#9 Projekt denko - listopad 2013

Czas na listopadowe denka naszedł już kilka dni temu, w końcu i ja przedstawiam swoje. W tym miesiącu jestem z niego bardzo zadowolona! Jesteście ciekawe co udało mi się zużyć?



Włosy:

1. Garnier - Ultra Doux odżywka do włosów z olejkiem z awokado i masłem karite. Jedna z moich ulubionych odżywek. Doskonale nawilża włosy, lekko je dociąża. W kryzysowych sytuacjach sprawdza się jako b/s. RECENZJA

2. BabyTime - szampon do włosów. Bardzo fajny szampon bez SLS jak również betainy. RECENZJA

3. Alterra - szampon do włosów z morelą i pszenicą. Przyjemny szampon, jednak szału nie robi. RECENZJA

5. Alverde - odżywka do włosów z szałwią i brzozą. Jedyna odżywka z Alverde, która mi przypasowała. Szału jednak nie robi. RECENZJA

6. BingoSpa - maska do włosów z proteinami kaszmiru i kolagenem. Nie pisałam o niej jeszcze jednak szalenie polubiłam tę maskę. Jest dużo lepsza od tej z 5 algami. 

Myjaki:

7. Original Source - orange oil & ginger - bardzo przeciętny żel pod prysznic. Miło było wypróbować, ale na tym wspólna przygoda się kończy. RECENZJA

8. Balea - żel pod prysznic fiżdżi i marakuja - genialny żel z letniej kolekcji Balei. Mój zdecydowany hit! RECENZJA

9. Balea - żel pod prysznic kokos i kwiat gardenii - przyjemny żel na jesień, jednak zapach mnie lekko zawiódł.RECENZJA

10. Hean - peeling do ciała z limonką i żeń-szeniem. Póki co mój peelingowy hit! Jedynie trochę zapach zawodzi. RECENZJA

11. Avon Naturals - żel pod prysznic violet&lychee. Przeciętniak. W ogóle nie zachwyca. 

12. Balea - mydło Dark Glamour. Mydło z zeszłorocznej limitowanki. Niestety strasznie wysuszało dłonie.

13. Soraya - malinowy żel pod prysznic. Przyjemniak nie robiący szału. RECENZJA

14. FussWohl - sól do stóp - bardzo fajna sól do wymoczenia zmęczonych stóp. Świeży zapach limonki niesamowicie relaksuje.

15. Biedronka - sól do kąpieli. Znana i lubiana sól w moim ulubionym wariancie kolorystyczno-zapachowym.RECENZJA

Ciało:

16. Alterra - balsam do ciała z brzoskwinia i liczi. Paskudny śmierdziuch, jak to dobrze, że jest już wycofany. RECENZJA

17. Soraya - łagodzący krem po depilacji. Miał łagodzić podrażnienia i niwelować wrastanie włosków. Niestety nie radził sobie za dobrze, skóra po nim swędziała. Zostało jeszcze pół opakowania ale wyrzucam ze starości.

18. Isana - pianka do golenia. Całkiem dobra i tania pianka. Na koniec miałam jednak problemy z dozownikiem - strasznie się zacinał.

19. Green Pharmacy - masło do ciała z różą piżmową i zieloną herbatą. Bardzo dobre masło. Trochę za słabe na mrozy, jednak wczesną jesienią sprawdziło się doskonale. Dobrze nawilża, przyjemnie pachnie (o dziwo jest to zapach róży). Polecam! RECENZJA

Twarz:

20. Nivea pure&natural - tonik oczyszczający - bardzo fajny tonik, polubiliśmy się. RECENZJA

21. Perfecta - płyn micelarny. Całkiem dobry płyn, są jednak lepsze. RECENZJA

22. L'Oreal - Ideal Soft płyn micelarny. Póki co mój hit wśród miceli. RECENZJA

23. Let's Dance - Funky czekoladowa maseczka do twarzy. Całkiem przyjemna, można się zrelaksować.

24. Tołpa - maseczka do twarzy. Podobno antystresowa - użyłam jej w dość ciężkim dla mnie czasie i wcale nie poczułam się lepiej...

25. Rossmann - Alouette - jednorazowe ręczniczki do twarzy. Mój niezbędnik podczas pielęgnacji cery, cieszę się, że je odkryłam.

26. Tami - płatki kosmetyczne. Dobre, nie rozdwajające się płatki, które polubiłam ja jak również moje chomiki.

Jak tam wasze denka?




73 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa maski od BingoSpa!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow mnóstwo produktów zużyłaś:) ja też zalegam z denkiem.....ale w weekend mam zamiar sie poprawić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow spore denko, u mnie bardzo marnie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz jest lepiej a raz gorzej, ważne, że do przodu:)

      Usuń
  4. Spore denko ;)
    jak sprawdziła się maska z Bingo Spa? ;)
    P.S. eej nie mam 45 lat :D - jeszcze mi trochu brakuje ;)
    P.S.2 ile jestem ci winna za czeskie zakupy w DMie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna była, zaraz się biorę za kolejne opakowanie. Dużo lepsza nić 5 alg.

      Z tym 45 to się śmieję, że postanowiłas krem -30;p

      odpiszę Ci w smsie.

      Usuń
  5. Widzę mój ukochany żel Balea Fiji Passionfruit :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście nieźle poszło! Ale mi również dobrze wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udane zużycia :) Muszę się kiedyś skusić na maskę BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku jejku tyle rzeczy to ja w rok bym nie zużyla chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam maskę bingospa również się z nią polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! nie dziwie się,że jesteś zadowolona, bo ilość imponująca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawi mnie zapach spod 9

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zużyć :)
    Micel L'oreal też polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żele pod prysznic z Balei bardzo lubię, mają świetne zapachy. Używałam płynu micelarnego z Perfecty, również przypadł mi do gustu :) obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja denek nie robię ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy21:51

    masz rację Green Pharmacy pilnuje zapachu róży :) powiedziałam jako uzależniona od tego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest delikatny ten zapach, nie męczy ale pachnie.. różą:)

      Usuń
  16. Wow, jaka pokaźna grupa myjaków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ okazałe denko !! :)
    Sporo rzeczy mnie tu zaciekawiło więc lecę czytać recenzje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spore denko ;) Kilka z tych rzeczy miałam, najlepiej wspominam piankę Isany i masło GP :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Sporo tego ;) ja też używam czasem piankę Isana i właśnie tę fioletową wolę.
    Odżywka Garnier u mnie się nie spisała, a peeling miałam i też szału na mnie nie zrobił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzoskwiniową mam w zapasach, ale jeszcze nie próbowałam.

      Usuń
  20. No gratuluję tak dużego denka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezły stosik ci się zebrał. Żele Balea chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nawet moja ulubiona pianka do golenia się u Ciebie znalazła :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Takim denkiem można się chwalić, nie to co u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj raz jest lepiej a raz gorzej, ale zawsze jest;p

      Usuń
  24. wooo jakie duże denko. ;) Jestem bardzo ciekawa tej maski z bigo spa.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy12:29

    Jest tu kilka moich ulubieńców, m.on. odżywka Garniera, pianka do golenia Isany i chyba... peeling Hean jeśli dobrze widzę na 1. zdjęciu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do przeczytania całej notki. Kawek niżej jak byk jest napisane co to za peeling. Nawet pogrubioną czcionką!

      Usuń
  26. Ogromne denko, widzę tu sporo kosmetyków które znam, a micel z Loreal to mój hit:)

    OdpowiedzUsuń
  27. z ultra doux miałam kupować szampon, ale się rozmyśliłam. może jednak wrócę po zakup
    z alterry miałam ten szampon
    marzę o kosmetykach Balea, ale nie jestem w stanie ich nigdzie kupić :(
    chętnie zakupię za to peling z Hean
    a ta sól z Biedronki to Be Beauty, tak??

    strasznie duuże to denko.
    wow
    ja żadko zużywam 1 kosmetyk na miesiąc, a co dopiero... ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sól to BeBeauty.

      Ja miałam sporo nadpoczętych i solidnie je wykończyłam. Szamponu UD nie polecam.

      Usuń
  28. Przyzwoite denko :) zazdroszcze:P

    OdpowiedzUsuń
  29. Zainteresowała mnie ta maseczka antystresowa Tołpa :) Mimo tego, że piszesz , że Cię nie odstresowała :) Jeśli to nie będzie problemem, to czy mogłabym poznać jej skład INCI? Odstresuję mnie już sam fakt, jeśli się dowiem, że nie zawiera substancji zapachowych ;)
    http://blogbezzapachu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj musiałabyś poszukać jej składu, bo ja opakowanie już wywaliłam...

      Usuń
  30. żeby mi tak dobrze szło denkowanie... :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Kilka rzeczy mnie zaciekawiło z twojego denka ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sporo tego, sporo :) Ja do odżywki z Garniera mam mieszane uczucia... Kończy mi się, a dalej nie wiem czy jestem na tak czy na nie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać musisz zaopatrzyć się w jeszcze jedno opakowanie:)

      Usuń
  33. Zdecydowanie spore denko:D

    OdpowiedzUsuń
  34. Naprawdę się postarałaś.

    OdpowiedzUsuń
  35. wow! wielkie jest - gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też polubiłam zapach masła Green Pharmacy :). Pokaźne denko :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Łaaaaa, giga denko! Moje będzie sporo mniejsze, ale ważne że w ogóle :D
    Część miałam, ale większość to dla mnie nowość ;P

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię piankę z Isany :)))
    A peeling mam i też jestem bardzo zadowolona :) ciekawe czy są i jakie inne wersje zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super duże denko. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga