Celia Elegance, pomadki w kolorach 05 i 09

Cześć,
Jaki czas temu otrzymałam do testów paczkę kosmetyków Dax Cosmetics. Przed jej otwarciem wiedziałam mniej więcej co się w niej znajdzie, jednak nie miałam na nią żadnego wpływu. Tym sposobem dotarły do mnie dwie pomadki Elegance marki Celia o których dziś chcę Wam powiedzieć kilka słów.
Szminka Celia Elegance
Moje kolory to 05 - delikatnie zaczerwieniony nudziak oraz 09 przyjemy, stonowany róż, zdecydowanie mniej intensywny na ustach niż w samym sztyfcie.
Obie pomadki zamknięte są w czerwonych, plastikowych opakowaniach. Cóż, w mojej ocenie nie wygląda to zbyt elegancko, wolę gdy tego typu opakowania mają klasyczne kolory: czarny + metaliczne. Opakowanie jednak jest dość trwałe, jedna z pomadek przeżyła upadek i nic się nie stało.
Obie pomadki mają średnie krycie, nie są w tym temacie demonami i raczej nimi nie będą. Niestety pomadki mają trochę różną konsystencję. Z 05 ciężko mi się współpracuje. Rozprowadza się po ustach dość tempo, trzeba sporo poprawek aby jako-tako wyglądała.  Z 09 jest trochę lepiej, gładziej się rozprowadza jednak nadal trzeba być bardzo ostrożnych. Ja dopiero na zdjęciach zobaczyłam miejsca które mogłam pomalować dużo lepiej. Pomadki na szczęście nie podkreślają niedoskonałości ust, nie zbierają się w załamaniach czy kącikach. Dość dobrze się zmywają. Trwałość jednak nie jest zbyt długa, bez jedzenia i picia to jakieś 2 godziny.
Szminka Celia Elegance 05
Szminka Celia Elegance 09

Jak Wam się podobają? Skusicie się czy jednak wybierzecie coś innego?

73 komentarze:

  1. Wyglądają naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, na ustach sie zachowują bardzo naturalnie:)

      Usuń
  2. 05 bardzo mi się podoba ;) Idealny na co dzień ;) Raczej wolę maty i długotrwałe produkty do ust, ale takie jak Celia sprawdzają się kiedy człowiek się spieszy i nie ma czasu na precyzyjne wyrysowanie ust ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to za matami nie przepadam (chociaż ta jakiegoś mocnego błysku też nie ma) ale z trwałością sie zgadzam:)

      Usuń
  3. Bardzo ładne naturalne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolorowe liście w tle, różowy wariant zdecydowanie wygrywa. nie lubię odcieni beżu i brzoskwini na ustach, to nas postarza. czyli pomadki to zwyklaki ale na zdjęciach ładnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja za to niezbyt za różem przepadam, ale ten bardzo mi się spodobał. Nawet mam go teraz na ustach:)

      Usuń
  5. Śliczne kolorki, delikatne takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba kolorki są naprawdę śliczne :) Muszę rozejrzeć się gdzie u siebie znajdę kosmetyki Celia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to nie wiem gdzie je kupić, podejrzewam, że pewnie są po małych drogeriach. Z Rossmanna czy Hebe ich nie kojarzę.

      Usuń
  7. Bardzo fajne kolory, nie miałam jeszcze nic z tej formy ale dużo osób sobie chwali pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej za to niezbyt trafiałam na recenzje produktów tej firmy, no może na tusze do rzęs:)

      Usuń
  8. podoba mi się ta w odcieniu 09 :) obie wyglądają bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się polubiłam z tą pomadką.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kolorki, ja też testuję te pomadki, powiem Ci, że jak je zobaczyła moja mama to z sentymentem wspominała swoją młodość, bo to właśnie szminki Celii jej towarzyszyły :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niebrzydkie, choć to raczej nie moje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama pewnie też bym ich nie kupiła, dostałam je nie mając wpływu na kolory. Ale ten różowy bardzo mi się spodobał:)

      Usuń
  12. ciekawie się prezentują, ładne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba kolorki przyjemne, odcień 09 podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne, naturalne kolorki. Lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ich 4 sztuki w innych kolorach i mimo małej trwałości bardzo je lubię. Są bardzo komfortowe na ustach i mają fajne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt jak już się je nałoży na usta to jest OK:)

      Usuń
  16. Wyglądają bardzo naturalnie :) ja jednak zostaję przy plynnych matowych :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie mają bardzo ładne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne obie, na ustach i w opakowaniu, bardzo mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie są zbyt nietrwałe, dałam mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne - i kolory, i wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ładne odcienie
    są bardzo delikatne

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo delikatne kolory na ustach :)
    już je gdzieś na blogach widziałam, jakoś mnie do siebie nie przekonują ;)
    kiedyś bardzo lubiłam pomadki Celia nude, takie w złotych opakowaniach :) miałam ich chyba z 10 kolorów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam (a przynajmniej nie pamietam) innych szminek od Celii, to moje pierwsze:)

      Usuń
  23. Obydwa kolorki wyglądają pięknie.:D

    OdpowiedzUsuń
  24. odcień 09 podoba mi się bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  25. do mnie takie pomadki nie przemawiają w ogóle ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. 09 dla mnie idealny na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, jest bardzo uniwersalny powiedziałabym:)

      Usuń
  27. Ja akurat wolę mocne kolory i kryjące pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja za to z tych co stawiają na subtelne podkreślenie:)

      Usuń
  28. ten drugi kolor ładniejszy <3

    OdpowiedzUsuń
  29. 05 jest mistrz. ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Czytałam już o nich kilka razy i nawet mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mimo różnorodności w konsystencji mają kolory ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Naturalny wygląd to ich plus :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne naturalne kolory, ten w odcieniu różu prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładnie wyglądają na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolory wydają się ładne, ale jakoś mnie nie przekonują, poza tym stacjonarnie ich nigdzie nie widzę, ostatnio kilka szminek przybyło to na nowe się nie kuszę póki co ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie kupisz je tylko w wybranych małych drogeriach. Na stronie marki jest mapka miejsc gdzie dystrybuują.

      Usuń
  36. Nie lubię "tępych" pomadek :D ale ogólnie wcale nie prezentują się najgorzej,a czasem taki delikatny efekt jest nawet wskazany :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię takie naturalne, dzienne odcienie. Z całą pewnością często bym po nie sięgała :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Róż już nie dla mnie, ale nudziak mogłabym nosić; chociaż ja rzadko używam szminek

    OdpowiedzUsuń
  39. A ja właśnie takiego czegoś szukam: naturalnego i delikatnego, żebym nie musiała się obawiać, że poza domem brzydko mi się zje i będę wyglądać jak wampir. :D Oba kolory mi się podobają, ale ten drugi chyba jednak lepiej wyglądałby mocno napigmentowany. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ładne opakowania :) na ustach fajnie sie prezentuja

    OdpowiedzUsuń
  41. Może i są delikatne ale kolorek 09 bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kolory są przecudowne ;)
    PAtrzę, że chyba i nawilżające ?

    OdpowiedzUsuń
  43. są bardzo delikatne na ustach z tego co widzę, a ta 09 nadaje ustom takiego zdrowego koloru, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam 5 odcieni pomadek z tej serii i je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. mam je i fajne są takie na każdą okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. ja je lubie :D chyba nr 07

    OdpowiedzUsuń
  47. Znam te pomadki, polubiłam je, choć trwałość pozostawia wiele do życzenia niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  48. 09 bardzo mi się podoba, jak dla mnie idealny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Oba kolory prezentują się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Prezentują się naprawdę dobrze, ale jakoś nie przepadam za pomadkami z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja raczej bym się nie skusiła. Opakowanie totalnie mi się nie podoba a i kolory są takie lekkie, że aż zbyt lekkie jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga