoczony tym świętem, więc na pewno i tym razem nie będzie pamiętał. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe propozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Elektryczną szczoteczkę już mojemu lubemu sprezentowałam raz, chyba na urodziny :) Też się ucieszył i do zwykłej nie ma zamiaru wracać :) Ja na Dzień Chłopaka raczej nic specjalnego nie szykuję, pewnie coś do jedzenia i to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga