Handsan, krem do rąk z olejem arganowym

Hej Kochani,
O tym, że krem do rąk to obowiązkowa pozycja w mojej pielęgnacji pisałam już nie raz. Otaczają mnie wszędzie, zawsze jakiś znajdzie się w torebce, na biurku w pracy, na szafce nocnej czy też w salonie. Musi być zawsze pod ręką. Pewnego razu wyjeżdżając z Wrocławia zauważyłam, że brakuje w torebce kremu. Zatrzymałam się w Hebe i kupiłam całkowicie nieznany mi krem, nic nie mówiącej firmy Handsan. Jesteście ciekawe czy to był dobry zakup?


Krem zamknięty jest w niewielkiej, mięciutkiej tubce. Otwarcie standardowe dla kremów, wytrzymałe, ale nie ma problemów z otwarciem. O paznokcie możecie być spokojne. Opakowanie ma jedną wadę, jest bardzo podatne na zabrudzenia. Już podczas zakupów widoczne były różne ciemne zabrudzenia - tak jakby to był odbity i roztarty tusz z napisów na innych opakowaniach z tylnej naklejki. Z niej szczególnie. Jest ona śliska, napisy bardzo szybko się wycierają a palcami możemy je roznieść wszędzie...


Zapach kremu jest przyjemny.Jest to taka typowa, kosmetyczna woń. Lekko ciepła, nie drażni ale nie wyróżnia się niczym specjalnym. Na dłoniach nie utrzymuje się specjalnie długo. Konsystencja także typowa dla kremów. Nie jest wodnista i nie topi się pod wpływem ciepła, ale też nie jest jakaś przesadnie gęsta i treściwa. Krem dobrze rozprowadza się na dłoniach i szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej i klejącej powłoczki. Czyli tak jak lubię.


Za krem zapłaciłam jakieś 5-6 zł, więc nie był drogi. Jak na taką cenę to jestem bardzo zadowolona z jego działania. Krem ten w zadowalającym stopniu nawilżył dłonie. Po aplikacji przynosi natychmiastowe ukojenie a po dłuższym okresie używania widać poprawę kondycji skóry. Nie jest ona szorstka i przesuszona. Krem także ma dobry wpływ na skórki. Są one moją zmorą, a od kiedy używam tego kremu widzę poprawę ich stanu.


Ja jestem zadowolona i nie żałuję tego spontanicznego zakupu w ciemno. I szczerze polecam Wam ten krem:)

53 komentarze:

  1. Nie widziałam tego kremu, ale lubię, gdy kosmetyki są tanie i dobre :D Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że pozytywnie wpływa też na stan skórek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam go, ale zapisuję na swoją chciej listę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to muszę go poszukać w Hebe. =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy wcześniej go nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poprawny krem za nie dużą kwotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie najlepsze. A nawet trochę wiecej niż poprawny:)

      Usuń
  7. dobry zakup, skoro dobre i za małe pieniądze :) ciszę się że się sprawdził, u mnie w mieście nie ma hebe :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam kilka kremów do rąk w różnych miejscach, to dla mnie podstawa. Smaruję dłonie po każdym myciu bo szybko się przesuszają. Wcześniej nie spotkałam się z tym kremem, super, że jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak go zobaczę to może kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kremik widzę po raz pierwszy. Nie przepadam za bardzo za kremowaniem rąk, ale o dziwo kremy lubię kupować, więc pewnie prędzej czy później znajdzie u mnie swoje miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kremik widzę po raz pierwszy. Nie przepadam za bardzo za kremowaniem rąk, ale o dziwo kremy lubię kupować, więc pewnie prędzej czy później znajdzie u mnie swoje miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze się z nim nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy go nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze go nigdzie nie widziałam :) ale za taką cenę rzeczywiście nie szkoda zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego kremu w ogóle. Baaa... pierwszy raz o nim słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepsze kremy do rąk to te najmniej znane :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba jeszcze się z tym kremem nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Czuję się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy12:58

    Mhm, czyli nie tylko ja jestem z każdej strony obłożona kremami do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. dobrze wiedzieć, takich kremów do rąk nigdy nie za wiele, ja lubię je mieć w kilku miejscach, w łazience, kuchni, w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakoś nie mogę się przekonać do regularnego używania kremu do rąk i stóp, chyba dlatego, że mi się bardzo pocą i jak posmaruję kremem, to zaraz się czuję niezbyt komfortowo :( Ale mam bardzo suchą skórę w tych miejscach, więc staram się zmuszać, ale zużycie jednego kremu zajmuje mi wieki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz spotykam się z tym kremem. Uwielbiam wszelkiego rodzaju mazidła do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie spotkałam się wcześniej z tym kremem :) Mam swojego ulubieńca jeśli chodzi o kremy do rąk, ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A wiesz ze ja jeszcze nie robiłam kremu do rąk diy:) musze sie w koncu za to wziac:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne chabry :) Zawsze ignorowałam ten krem w Hebe, choć nie wiem dlaczego i jak widać nie do końca słusznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nastepnym razem warto się skusić. A chabry wróciły ze mną ze spaceru:) Szkoda, że u mnie maki już przekwitają.

      Usuń
  27. No i zdjęcia piękne mu zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny krem, nie znałam go wcześniej :). U mnie jakoś mało idzie kremów do rąk, jakoś zawsze mi nie po drodze z nimi i mało kiedy po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie krem do rak to podstawa:) Gorzej z tymi do stóp.

      Usuń
  29. Krem wygląda na droższy niż jest w rzeczywistości. Jeśli jesteś zadowolona, to myślę że jest wart stwierdzenia Tanie a Dobre! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam zupełnie tej firmy, ale krem fajny i na każdą kieszeń

    OdpowiedzUsuń
  31. dobrze wiedzieć ,chociaż jestem fanką 4 pór roku ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam tak samo jak Ty - wszędzie muszę mieć tubkę kremu -> w kuchni, łazience, sypialni i torebce:) tego nie miałam niestety..

    OdpowiedzUsuń
  33. Krem na każdą kieszeń, a jak nawilża to by się sprawdził jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przyjemnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wydaje się faktycznie ciekawy i może za jakiś czas się na niego skusze ;) uwielbiam testować różne kremy do rak ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zainteresował mnie :) Ja jestem maniaczką kremów do rąk, bo niestety skóra moich dłoni jest wymagająca. Krem ciekawy i niedrogi, z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi się opakowanie :) Działanie też super.

    OdpowiedzUsuń
  38. jak na taka cene to faktycznie fajny : D

    OdpowiedzUsuń
  39. nie znam, ciekawie wypada

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie widziałam go wcześniej,ale wygląda obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Z tego co widzę to warty wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  42. mam dokładnie to samo z kremami do rąk - utykam je wszędzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie znam tej marki i nigdy nie widziałam tego kosmetyku ale ja też lubię jak kremy do dłoni szybko się wchłaniają :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Za taką cenę, to chyba kremowa perełka Ci się trafiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja stanowczo za mało czasu poświęcam na pielęgnację rąk :) właśnie mi to uświadomiłaś :D Koniecznie muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajny kremik, wezmę go pod uwagę przy zakupach :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy15:29

    Ja zakupiłam sobie ten krem i jestem bardzo zadowolona z niego.Posiada bardzo ładny zapach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga