Instamix #2

Od kilku dni wypoczywam nad naszym pięknym Bałtykiem. Mam pewne swoje ulubione miejsce które odwiedzam już od lat. Miejsce bez tłumów, miejsce w którym można naprawdę odpocząć. A tymczasem na osłodzenie mojej nieobecności mam dla was mały mix lipcowych migawek z Instagramu, na który serdecznie zapraszam:)

Na początek ogólne migawki. Zestaw spacerowy, luźna stylizacje, pyszne śniadanko lub hotel z zabytkowymi samochodami. Trochę zapachów umilających życie i latające pod niebem szybowce. Do tego kilka miejsc.


Ogródkowe wieści i wyczekiwanie pomidorków. Już pierwsze są czerwone:)


Lipiec był też kosmetyczny:)


Na początku miesiąca udało mi się nadrobić trochę zaległości czytelniczych. Druga połowa miesiąca niestety była służbowo bardzo ciężka. Wpadła też nowa gra:)


A już dziś zapraszam na relację znad Bałtyku. Kilka migawek znajdziecie tutaj: INSTAGRAM

42 komentarze:

  1. lubię te ciasteczka zbożowe z Kupca, ale te korzenne to akurat najmniej mi smakują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te drugie tez kupiłam ale jakoś jeszcze ich nie jadłam. Ja ciastka to jadam od wielkiego dzwonu. Jak sobie o nich przypomnę.

      Usuń
  2. Ajjj, jak mi brakuje jakiegoś wyjazdu, odpoczynku.... Zazdroszczę ;) Zdjęcia u Ciebie zawsze fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna migawka :) Zazdraszczam pomidorków, też się trochę bawię w małego ogrodnika ale nie mam wielkich możliwości i doświadczenia jeszcze ale powoli daje sobie radę z pomocą mojej mamy to może w przyszłym roku będą jakieś wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pomidorki pierwszy raz. Ale od samych nasion.

      Usuń
  4. Super fotki, jestem na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę spróbować tego Góralka, bo jeszcze nie jadłam takiego :) A te ciasteczka Kupiec uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia - dużo się działo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjecia - zazdroszcze wypoczynku nad Baltykiem :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny mix kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dwie książki Nory Roberts:):)fajnie Ci poszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna to ja zaczęłam czytać początkiem roku. Doszłam gdzieś do połowy i klapa. Trzeba było się wziąć i ja skończyć.

      Usuń
  11. Anonimowy18:55

    Super mix :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę teraz pobytu nad morzem, w blokowisku u mnie patelnia.. :) Na mojej rodzinnej działce już po ogórkach, a pomidory od dawna już do jedzenia i ciągle owocują ):))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze były hodowane od ziarenka. Dopiero z tydzień temu zaczęły się czerwienic.

      Usuń
  13. Przyjemny mix, poproszę o więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :) Najbardziej oczywiście podobają mi się zbiory kosmetyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj te pomidorki <3 Pięknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny mix zdjęć;) Woski YC ciągle mnie kuszą;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ostatnio opuściłam się z czytaniem, musze nadrobić zaległości

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia....bardzo lubie takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super, że macie miejsce gdzie na wakacje nie zjechało się pół Polski. fajny mix.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia, oj widzę, że dużo się działo...:-)
    Box 'Naturalnie z pudełka' niesamowicie mnie kusi...:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetny miksik, ogórasy i pomidorki ach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nad bałtykiem byłam w lipcu, ale chętnie bym wróciła ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam "swojskie" pomidorki.

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajne lekkie i kolorowe zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny mix :-) zazdroszczę wypoczynku nad morzem :-) pogoda jest piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam oglądać zdjęcia. Zazdroszczę trochę wakacji, ja jestem jeszcze przed ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. O nie znam tej planszówki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O masz ten balsam z Regenerum w spray' u ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj ja na działeczce tylko chwasty hoduje...wstyd z niej zdjęcia pokazywać :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne widoki. Życzę udanego wypoczynku :) A po powrocie będzie zbieranie plonów, świetne warzywa Ci wyrosły.

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zdjęcia :) Pomidorki jak dojrzeją będą zapewne pyszne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga