Chantal, Sessio - keratyna w płynie

Od dłuższego czasu interesowały mnie kosmetyki do włosów z keratyną. Jest to obecnie bardzo modny składnik produktów pielęgnacyjnych. Warto wiedzieć, że keratyna jest rodzajem białka, które wchodzi w skład naszych włosów (i nie tylko!). To ona w dużej mierze odpowiada za ich kondycję i wygląd (szczególnie to czy mamy włosy kręcone czy proste). Wiosną tego roku kupiłam więc keratynę w płynie Sessio firmy Chantal, jednak zaczęłam jej używać dopiero jakieś 2 miesiące temu. Chciałam wykończyć najpierw pootwierane już odżywki.


Jak dobrze wiecie moje włosy są kręcone. Kiedyś było to moim kompleksem, kiedy inne dzieciaki wołały na mnie "lokownica" lub "lokówka". Bardzo chciałam mieć proste włosy. Z czasem się z nimi pogodziłam i po prostownicę sięgałam jedynie okazyjnie. Definitywnie pożegnałam się z nią jakieś 2 lata temu kiedy przez przypadek utopiłam ją w toalecie:) Kolejnej już nie kupowałam. Teraz już lubię moje kręcone włosy, są one jednak bardzo suche i bardzo łatwo u nich o zniszczenie. Sięgając do keratynę w płynie liczyłam na odżywienie, nawilżenie i regenerację.



Keratyna w płynie zamknięta jest w wygodnym, dość ascetycznym opakowaniu. Całość zakończona jest atomizerem, który rozpyla bardzo delikatną i lekką mgiełkę. Starałam się to uchwycić na zdjęciu, mam nadzieję, że mi się udało. Pojemność to 275 ml. Kosmetyk zaskoczył mnie bardzo zapachem. Nie raz czytałam, że zabiegi keratynowe nie pachną zbyt przyjemnie, jednak ten płyn ma bardzo miłą dla nosa woń. Jest ona typowo kosmetyczna, taka kojarząca się z salonami fryzjerskimi. W konsystencji jest to po prostu zwykła woda.


Keratynę stosuję na umyte i lekko wilgotne włosy jako odżywkę bez spłukiwania. Jestem zadowolona z jej działania. Staram się unikać suszarki do włosów, zazwyczaj schną one w sposób naturalny, więc nie jestem w stanie ocenić ochrony przed wysokimi temperaturami. Nie mniej jednak, po wyschnięciu włosy są miękkie i nie są splątane. Nie ma mowy o efekcie siana, który lubi towarzyszyć suchym włosom. Nie są też w żaden sposób obciążone, ten kosmetyk jest naprawdę bardzo lekki. Moje loki są gładkie i błyszczące - czyli takie jakie chciałabym aby były na stałe.
Kreatyna w płynie nie działa jednak długoterminowo. Działanie jest doraźne, po użyciu jest fajnie i miło aż do... kolejnego mycia. O długofalowej regeneracji jednak nie ma tutaj mowy.


Jestem zadowolona z działania, choć zawsze mogłoby być lepiej. Keratyna doraźnie jest w stanie okiełznać moją suchość na głowie. W dodatku jest niesamowicie wydajna. Stosuję ją po każdym myciu już od dwóch miesięcy i myślę, że jeszcze ze 2 będę jej używać. W dodatku ma zachęcającą cenę, która zwykle nie przekracza 10 zł za 275 ml. Słowem, polecam.

43 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam produktów tej marki. Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się ten alkohol w składzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie keratyna się spisuje, ale tylko raz na jakiś czas i tylko jako dodatek do maski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie cena jest zachęcająca :) Może się skuszę, tym bardziej że nie miałam jeszcze tego typu kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy lubią keratynę tylko raz na jakiś czas, w niezbyt dużych dawkach :) Kosmetyki Sessio bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuszące muszę powiedzieć bo moje włosy lubią keratynę jak na razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też dużo czytałam o keratynie i bardzo chętnie ją kupię. U mnie włosy się puszą i prostuje je a taka keratyna podniosła by ich kondycję chociażby do kolejnego mycia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. alcohol w kosmetykach do włosów się u mnie nie sprawdzi ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Alkohol w składzie skutecznie mnie odstrasza. W odżywkach w sprayu jest dla mnie niedopuszczalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe czy by się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z kreatynowych produktów miałam tylko maskę do włosów Kallosa, ale się nie sprawdziła. Może jednak taki produkt byłby lepszą opcją.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czy u mnie by sie sprawdził ten produkt, ze względu na alkohol w składzie. Ale zdjęcia - super.

    OdpowiedzUsuń
  13. mam obecnie dwufazową lekką odżywkę w sprayu od nich, na razie się sprawdza ale chyba wolałabym jednak serię prosalon :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Za taką cenę naprawdę warto wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawa propozycja, i ta cena - bardzo zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że keratna jest tak wysoko w składzie, ale... Nie skuszę się przez parabeny i pierdyliard niepotrzebnych dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  17. % alkoholowe w składzie trochę dziwnie;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać na fotce, że wypuszczany strumień jest lekki, nie ma nic gorszego jak atomizer wypuszcza strumień "ostry".

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe jak sprawdziłby się się na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje włosy uwielbiają keratynę, a odżywki w sprayu bardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa jestem jak by zadziałała na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja siostra dwa razy przeszła zabiegi keratynowej odbudowy włosów w odstępie ok. pół roku od siebie . efekty były super. Włosy proste jak druty przez pierwsze miesiące, choć z natury ma falowane. Teraz już niestety znów się ta keratyna wypłukała. Nie wyobrażam sobie Ciebie w prostych włosach, dobrze, że utopiłaś prostownicę i jesteś „lokowata” :) Fajnie, że jesteś zadowolona z tej keratyny, moje włosy też wysychają naturalnie. rzadko używam suszarki

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam tę keratynę i bardzo się z nią lubię, a włosy mam "dziwnie falowane" jak ja to mówię, bo nie są ani kręcone ani proste, takie trochę sianowate, więc ta keratyna choć trochę je nawilża, bo nie zawsze chce mi się nakładać maskę lub odżywkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cena niewielka i z chęcią bym ją przetestowała na własnych włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie jestem pewna czy taką keratynę bym chciała, ale mam ochotę na jakąś fajną wcierkę na do włosów lub właśnie coś takiego bez spłukiwania już. Tylko jeszcze nie wiem na co się zdecydować.
    Ps. Dzieciaki potrafią być okrutne, nawet nie wiesz jak ja bym chciała mieć takie kręcone włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje włosy bardzo lubią keratynę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. oooo fajnie ! :) chce wypróbować ;) uwielbiam wsyztsko co keratynoe ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy, nawet bardzo tylko po co ten alkohol? :< Choć i tak bym spróbowała chętnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, że nie działa długofalowo. Ale i tak czuję się skuszona.

    OdpowiedzUsuń
  30. Marka zupełni mi nie znana. Produkt raczej nie jest potrzebny moim włosom.

    OdpowiedzUsuń
  31. Za ta cenę tylko brać :)

    OdpowiedzUsuń
  32. przyznam, że cena mnie mocno zaskoczyła, bo myślałam, że ceny produktów sessio są znacznie wyższe

    OdpowiedzUsuń
  33. Już czuję jakie mam sztywne i nieprzyjemne włosy:D

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znam produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy14:14

    hm, ciekawy kosmetyk. chociaz ja keratyne kupuję traka tradycyjną z inoaru. efekt boski <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga