Joanna, Sweet Fantasy, ekspresowa odżywka do włosów

Gdy czasem rozmawiam z koleżankami i pielęgnacji włosów często słyszę "ja nie używam odżywek do włosów, są mi niepotrzebne". W swojej pielęgnacji nie wyobrażam sobie zrezygnowania z tego typu kosmetyków. Co więcej, regularnie sięgam po te do spłukiwania jak i te bez spłukiwania. A o dobrą odżywkę, której nie trzeba spłukiwać ostatnio dość trudno. Jakiś czas temu w pudełku Shinybox znalazłam jednak ekspresową odżywkę Joanna Sweet Fantasy, która idealnie wpisała się w moje potrzeby. Jeśli znacie jakieś dobre odżywki bez spłukiwania to dajcie proszę znać w komentarzu.

Joanna, Sweet Fantasy, ekspresowa odżywka do włosów

Ledwie dostałam tę odżywkę a od razu powędrowała do łazienki. Chwyciłam za tę miękką i sporą tubkę podczas najbliższego mycia i zastosowałam jako odżywkę do spłukiwania. Nie było źle, dopiero później zwróciłam uwagę, że tej odżywki nie trzeba spłukiwać. Ucieszyłam się ogromnie z dwóch powodów: dawniej uwielbiałam odżywki Joanny, niestety zostały one wycofane. Drugim powodem był fakt, że mojej ówczesnej odżywki zostało może na 2 użycia.

Odżywka pachnie bardzo przyjemnie. Czuć tutaj kokos jednak jest to bardzo subtelna nuta. Zapach nie utrzymuje się jakoś bardzo długo na włosach - trochę szkoda, mogłyby tak pachnieć cały dzień. Konsystencja odżywki jest kremowa, dwie porcje wielkości fasolki wystarczają mi na pokrycie całych włosów. To czyni ją wydajną, stosuję ją już ponad miesiąc po każdym myciu (2-3 razy w tygodniu) i myślę, że jeszcze jakieś 3-4 tygodnie się nią pocieszę.


Jeśli nie użyję odżywki każdy mój włos żyje swoim życiem. Jak wiecie mam kręcone włosy i gdy się spuszą wyglądam jak Król Lew. Odżywka Joanny przede wszystkim dyscyplinuje moje włosy lekko je dociążając. Oprócz tego nieźle je nawilża. Przy regularnym stosowaniu moja czupryna jest miękka,   sypka oraz przyjemna w dotyku. Włosy są odpowiednio nawilżone, nie łamią się oraz nie rozdwajają się. Mi to bardzo odpowiada.


Szczerze polecam odżywkę wszystkim osobom, które mają suche włosy u szukają porcji nawilżenia. Cieszę się, że taka odżywka istnieje, bowiem te wszystkie wodne w sprayu mnie nie zadowalają. Jeśli znacie inne tego typu, napiszcie mi o tym koniecznie!



31 komentarzy:

  1. Mi.ta.odżywka strasznie.obciąża włosy

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie przepadam za odzywkami joanny i szkoda, że jedynie delikatnie pachnie kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę boję się odżywek bez spłukiwania innych niż w sprayu. Mam strasznie cienkie włosy i nie chcę ich dodatkowo obciążać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się to że nie trzeba jej spłukiwać , w dni kiedy się spieszę byłaby idealna .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uzywam zarowno tych d/s jak i b/s. Dla mnie to nie sa zamienniki :)

      Usuń
  5. Moje włosy wyglądają jak siano bez odżywki ;) tej jeszcze nie miałam, ale chętnie się skuszę, odżywek u mnie musi być dużo o różnych zapachach :) na każdy dzień inna najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne opakowanie, kusi.

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam tę odżywkę i w przypadku moich suchych włosów spisała się idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem szczerze, że ubolewałam za tymi odżywkami Joanny. Potem odżywek do spłukiwania zaczęłam używać jak bez spłukiwania i są świetne efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za polecenie ;) Jestem ciekawa czy u mnie by się spisała. Teraz moje włosy robią mi niestety psikusy :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdzie w moim mieście jej jeszcze nie widziałam a bardzo chcę ją wypróbować, uwielbiam odżywki bez spłukiwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj dawno nic nie miałam od joanny.

    OdpowiedzUsuń
  12. no własnie moje zbyt mocno dociąża;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam tej odżywki ale wydaje się być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam ale chetnie sprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam tą odżywkę dawno temu ;) Fajnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. raczej nie dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mnie zaskoczyła. myślałam, że nie polubimy się a jest zupełnie odwrotnie, sporo jej nakładam i powoli się kończy ale to świetny kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  18. chętnie ja kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tej firmy miałam te lekkie odżywki b/s. ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba muszę ją zakupić ponieważ ostatnio mam lenia przy zmywaniu odżywek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to nie jest zamiennik tej do splukiwania. Ja uzywam obu za kazdym razem!

      Usuń
  21. Bez spłukiwania to raczej bym się nie zdecydowała, bo moje włosy lubią się obciążać, ale obietnica kokosowego zapachu jest bardzo kusząca!

    OdpowiedzUsuń
  22. nie miałam jeszcze odżywki z tej firmy jeśli dobrze pamiętam

    OdpowiedzUsuń
  23. chyba coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepadam za odżywkami bez spłukiwania, lecz czasami zdarza mi się taką nałożyć :) Oczywiście ta do spłukiwania jest obowiązkowa przy każdym myciu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Opakowanie wizualnie bardzo mnie zachęca, fajnie, że odżywka tak dobrze działa.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo...Wydajna odżywka, w dobrej cenie i o aromacie kokosa? Dlaczego jeszcze nie trafiła w moje ręce? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi w ogóle ciężko jest trafić na odżywkę bez spłukiwania. Wszędzie gdzie jestem nie ma ich. Dobrze wiesz jaka to wygoda i zdecydowanie szybciej się ich używa. Aktualnie używam tych które trzeba spłukać, wiem że dobrze robią moim włosom. Poszukam Joanny ale innego zapachu, bo za kokosem nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam zapach kokosa, więc wolałabym aby dłużej się utrzymywał.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga