Alterra - szampon do włosów osłabionych i przerzedzających się

Od dłuższego czasu słyszałam wiele dobrego o szamponach firmy Alterra a szczególnie o szamponie z kofeiną i biotyną. Postanowiłam więc go spróbować.


Producent nas zapewnia:
Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację. Do produkcji szamponu kofeinowego Alterra zastosowaliśmy specjalnie dobrane składniki najwyższej jakości - wartościowa kompozycja substancji czynnych z prowitaminą B5 i biotyną pielęgnuje i wzmacnia włosy, które stają się sprężyste i piękne. Pobudzające kofeina i nasiona guarany zapewniają dodatkową dawkę witalności i gęstości - od nasady aż po same końce. Włosy sprawiają wrażenie wyraźnie bardziej wytrzymałych.


Z pewnością mogę powiedzieć, że jest ciekawy. Doskonale się pieni i bardzo dobrze myje zarówno włosy jak i skalp. Nie wysusza włosy, mam wrażenie, że nawet delikatnie je nawilża. Włosy po umyciu nim są miękkie, delikatne i lejące się. Nie plącze ich podczas mycia co jest dla mnie bardzo ważną kwestią. Byłam nim zachwycona, do czasu...




Kilka dni temu wybrałyśmy się z koleżankami na ofuro. Korzystając z temperatur tam panujących nałożyłam olejek na włosy. I tu zaczęły się schody... w mojej opinii szampon kiepsko zmywa oleje. Musiałam myć włosy dwa razy aby osiągnąć jako taki efekt... Pod tym względem bardzo się na nim zawiodłam.

Sam szampon ma przyjemny, orzeźwiający, lekko pieprzowy zapach. Dla niektórych może być drażniący, mi jednak odpowiada. Konsystencja szamponu jest żelowa przy czym szampon jest w dziwny sposób gęsty i powiedziałabym, że nietypowo śliski. Nie potrafię tego opisać, chyba trzeba samemu się z nim zapoznać. Jedynie kolor jest mało apetyczny, przeźroczysto-brązowy.



Opakowanie typowe dla produktów Alterra. Biała plastikowa buteleczka zakończona kolorową (w tym przypadku bordową) zakrętką z wygodnym otwarciem. Uważam, że wygląda to bardzo schludnie. Opakowanie jest wygodne, łatwo wydobyć odpowiednią ilość kosmetyków.

Do plusów tego szamponu należy zaliczyć także dostępność (każdy Rossmann) i całkiem rozsądną cenę (niecałe 10 zł). Żałuję jedynie, że nie lubi się z olejkami...

Też macie dość tej zimy? Ja chcę wiosnę!!!

28 komentarzy:

  1. Olejek z alterry zmywa świetnie, aktualnie siedzę w czepku z Vatiką nałożoną na odżywkę - przekonam się jak poradzi sobie tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbowałam z olejkiem Alverde i było kiepsko. A nawet Babydream sobie z nim radził...

      Usuń
    2. Może sęk w tym, że zawsze myję włosy dwa razy :)

      Usuń
  2. Marzę o wiośnie.
    Szamponu jeszcze nie miałam, ale może wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziś 1 dzień wiosny. Widze słoneczko:) Jest nadzieja:)

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze okazji korzystać z tych szamponów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre są fajne, a niektóre szału nie robią...

      Usuń
  4. Ja chce wioosne! :)

    Szamponu nie używałam, natomiast odżywki i olejki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie ma ani olejków ani odzywek z serii kofeinowej. Jest tylko i wyłącznie szampon:(

      Usuń
  5. Anonimowy08:33

    miałam go kiedyś i szału nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie zmywa olei ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że nie skusiłam się na przetestowanie go i kupiłam po raz kolejny Alterrę z granatem i aloesem. Kupuję go tylko do zmywania olei.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Alterry miałam tylko szampon z granatem i aloesem. A olejów na włosy nie stosuję, więc trudno mi osądzić jakby się do tego spisywał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z granatem lubię. Jest dużo lepszy od tego.

      Usuń
  9. Nie miałam tego szamponu, ale inne wersje się u mnie nie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie całkiem całkiem wersja z granatem. Ta niestety jest kiepska:(

      Usuń
  10. Ten nie na moje włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre go lubią, ale ja do nich nie należę...

      Usuń
  11. Ja jedynie raz miałam szampon z Aletrry- pszenica i morela. Jakoś mi nie podpasował i już więcej nie zasięgłam do szamponów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polubiłam wersję z granatem i aloesem. Ta póki nie musi zmywać olejów zła nie jest...

      Usuń
  12. Nigdy go nie miałam.. Na chwilę obecną używam mojego pierwszego kosmetyku tej firmy i jest to balsam do ciała :).

    OdpowiedzUsuń
  13. ja lubię ich szampony odżywki teraz kupiłam zestaw granat aloes szampon odzywka maska, a oleje zmywam zawsze innym szamponem niz zazwyczaj myje włosy

    OdpowiedzUsuń
  14. Magda20:38

    U mnie się sprawdził. A zimy także mam już serdecznie dosyć, chcę wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię te szampony Alterry, mój ulubiony jednak to morela i pszenica.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga