BotanicaPharma, krem pod oczy z kwasem hialuronowym i kolagenem

Bardzo często kobiety w swojej pielęgnacji pomijają kremy pod oczy. Czekają aż pojawią się pierwsze problemy i wtedy z rozpaczą szukają cudów. To zdecydowanie zbyt późno, przecież lepiej przeciwdziałać niż później leczyć. W dodatku okolice naszych oczu są bardzo delikatne i to po nich widać nasz prawdziwy wiek. Warto o nie dbać. Ja od pewnego czasu stosuję krem z kwasem hialuronowym i kolagenem Botanicapharma, który możecie dostać w sklepie oneorganic.eu.

BotanicaPharma, krem pod oczy z kwasem hialuronowym i kolagenem

Krem pod oczy BotanicaPharma mieści się w sporym (aż 30 ml przy standardowych dla kremów pod oczy 15 ml) opakowaniu z pompką. To bardzo higieniczne rozwiązanie, lubiane przez większość z nas. Mam pewność, że nie przyczynię się aby do środka dostały się jakieś bakterie, które mogłyby zepsuć krem. Konsystencja produktu jest lekko maślana, krem jest dość gęsty, treściwy, ale nie tłusty. Podczas nakładania bardzo łatwo się rozsmarowuje i nie pozostawia tłustej ani białej powłoki. Minuta i wchłonięty. Idealny pod makijaż. Krem prawie nie ma zapachu. Jedynie gdy nałożyłam go odrobinę na dłoń i solidnie powąchałam poczułam cokolwiek - lekką, nie intensywną pudrową nutę.


Zadaniem kremu jest korygowanie konturu oczu. Ja to rozumiem jako, że ma zapobiegać zmarszczkom i wygładzać te już istniejące. Krem przede wszystkim doskonale nawilża okolice oczu. A pewnie wiecie, że na dobrze nawilżonej cerze wolniej powstają zmarszczki. Oprócz tego zauważyłam, że krem lekko napina skórę wokół oczu. Mocnych zmarszczek raczej nie wygładzi (jeśli takie masz to mam złą wiadomość, za późno zaczęłaś stosować kremu i już pozostają jedynie inne metody) ale z tymi pierwszymi, głównie mimicznymi radzi sobie bardzo sprawnie. Pamiętajcie, że skóra już w okolicy 25 roku życia traci kolagen, warto więc go uzupełniać w inny sposób np. dobrym kremem.
Stosując krem nie zauważyłam żadnych skutków ubocznych. Dawniej, kiedy sięgałam głównie po produkty dostępne w drogeriach, dosłownie płakałam np. po żelach Floslek. Krem BotanicaPharma obchodzi się z moją skórą wokół oczu delikatnie ale i skutecznie. Nie wylewam morza łez po każdej aplikacji, nic mnie nie piecze czy swędzi. 



Słowem, polecam krem każdej z Was dla której okolice oczu są ważne. Krem kupicie w sklepie oneorganic. Cena może nie jest najniższa, za krem trzeba zapłacić około 85 zł, jednak biorąc pod uwagę dużą pojemność oraz sporą wydajność (taka ilość jak na zdjęciu na dłoni wystarcza na jednorazową aplikację, nawet jest jest ciut zbyt dużo:) naprawdę się opłaca. Myślę, że krem wystarczy mi na jakieś 4, może nawet 5 miesięcy. Oprócz tego krem można śmiało stosować do okolic ust:)

Skusicie się?



31 komentarzy:

  1. Cena wysoka, ale skoro taki wydajny, to wygląda na to, że jest warty swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo intrygujący jest ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20:36

    Zapowiada się super, a w jaki sposób prawidłowo nakładać krem pod oczy? Nie wiem czy robię to dobrze:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy14:46

      Tutaj jest podpowiedź:
      https://www.facebook.com/oneorganic.eu/videos/348747042139633/ :)

      Usuń
  4. Chętnie bym go.wypróbowała
    Bo wciąż szukam idealnego kremu pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego kremu i pierwszy raz o nim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym go wypróbowała, bo kondycja mojej skóry pod oczami ostatnio się nieco pogorszyła .. :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie, jednak skład mnie nie zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem wydaje się być świetny, ale ta łapeczka jest słodka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi zachecająco; szkoda, że cena nie jest trochę niższa

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiłaś mnie, nie słyszałam o tej firmie wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena nie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię kremy z taką aplikacją :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Cena i pojemność jak dla mnie bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oo pierwsze o nim słyszę, ale póki co sprawdza się u mnie Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy krem, chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mm jakiś krem by mi się przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  17. U Ciebie zawsze można poczytać o fajnych nowinkach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stosunek ceny do wydajności jest bardzo w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oczywiście zmarszczkom lepiej zapobiegać niż się martwić gdy już powstaną. Nie mówiłaś mi o tej marce, ciekawy kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  20. cena wysoka, ale ja poluje na jakiś dobry krem pod oczy. a takie kremy są ważne przy pielęgnacji. zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że wzięłam się za oczu swoich okolice jeszcze przed pierwszymi oznakami starzenia :D Ten krem to jeszcze nie moja liga cenowa, ale zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przypomniałaś mi, że muszę zakupić krem pod oczy, bo mój się właśnie kończy ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. JA jestem jeszcze troche za młoda chyba na ten krem, ale na przyszłość wygląda ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używam kremów pod oczy - mam jeszcze na nie dużo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Skuszę się :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie kuszący krem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz o nim słyszę, ale wydaje się być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga