Denko kwietnia 2015

Cześć,
W końcu nadszedł maj. A to oznacza, że pora podsumować kwiecień projektem denko. Specjalnie zwlekałam z nim do dziś, bo jeszcze wczoraj wykończyłam jeden z produktów. Na facebooku wrzuciłam rozmazane zdjęcie mojego denka. Sporo odgadłyście:) A teraz przyszedł czas aby rozwiązać tę zagadkę:)


Ciało
W tym miesiącu najwięcej zużyć dotyczyło ogólnej pielęgnacji ciała.

1. Balea - Paradise Beach - jeden z żeli z edycji limitowanej na lato 2015. Bardzo się z nim polubiam i mam zamiar kupić go jeszcze raz - na zapas aby zimą przypomnieć sobie o lecie.
2. Isana - żel pod prysznic z malinowym ekstraktem. Posłużył mi głównie jako mydło do mycia rąk:) Do kąpieli użyłam może dwa razy, ale ma miły zapach, dobrze się pieni i myje i nie wysusza. Jest ok.
3. Yves Rocher - samoopalacz w sprayu. Ten produkt był przez długi czas moim hitem. Chciałam go użyć i w tym roku, jednak okazał się być przeterminowany i już niezbyt przyjemnie pachniał, więc wyrzucam jakąś 1/3 buteleczki.
4. Cacharel - Amor Amor. W końcu udało mi się do końca zużyć, kiedyś zapach bardzo mi się podobał, jednak już trochę spowszechniał.
5. Neutrogena - odżywczy krem do stóp. Całkiem przyjemny krem, jednak specjalnie niczym nie zachwycał.
6. Evree - olejek Super Slim. Jeden z moich tegorocznych ulubieńców. Z pewnością do niego wrócę.
7. Green Pharmacy - masło do ciała. Przyjemne masło o herbacianym zapachu. Latem nie używam maseł, więc póki co kolejnych zakupów nie planuję.

Włosy:
Włosowo w minionym miesiącu nie zużyłam dużo, jednak wiem, że ten miesiąc będzie dużo lepszy.

8. Revlon, Style Masters - odżywka do włosów kręconych. Bardzo przyjemna odżywka, polecam ją posiadaczkom niesfornych loków.
9. Green Pharmacy - jedwab w płynie. Przyjemny kosmetyk, stosowałam głównie do zabezpieczenia końcówek.
10. Joanna, Naturia - odzywka do włosów z makiem i bawełna Dobra odżywka bez spłukiwania, miły zapach, jednak wersja niebieska była lepsza.

Twarz (i paznokcie):

11. Oeparol - pomadka do ust. Uwielbiałam starą wersję, nowa przy tamtej wypada bardzo kiepsko. Zdecydowanie nie kupię, żałuję, że te wzięłam od razu dwie, na szczęście już koniec...
12. ECOreceptura by Stara Mydlarnia - krem do twarzy z witaminą C. Moje odkrycie, już za nim tęsknię i jak tylko zużyję zapasy kremów to znów go kupię i nie będę się z nim rozstawać.
13. Evree - Essential Oils olejek do twarzy. Mój kolejny pielęgnacyjny hit.
14. Regenerum - serum do paznokci. Tu mam mieszane uczucia. Paznokcie rosły jak szalone, jednak w dalszym ciągu były słabe, miękkie i podatne na zniszczenia.
15. Alouette - ręczniczki do twarzy. Nie pokazywałam Wam chyba ich nigdy w denku, jednak są dla mnie ważnym punktem pielęgnacji twarzy. Buzię wycieram tylko nimi.

A tak się denko prezentuje w całości:


Ja jestem zadowolona. Znacie coś z moich zużyć? A Wam jak poszło?

80 komentarzy:

  1. u mnie regenerum do paznokci nie sprawdziło się w ogóle

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkty Evree bardzo mnie ciekawią, jak skończy mi się bio-olejek Kneipp, to zdecydowanie kupuję super slima :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem spore denko :) Mi w tym miesiącu poszło słabiutko...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusisz starą mydlarnią... i jak tu tego kremu nie kupić !

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wrażenie, że te wszystkie Regenerum działają tak na pół gwizdka. Spore denko. Ja jakoś nie mam cierpliwości do gromadzenia tych opakowań :) Może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wolę tą żółta odżywkę z Joanny ;0 wersję czerwoną lubię ale jako maskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten samoopalacz z YR i też go polubiłam :) W zapasach mam też żel z Balei Paradise Beach zobaczymy jak się sprawdzi :) Świetnie Ci poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja nadal nie mam olejku everre

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak wrócę do Wiednia to kupię sobie ten żel :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam żadnego z wymienionych przez Ciebie kosmetyków, ale chętnie wypróbuje Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wrażenie, że chyba tylko ja nie miałam jeszcze nic z produktów firmy Balea :) denko całkiem spore :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Regenerum u mnie też się nie sprawdza w kwestii wzmocnienia :( Pozostałych produktów z Twojego denka nie znam, ale niezmiennie kusi mnie Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem pokaźne denko .

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo lubię te odżywki z Naturii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ochotę na ten krem z wit. C. Póki co zamówiłam z Bingospa, ale nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Żel Balea jeszcze czeka w kolejce:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam regenerum do paznokci i jak dla mnie bubel jakich mało, w ogóle się nie sprawdził :(
    Spore denko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Od dawna czaję się na to masełko do ciała o herbacianym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta edycja żeli z Balea jest genialna, jeden ładniejszy od drugiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Regenerum i u mnie dało średnio dobre rezultaty :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Żel z Isany też już zużyłam, a widzisz odżywki z Joanny są bez spłukiwania, muszę sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam krem do rąk z Neutrogena i tez nie zachwycał.Zainteresował mnie krem z wit C.Obecnie posiadam serum Argan +wit C i jestem nim zachwycona.Jak mi się skończy,z chęcią wyrębuję ten kremik.

    OdpowiedzUsuń
  23. Niezłe zużycie :D Mnie nadal idzie słabo :<

    OdpowiedzUsuń
  24. widzę moje ukochane perfumy Cacharel <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak bardzo wydajny jest ten samoopalacz z YR ? No to nieźle ; )
    Też miałam jedwab z Green Pharmacy, lubiliśmy się :) A Regenerum do paznokci mi tylko popsuło sprawę. Jeśli jeden dzień nie użyłam odżywki, to paznokcie automatycznie się łamały. Dodatkowo odnosiłam wrażenie tłustej płytki.. nie lubiłam faktu, że to tak długo schnie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go też nigdy nie nadużywałam, nie jestem jakąś maniaczką opalania się i brązowej skóry. Kilkanaście razy w sezonie i tyle:)

      Usuń
  26. bardzo fajne denko ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Spore denko :D Dziś w końcu pierwszy raz użyję żelu pod prysznic Balea ;) Zaciekawił mnie krem do twarzy z wit. C :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Olejek Evree do ciała pokochałam. Już się wybieram po kolejną buteleczkę.

    OdpowiedzUsuń
  29. mam ten żel isana ale w zapasach:) kupiłam w ubiegłym tygodniu za zawrotne 2,49!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten żel to nawet bez promocji ma zawrotną cenę 2,99 :)

      Usuń
  30. Jakiś czas temu w Naturze wpadł mi w oko ten krem ze Starej Mydlarni :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Spore denko ;) U mnie w tym miesiącu też będzie większe niż zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cały czas zapominam zakupić ten krem z ecoreceptury - dzięki za przypomnienie. Interesujące kosmetyki Ci się zebrały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz świadomiej podchodzę do zakupów, nie kupuję już nic "bo na promocji" albo "bo ładnie pachnie" czy tez "bo ma ładne opakowanie" :)

      Usuń
    2. Też tak robię, choć czasami, przyznaję, łapię się na tym, że kupię coś co mi zalega i tak na prawdę nie potrzebowałam. Na szczęście dzieje się tak bardzo rzadko :)

      Usuń
  33. Gratuluję denka! Z tego, co widzę nic z niego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ojj sporo tego :) miałam odżywkę z Naturii tylko z zieloną herbatą i pokrzywą - miała obłędny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta z zieloną herbatą i pokrzywą to jedyna której nie miałam:)

      Usuń
  35. Gratuluję zużyć :) Muszę zaopatrzyć się w jakiś żel Balea :) Jedwab z GP jest świetny, uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciągle przewijają się u Ciebie żele Balea i przez to z dnia na dzień mam na nie coraz większą ochotę :)
    Miałam Regenerum do paznokci, ale niestety nie zauważyłam, aby coś się po tym zmieniło

    OdpowiedzUsuń
  37. Spore denko. Amor amor bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. super denko, olejek evree uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam jedwab GP i dobrze się sprawdza, chociaż przelałam go do innego opakowania bo się wylewał ;)
    Pomadkę Oeparol kiedyś miałam - nic specjalnego, a Regenerum tylko nawilżyło skórki i paznokcie, niestety ani szybciej po nim nie rosły ani nie były mocniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki Oeparol był w takim kwadratowym opakowaniu to był cudowny. Ale potem zmienili formułę, niestety na ogromny minus.

      Usuń
  40. Muszę zainwestować w takie ręczniczki do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja ciągle denkuję, jak na razie słabo - nie spieszę się :) Korcą mnie te olejki Evree.

    OdpowiedzUsuń
  42. U mnie czerwona Joaśka nie sprawdziła się ani trochę. Zgadzam się, ze niebieska wersja lepsza, ale po niej włosy szybciej się u mnie 'strączkują'. Zdecydowanie na moich włosach, które łatwo obciążyć wygrywa wersja zielona z zieloną herbatą.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moich włosów chyba nie da się obciążyć, a wręcz potrzebują dociążenia. Ta zielona wersja to jedyna ktorej nie mialam:)

      Usuń
  43. Znam przedstawione produkty, czy to z widzenia, reklamy lub z twoich postow jednak żadnego dotychczas nie uzywalam, ale najbardziej chyba kusi mnie krem z wit c

    OdpowiedzUsuń
  44. No i wszystko jasne.. ładne denko :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubię bardzo kremy do stóp z Neutrogeny

    OdpowiedzUsuń
  46. Ładnie Ci poszło! Znam kilka kosmetyków z tego denka ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Przechodziłam ostatnio koło starej mydlarni, teraz będę musiała wejśc ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję zużyć. :) Z ciekawości, czemu nie używasz masła latem?

    Sama zaczynam dopiero debiutować z Denkiem, planuję dodać post jutro, po ogarnięciu jeszcze jednego zdjęcia. Już teraz powiem, że jestem zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masła zwykle są dla mnie zbyt ciężkie latem. Wolę lekkie balsamy, które pod wpływem ciepła nie pocą się i nie zostawiają tłustej warstwy.

      Usuń
    2. PS. zostaw proszę namiar do siebie, bo coś nie mogę Cię znaleźć.

      Usuń
    3. www.shariankoweleben.wordpress.com :)

      Usuń
  49. Bardzo udane denko :) Tych produktów nie miałam, ale lubię zapachy żeli Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Niestety nie znam Twoich zdenkowanych. Czytałam dużo dobrego o odżywkach bez spłukiwania z Joanny, ale jakoś nie mogę się przemóc do ich zakupu. Jedyne odżywki b/s, jakich używam, to te w spray'u i nie wyobrażam sobie, żebym nie zmyła odżywki o normalnej konsystencji ze swoich włosów :P

    OdpowiedzUsuń
  51. Dużo tego zużyłaś;) U mnie było nieco skromniej i wciąż "męczę się" z końcówkami co poniektórych;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Pięknie Ci poszło! Ja w tym miesiącu zużyłam dosłownie kilka kosmetyków... Wstyd :D Jestem strasznie ciekawa olejku do ciała Evree - same pozytywne recenzje o nim czytam.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poście znajdziesz link do niego. Ale ogolnie polecam.

      Usuń
  53. Sporo tego, ale nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  54. Mam ten żel z Balea...Jest cudowny! :)
    A mnie natomiast Amor Amor nadal się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Z Neutrogeny miałam masło do ciała było super. Ręczniki te do buzi wydawały mi się zbyt szorstkie i ich nie zakupiłam a tu proszę chwalisz je
    ja dotknęłam przez rozerwaną folię

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam słabość do kosmetyków Balea, jeszcze ani razu się na nich nie zawiodłam!

    OdpowiedzUsuń
  57. gratuluję, ja nadal zastanawiam się jak pachnie Carachel - Amor Amor.. chyba jednak na razie wstrzymam się z dodawaniem nowych zapachów na swoją wish listę.

    OdpowiedzUsuń
  58. ja czaje sie na cala serie z mydlarni z witamina c, tylko raczej jesienia ja zastosuje, poniewaz latem moga powstacprzebarwienia i zrobic sobie kuku slonce plus witamina c ;p

    OdpowiedzUsuń
  59. Kosmetyki do włosów Joanny omijam szerokim łukiem bo mam po nich łupież. Co do ożywki Regenerum to miła pani w aptece stanowczo mi ją odradzała.

    OdpowiedzUsuń
  60. Ładne denko ;) Znam żel z isana i bardzo się lubiliśmy, mam jeszcze jedną buteleczkę w zapasie bo zapach mnie naprawdę urzekł ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. amor amor mmm a ja nadal mam do niego sentyment :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Niestety nie używałam jeszcze żadnego z przedstawionych produktów ale najbardziej zaciekawił mnie samoopalacz w sprayu z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo fajne denko. Miałam kiedyś ten jedwab i lubiłam go :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo dobrze Ci poszło. Nie znam nic z Twojego denka. Ciekawią mnie te ręczniki do twarzy, jeszcze się z takimi nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetne denko - i już wiem że na ten olejek do ciała Evree się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ciekawe denko - a ja już wiem ze na ten olejek co ciała z Evree się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga