Majowe nowości

Cześć,
Minął już tydzień czerwca, czas już ostatecznie rozstać się z majem. Dlatego też dziś pokażę Wam moje majowe nowości. Pochodzą z różnych źródeł, część to współprace, niektóre to moje własne zakupy, jest i jedna wygrana w rozdaniu.


Jak same widzicie, trochę tego się nazbierało. Ale w gruncie rzeczy nie jest tak źle, jak to wygląda:)

Zestaw maseczek "nowości" z Bielendy trafił do mnie jako nagroda pocieszenia w rozdaniu i Ani z bloga Perfect Foundation. Dziękuję:)

Od sklepu Ekoskin, jedynego dystrybutora kosmetykow POSE otrzymałam krem do twarzy oraz krem pod oczy. Krem do twarzy już jest w użytku, krem pod oczy niestety nie wytrwał długiej podróży (spędził dwa tygodnie w rękach kuriera) i się rozwarstwił:(

Z I-Apteki dotarła do mnie paczuszka w której skryty był szampon nadający objętość oraz odżywka przeciw wypadaniu włosów. Jak wiecie, mimo, że mam dość sporo włosów na głowie, są one kręcone, więc zwykle aż tak tego nie widać, jednak lecą mi równo, szczególnie to widzę podczas mycia.


Od dystrybutora kosmetyków Synchroline otrzymałam krem do ciała - preparat na cellulit oraz krem do twarzy. Ten pierwszy kosmetyk jest szczególnie wskazany dla osób posiadających kruche naczynka:)


Maj to także kontynuacja współpracy z marką Evree. Tym razem do testów otrzymałam nowość, dwufazowy olejek do ciała power fruit.

Klub Nicole wysłał mi buteleczkę perfum. Produkują zamienniki droższych oryginałów. Recenzję poniższego zapachu miałyście już okazję przeczytać TUTAJ.

W połowie maja dotarł do mnie też balsam samoopalający Vita Liberata oraz rękawica. Ten kosmetyk też nie dotarł do mnie bez problemów, bowiem przesyłka została zgubiona na poczcie. Na szczęście wysłano nową.

Kilkukrotnie odwiedziłam też stoisko Golden Rose. Najpierw kupiłam sobie pomadkę z serii Vision, później poszłam po drugą - matową. Przed wyjazdem kupiłam dwa lakiery do paznokci a później skusiłam się jeszcze na mascarę.


A tutaj moje zakupy z Rossmanna, Hebe i Natury. Wszystko co niezbędne głównie na wyjazd lub z powodu, że już się skończyło. Spełniłam też punkt ze swojej chciejlisty i kupiłam oryginalne invisibobble. Teraz mam porównanie do podróbek o czym napiszę Wam za kilka dni.

Spełniłam jeszcze kilka punktów z mojej chciejlisty. Kupiłam w końcu torebkę w kolorze Baby Blue i kupiłam balerinki. Chciałam wprawdzie w kolorze nude, ale nałaziłam się za nimi i nie znalazłam nic mi pasującego. Jak już się podobało to nie było rozmiaru. Te czarne kupiłam w Tesco dosłownie na ostatnią chwilę przed wyjazdem. Uznałam, że zapowiadają się wygodnie i nie wyglądają najgorzej. Do mojej garderoby wpadły też czerwone sandałki Lasockiego.


A jak tam wasze majowe nowości?

67 komentarzy:

  1. Ale nowości! Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ nowości :) uwielbiam lakiery Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same ciekawe rzeczy widzę :) udanego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo znajomych mi rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo fajnych rzeczy ;) Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cuda ♥ z POSE chętnie bym Ci podkradła :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne produkty, mnie najbardziej ciekawią wszystkie kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaale dużo dobroci :) Podoba mi się torebka, kolor idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam te oryginalne gumki i bardzo je sobie chwalę :) Olejek z Evree bardzo chcę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Vita Liberta zazdroszczę ;) muszę zajrzeć do Sephory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Vita Liberta zazdroszczę :) Muszę zajrzeć do Sephory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne nowości, zwłaszcza Pose i lakiery Golden Rose - piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  13. Poczta i kurierzy Cię chyba nie lubią skoro skazują na takie przygody :>
    Mam nadzieję, że Pose spisze się u Ciebie lepiej niż u mnie. Do twarzy miałam inny niż Ty, a ten do oczu okazał się niestety zupełną klapą, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe nowości, też poznaję kolejną wersję olejku Evree:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zakupy i nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo nowości, śliczne kolorki mają lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Same cudeńka :) Bardzo podobają mi się kolory lakierów GR i czerwone sandałki! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Balsam Vita Liberata mam i jestem z niego bardzo zadowolona. Zostawiłam go jednak na chłodniejsze miesiące, a teraz staram się korzystać ze słoneczka ;) Na olejek Evree mam ochotę ogromną ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się kolory tych lakierów

    OdpowiedzUsuń
  20. wow ostro! :) chcę wszystkei maski Bielendy <3

    OdpowiedzUsuń
  21. ładne lakiery, udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. lubie bardzo golden rose :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebka boska :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O, Vita Liberata. :D Proponowali mi współpracę jakiś czas temu, ale nie miałam ochoty, nie lubię samoopalaczy. ;) Ale daj koniecznie znać, jak się sprawuje.

    OdpowiedzUsuń
  25. No to Ci się poszczęściło ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne nowości :) Też mam te pomadki z Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne kolory lakierów gr :)
    Ciekawi mnie też nowy olejek evree ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miłych testów :) Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się ten balsam samoopalający :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna torebka. Możesz zdradzić gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ładna ta torebka :) muszę w końcu wybrać się do golden rose :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sporo tych dobroci, ja się przymierzem jutro pokazać denko no i w końcu zakupy które uzbieraly mi się od lutego wiec trochę tego będzie ;) czekam na info jak się spisała ta gumka do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawa jestem tych nowych maseczek Bielendy, jeszcze ich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy16:07

    Zamiennikom, odpowiednikom i wszelkim innym podróbkom perfum (niezależnie od tego, jak "mądrze" obchodzą prawo ochrony własności przemysłowej) mówię stanowcze NIE!!! Wstyd by mi było używać czegoś takiego i jeszcze prezentować na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zostawiać anonimowych komentarzy to już się nie wstydzisz?

      Usuń
  35. Sporo fajnych rzeczy tu widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaka piękna torebka!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Evree Power Fruit przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajne rzeczy, sama bym chętnie większość z nich wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten olejek do ciała power fruit muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Sporo ciekawych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  41. jak dużo :D olejek z evree mnie ciekawi!

    OdpowiedzUsuń
  42. Pose to chętnie bym przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  43. Super nowości. Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajne nowości, wpadły mi w oko śliczne kolory lakierów do paznokci, fajnie by wyglądały w połączeniu w jednym mani :) Torebka też mi się bardzo spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jakie fajne nowości, miłych testów życzę i czekam na recenzje invisibobble, bo nie wiem czy iść do Pepco czy lepiej dołożyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Evree mnie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dużo świetnych rzeczy. A balerinki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Synchroline to marka, z którą muszę zapoznać się bliżej! Tyle dobrego czytam na blogach o ich produktach, że aż nie wypada ich nie znać.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten samoopalacz sama bym chętnie przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Daj znać jak sprawdzi się ta odżywka przeciw wypadaniu włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Trochę tego jest :) ciekawe jak sprawdza sie samoopalacz i olejek, czekam na recenzje tych produktów, chętnie tez dowiem sie czegoś wiecej na temat balsamu antycellulitowego, u mnie naczynka mega kruche są...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje naczynka też są kruche i na łydkach niestety już popękane:( Ale nie chcę tego mieć więcej:)

      Usuń
  52. Zaciekawiła mnie odżywka Radical. Moje włosy mają spore skłonności do wypadania :/
    Piękne są te kolory lakierów GR :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Pierwsze zdjęcie powalające. :D Nie znam tych produktów, ale czekam na recenzję!

    shariankoweleben.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Sporo nowości :) Bardzo lubię ten krem do twarzy Pose, szkoda że ten pod oczy się rozwarstwił :/

    OdpowiedzUsuń
  55. Baby blue - mój ulubiony kolor :) Piękna ta torba!

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale dużo dobroci. JA jestem bardzo ciekawa kremów z Pose. Co do Radicala, to szampon Radical med pomógł mojej mamie, gdy mocno wypadały jej włosy.

    OdpowiedzUsuń
  57. Szkoda, że krem Ekoskin się rozwarstwił. Temperatury były bardzo wysokie. Też testuję już jakiś czas nowość evree. Uwielbiam produkty vita Liberata. Bardzo ładna torebka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W maju nie było jeszcze upałów i jakichś mega wysokich temperatur:)

      Usuń
  58. piękna torebka :) w kolorze nieba ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ciekawe nowości a torebka-marzenie Przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ciekawe nowości :)
    Ogromny plus dla GldenRose za szczelne opakowanie mascary! Jak widać, można ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. hoho, ile nowości, miłego używania! Super buty, bardzo w moim stylu, oby tylko wygodne były :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga