Pielęgnacja ciała po mojemu

Cześć,
Dziś chcę wam pokazać jak wygląda moja pielęgnacja ciała. Bardzo lubię czytać tego typu posty u was i aż sama się sobie dziwię, że nie było jeszcze takowego u mnie.


Swój pielęgnacyjny rytuał zaczynam od oczyszczania. Uwielbiam długie kąpiele, jednak nie zawsze mam na nie czas. Ale jeśli już go znajdę to umila mi ją cudnie pachnący lasem płyn do kąpieli z Balei. Ilość piany jaką wytwarzają płyny Balea jest oszołamiająca! Gdy znajduję jedynie chwilę na prysznic to także chwytam po Baleę. Obecnie w użyciu mam dwa żele z najnowszej edycji limitowanej: Paradise Beach i Cabana Dream. Jak wiecie uwielbiam żele z Balei za ich zapachy i kolory. Od razu człowiekowi jest przyjemniej. Dwa razy w tygodniu peelinguję ciało. Używam do tego świetnego peelingu jagodowego z The Body Shop. Jeśli chcecie się o nim więcej dowiedzieć to pełną recenzję znajdziecie tutaj. Nie zapominam także o zachowaniu odpowiedniej higieny intymnej. Pomaga mi w tym rewelacyjna pianka z szałwią i lawendą z Green Pharmacy (recenzja). To już moje drugie opakowanie! Uwielbiam taką formę aplikacji.


Bez bicia przyznaję się, że nie jestem fanką smarowania się, jednak staram się wykonywać to regularnie. Wszelkie mazidła starczają mi na bardzo długo, dlatego też już od pewnego czasu podstawą mojego nawilżenia jest balsam z Evree. Dobija już dna, jednak pozwolił mi bezboleśnie przetrwać zimę. Stosuję go głównie na ręce, plecy oraz łydki. Recenzję znajdziecie tutaj.  Miesiąc temu do balsamu dołączył olejek Super Slim - także z Evree. Recenzję pisałam kilka dni temu. Olejek stosuję w newralgicznych miejscach czyli głównie na udach, pupie i brzuchu.  Ze względu na niektóre składniki nie nakładam go na łydki, niestety w tym obszarze lubią pękać mi naczynka. Gdy mam więcej czasu wsmarowuję także olejek macadamia do ciała Vis Plantis. Czasem dodaję go do balsamu. O nim także możecie przeczytać na moim blogu. W chwilach przypływu chęci do smarowania się sięgam także po balsam do biustu z Eveline (klik). Nie używam go ostatnio regularnie, trochę o nim zapominam niestety.


Staram się nie zapominać także o odpowiedniej pielęgnacji dłoni i stóp. Kremów do rąk mam w użyciu sporo jednocześnie. Regenerum stoi ostatnio na biurku w pracy i z niego korzystam najczęściej, praktycznie po każdym myciu. Mimo, że może się wydawać, że moja recenzja ma nieco negatywny wydźwięk to jest to najlepszy krem do rąk jaki spotkałam ostatnim czasem. Mimo, że nie spełnił wszystkich moich oczekiwań w dość ciężkim, zimowym okresie to i tak pobił inne kremy na głowę. W domu korzystam głównie z kremu Max Repair Evree (klik) a w torebce noszę krem Lumene z serii Angry Birds. Przez długi czas to on był moim "nabiurkowcem" więc niedługo pojawi się recenzja i dla Was:) Staram się nie zapominać także o stopach. Na codzień używam masła do stóp Balea. Byłam święcie przekonana, że recenzja już dawno pojawiła się na moim blogu, ale nie widzę jej - muszę to szybko nadrobić, bo masło jest idealne. Ładnie nawilża i odświeża stopy. Od czasu do czasu, gdy potrzebuję rozgrzania sięgam po krem Farmony z serii Nivelazione (klik).


A jak wygląda pielęgnacja u Was?

61 komentarzy:

  1. Ile Balea ^^ Nic nie znam niestety z tych produktów :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Z twojej gromadki mam jedynie ten jagodowy peeling z TBS, natomiast na mojej zakupowej liście widnieje olejek Slim od Evree.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie bardzo podobnie, tylko z innymi produktami:) Niestety nie mam wanny, więc prysznice umilam sobie pięknie pachnącymi żelami, ale teraz poszukuję jakiegoś z olejkiem bez silnych detergentów, ponieważ moja skóra należy do tych bardzo suchych i myślę, że to pomogłoby mi o nią lepiej zadbać. Peeling wykonuję raz w tygodniu. A tak poza tym to nigdy mi się nie chce używać tych wszystkich mazideł, ale od początku roku miałam tylko 2 dni słabości :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty Evree bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam to serum do biustu i wcale mi go nie ubywa;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo Balea. O Regenerum słyszałam niezbyt pochlebne opinie - i to w dodatku od pań w aptece.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo :)) tych kosmetyków :) ja jeszcze nic nie miałam do włosów z balea :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd Ci się tu wzieły włosy? Przecież nie pokazałam ani jednego kosmetyku do włosów?

      Usuń
  8. fajny post,widzę, że lubisz sobie umilać kąpiele:) zazdroszczę, bo nie mam wanny:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo lubię. Nie wyobrażam sobie życia bez wanny.

      Usuń
  9. balsam do biustu z Eveline także używam od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znaj jedynie olejek Evree który pokochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ile produktów Balea <3
    Oj małe zazdro mnie dotknęło :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale tego masz, uwielbiam kosmetyki Balea, zapachy mają obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobry zestaw pielęgnacyjny :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkty Balea kupujesz na allegro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Kupuję w DM w Niemczech lub Czechach, żele i płyny do kąpieli na pobliskim bazarku.

      Usuń
  15. ten krem do stóp jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam duet Evree, żele Balea bardzo lubię, ale tych wersji nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam The Body Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masła z The Body Shopu pachną oblednie!!

    OdpowiedzUsuń
  20. ja z kolei jestem fanką smarowania:D ciekawa jestem nowych zeli balea..

    OdpowiedzUsuń
  21. TBS moja miłość <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Podzielisz się hehe?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Balea. ;) Spodobał mi się twój Angry Birds. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam chyba kilkanaście tubek tego serum do biustu eveline, na rynku nie ma konkurencji w podobnej cenie i o podobnym działaniu więc zawsze kupuję to serum. Twoja pielęgnacja jest baaardzo kolorowa i pachnąca owocami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, lubię kolorowe kosmetyki, i teraz też tak wyszło, że jest bardzo owocowa:) A to serum, ja chyba się nie skuszę na kolejną tubkę. Ładnie pachnie i na tym koniec. W sensie też nawilża, ale inne, zwykłe balsamy też nawilżają...

      Usuń
  25. Wszędzie Balea.. A ja jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tez chcę coś z Balea! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Balea tak mnie kusi :) Szkoda, że w Polsce ciężko zdobyć te kosmetyki :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Same dobre rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz bardzo fajny zestaw pielęgnacyjny, szkoda, ze Balea jest tak słabo u nas dostępna :))Firma Evree mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja problemów z Baleą na szczęście nie mam. We Wrocławiu jest pełno miejsc gdzie można ją kupić.

      Usuń
  30. U mnie kremy do rąk też wszędzie - jeden w domu przy komputerze, jeden w pracy w szufladzie i jeden w torebce :) Też nie jestem fanką smarowania, moje lenistwo zazwyczaj pozwala mi tylko na balsam pod prysznic :>

    OdpowiedzUsuń
  31. Widzę, że u Ciebie króluje Balea. Z Twojej kolekcji mam tylko krem do rąk Evree.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam żele Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dużo ci się tego zebrało :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Używałam kiedyś kremu do rąk z evree i bardzo go lubiłam za działanie. =)

    OdpowiedzUsuń
  35. eveline do biustu jest w moich planach zakupowych bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  36. kilka znam, a chociażby używam olejek Evree, znam też Eveline do biustu

    OdpowiedzUsuń
  37. Z tych wszystkich kosmetyków używałam tylko krem regenerum:)

    OdpowiedzUsuń
  38. "Mam tak samo jak Ty" moja pielęgnacja wygląda bardzo podobnie, również sporo balei u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Także zaczynam lubić Balea :o) i kilka "okazów" jej mam :o)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też nie robiłam do tej pory postów o pielęgnacji,może się zorganizuję ...Mam limitki z Balea,pachną ładnie,co prawda nie za długo ,ale i tak lubię tę markę,żel ma myć,a nie kosztować majątek.

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię żele Balea za ich różnorodne wersje zapachowe, ale wiele z nich nie spisuje się u mnie pod katem pienienia.

    OdpowiedzUsuń
  42. Chciałabym przetestować te kosmetyki z Balea, u mnie się regenerum nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  43. Sporo tego :) I kolorowo. Kilka razy, gdy miałam okazję ostatnimi czasy być w DM, Balea zawsze kusiła. Niestety chwilowo mam taki zapas żeli i balsamów, że z trudem musiałam się powstrzymywać od zakupu czegokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  44. Maselko z TBS, ktore cudownie pachnie I pieknie nawilza, zuzywam juz z ROK! A nawet polowa nie zostala zuzyta.. Do rak aktualnie uzywam kremu z purederm zakupiony w Hebe na jakiejs promocji. Slicznie pachnie - slodki, miodowy. Plyn do kapieli aktualny - Luksja. Fajnie sie pieni I jest taniutka. Pozdrawiam goraco! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie pod prysznicem aktualnie stoi malinowy żel le petit marseillais i już myślę o tym, żeby zrobić zapas - mam nadzieję, że wejdzie na stałe do sklepów, bo pachnie obłędnie! :) Z Twoich skarbów cielesnych znam żele pod prysznic Balea, które czekają w kolejce oraz krem do biustu z Eveline. Miałam i używałam, ale nie zaliczyłabym go do ulubieńców. Teraz postawiłam na Tołpę i czekam na efekty :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  46. Muszę w końcu gdzieś wygrać produkty Balea, bo ile można o nich myśleć? :D ewentualnie wymyślić pretekst, by wyjechać za granicę ;) bo ceny w PL są mocno zawyżone, jeśli chodzi o kosmetyki Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie znam wszystkich tych firm, ale z pewnością je przetestuję

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja ostatnio testuje naturalne produkty, bardzo przypadł mi do gustu olej kokosowy bio planet

    OdpowiedzUsuń
  49. Oj ja tez uwielbiam żele Balea. Niestety teraz nie mam do nich dostępu, a widzę, że wyszły już nowe edycje limitowane ;-/

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo bogata pielęgnacja ciała :) ja mam nieco mniej produktów, a raczej nie używam ich równocześnie - każdy czeka na otwarcie i swoją kolejkę, jednak lubię mieć w zapasie otworzony balsam o neutralnym zapachu (wtedy gdy użyję silnie pachnącego żelu pod prysznic) i o dosyć mocnej woni gdy używam neutralnego żelu do mycia.
    Ale mi wyszło masło maślane ;D

    Fajny post - wpisy o pielęgnacji lubię najbardziej, później te lifestylowe :):) a kolorówka u mnie na samym końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak zwykle wyjątkowe kosmetyki, ja jeszcze nie miałam z nimi nic do czynienia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga