Shinybox, Step into THE BEAUTY, maj 2019

Majowy Shinybox dotarł w moje ręce dopiero w czerwcu. Tym razem muszę jednak pochwalić możliwość zmiany miejsca dostawy na paczkomat. Zamiast latać za kurierami, dwoma kliknięciami przekierowałam paczkę w miejsce z którego mogłam odebrać ją kiedy chciałam. Po dwóch ostatnich pudełkach spodziewałam się, że w końcu w maju Shiny wyrówna poziom. Czy się to spełniło? Zobaczcie sami.


Moje pudełko było wypchane po brzegi. Oczywiście jego zawartość jest nieco inna niż standardowego pudełka. Jestem jedną z ambasadorek Shiny, więc często (ale nie dzieje się to miesiąc) moje pudełka mają dodatkowe produkty. W tym miesiącu był to olejek Orientany oraz bąbelkowa maseczka LR Health & Beauty Polska.


BIELENDA Wazelinka do ust Delikatna Róża, 6,20 zł / 10 g
Skutecznie pielęgnuje i natłuszcza naskórek ust, likwidując uczucie spierzchnięcia, ściągnięcia i suchości. Wysoka zawartość witamin i mikroelementów w olejku kokosowym i olejku awokado, stanowi prawdziwą bombę odżywczą. Delikatny, perłowo-różany odcień oraz cudowny zapach świeżych róż uczyni stosowanie przyjemnym, a Ty zakochasz się w niej od pierwszej aplikacji.

Produktów do ust nigdy nie za wiele. Niestety bardzo często je gubię zanim zużyję do końca. W prawdzie mam już swojego ulubieńca w tej materii, jednak Bielenda z pewnością też się przyda. 


VIANEK Łagodzący tonik-mgiełka do twarzy, 20,99 zł / 150 ml
Uzupełnia demakijaż, przywracając skórze odpowiedni poziom pH. Zawiera składniki o działaniu łagodzącym, ochronnym, antyoksydacyjnym i wspomagającym mechanizmy naprawcze. Olejek geraniowy poprawia elastyczność i uspokaja skórę.
Muszę przyznać, że w ostatnich pudełkach Shiny znajduję dość sporo toników ostatnimi czasy. Nie przeszkadza mi to jednak, bo bardzo lubię takie produkty. Z pewnością zużyję.



MYDLARNIA CZTERY SZPAKI Szampon w kostce, 32,00 zł / 75 g
Szampon na bazie roślinnych składników idealny do codziennego stosowania przy wszystkich typach włosów. Podczas jego użycia powstaje obfita, gęsta piana o cytrusowym zapachu, która doskonale oczyszcza i bez problemu się zmywa, a także pielęgnuje włosy, unosi je u nasady i pozostawia po sobie blask.

Podchodzę trochę sceptycznie do tego typu wynalazków. Chyba dlatego, że do końca nie umiem ich używać. I na żadne kostki coś miejsca w swojej łazience znaleźć nie mogę. Ale kto wie... może tym razem coś się zmieni?


NATURATIV Olejek rozświetlający, 89,00 zł / 100 ml
Upiększający olejek do ciała i twarzy skomponowany z najlepszych tłoczonych na zimno olejów oraz naturalnych rozświetlających cząsteczek. Odżywia, regeneruje i chroni skórę. Idealnie i szybko się wchłania, a złote i miedziane drobinki miki dodają skórze słonecznych refleksów.
To jest zdecydowany hit tego pudełka. Ten olejek jest po prostu piękny!


MARA NATURALS Żel do mycia ciała i włosów, ok. 60,00 zł / 200 ml
Kremowy żel do ciała z witaminą B5, olejem arganowym, ekstraktem z jałowca oraz aloesem zwiększy połysk i elastyczność Twoich włosów. Nie zawiera SLS, parabenów, silikonów i alkoholu. Odpowiedni dla wszystkich rodzajów skóry, mix rodzajów.
Mała próbka idealna do zabrania na wakacyjne wyjazdy. Bardzo chętnie przetestuję!


SILCARE Quin Face So Sweet&Natural Lip Scrub, 25,00 zł / szt.
Cukrowy peeling do ust o zapachu jagody, złożony w 98% ze składników pochodzenia naturalnego. Oprócz usunięcia martwego naskórka przywraca ustom zdrowy koloryt oraz odżywia skórę i umożliwia stosowanie nawet najbardziej trwałych, matowych pomadek.
Peeling do ust chodził mi po głowie już dłuższy czas. Cieszę się, że ten maluszek znalazłam w pudełku. Bardzo chętnie zużyję!


HYPOAllergenic Triple Eyeshadow Hypoalergiczny trójkolorowy cień do powiek, 13,99 zł / 2,5 g
Paletka z potrójnym, aksamitnym w dotyku cieniem do powiek nada spojrzeniu głębi i intensywności. Lekka formuła sprawia, że produkt bardzo dobrze się rozprowadza i nie zbiera w załamaniach powiek.
Bardzo ładne kolory, takie neutralne, codzienne. Chętnie wypróbuję.


LR Health & Beauty Polska, Maszczka bąbelkowa do detoksu i nawilżania twarzy, 72,90 zł
Zawarte w maseczce ekstrakty z imbiru i moringi głęboko i skutecznie oczyszczają skórę, uwalniają ją od obumarłych komórek naskórka i szkodliwych substancji oraz zapobiegają osadzaniu nowych zanieczyszczeń. Maseczka bąbelkowa Aloe Vera to pełna detoksykacja, głębokie nawilżenie i oczyszczanie. Wszystko to sprawia, że skóra twarzy odzyskuje witalność, staje się promienna i gładka.” Więcej informacji o produktach tej firmy znajdziecie tutaj: https://www.facebook.com/lrworld.poland/, https://www.instagram.com/lrworldpolska/
To jeden z ambasadorskich gratisów. Uwielbiam takie maseczki z efektami specjalnymi. W dodatku nie jest to saszetka, więc już ją lubię, mimo, że jeszcze nie użyłam:)


Orientana, Naturalny olejek do ciała imbir i trawa cytrynowa 42,90 zł
Naturalny olejek do ciała stworzony według tradycyjnej receptury ajurwedyjskiej. Wszystkie olejki są tłoczone na zimno i nierafinowane. Dzięki zawartości olejku z kłącza imbiru działa rozgrzewająco, oczyszczająco i wzmacniająco. Pomaga zwalczać cellulit. Poprawia ukrwienie skóry i jej metabolizm, krążenie oraz niweluje obrzęki. Olejek z trawy cytrynowej działa detoksykująco, antyseptycznie i odświeżająco. Pobudza, energetyzuje, poprawia nastrój. Regularne stosowanie olejku po kąpieli sprawia, że skóra odzyskuję naturalny, zdrowy blask. Olejek doskonale się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy.
Nawilżaczy do skóry u mnie pod dostatkiem. Niestety brakuje mi systematyczności do używania tego typu produktów. Olejek poczeka raczej do zimy/jesieni na zużycie.


Muszę przyznać, że Shinybox tym razem zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. A wy co myślicie o majowym pudełku?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga