Mokosh, 100% olej lniany

Cześć,
Istnieją takie kosmetyki, które szturmem podbijają blogosferę. Do tej grupy można zaliczyć produkty firmy Mokosh. Pierwszy raz o niej usłyszałam mniej więcej rok temu. I rozprzestrzeniła się ekspresowo. Specjalnie mnie jednak te produkty nie kusiły, ale nie będę ukrywać kiedy powiem, że się bardzo ucieszyłam znajdując olej lniany tej firmy w sierpniowym Shinyboxie. Był hitem tamtego pudełka! Zewsząd później słyszałam pochwalne peany. Ale czy ja też mam co chwalić?

Mokosh, olej lniany

Uroku produktowi odmówić nie można. Sporej pojemności (100 ml) butelka wykonana z ciemnego szkła wygląda elegancko, nieco aptecznie. Sugeruje, że w środku znajduje się coś bardzo dobrego, coś nieprzeciętnego. Buteleczka wyposażona jest w wygodny aplikator w postaci pipetki. W środku znajduje się dość rzadki, niezbyt mocno tłusty olejek. Nie wyczuwam właściwie żadnego zapachu co mnie w tym przypadku cieszy.



Olejek ma szerokie zastosowanie. Można go używać nakładając na twarz, do olejowania włosów. Ma się nadawać do stworzenia własnych peelingów lub też może być dodatkiem do kąpieli. Jego zadaniem jest nawilżenie, odżywienie i spowolnienie starzenia się skóry, poprawa elastyczności oraz uszczelnienie bariery lipidowej naskórka. Ma przyspieszać regenerację skóry po opalaniu oraz wspomagać ochronę przed wolnymi rodnikami. W kontekście włosów ma je nawilżać i poprawiać ich kondycję. Stosowany na paznokcie ma je wzmacniać. Sporo prawda?


Ja wypróbowałam go na 3 sposoby. Pierwszym było nocne olejowanie cery. Niestety olejek ten przegrał z innymi znanymi mi olejkami, które były zwyczajnie lepsze. Nie zauważyłam jakiegoś spektakularnego nawilżenia, właściwie było ono mniejsze niż oczekiwałam. Kolejnym sposobem była kąpiel. Tu było nieco lepiej. Mam suchą skórę, która po każdej kąpieli potrzebuje solidnej dawki nawilżenia. Kąpiel wraz z dodatkiem olejku sprawiała, że nie musiałam chwytać po balsam 5 minut po kąpieli. Niestety sama kąpiel nie była przyjemnością. Miałam wrażenie, że pluskam się w rosole a w dodatku każdorazowo po takim SPA czekało mnie szorowanie wanny. Ostatnim sposobem było użycie olejku na włosy. Moje kręcone, wysoko porowate włosy także nie polubiły się z olejem lnianym. Nawilżenie i odżywienie było dużo słabsze niż w przypadku inny olejków. Później włosy były jakieś takie bez życia. Próbowałam także zastosować olej po umyciu włosów na same końcówki, niestety nie wyglądały one zbyt estetycznie po takim zabiegu.


Podsumowując, nie jestem zadowolona. Zużyłam mniej więcej pół olejku i zdążył już się przeterminować. Nie będę jednak płakać z tego powodu. Cieszę się, że dotarł do mnie wraz z całkiem fajną wersją pudełka Shinybox, bo gdybym go sama kupiła to pewnie plułabym sobie w brodę. Bo olejek do najtańszych nie należy. Trzeba zapłacić około 45 zł za 100 ml.

A może u was sprawdził się lepiej?

39 komentarzy:

  1. jak wiesz ja uwielbiam ten olej stosować do olejowania włosów, u mnie sprawdza się doskonale. nie używałam go ani do nawilżania ciała i twarzy, ani do kąpieli bo stał się włosowym ulubieńcem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety się nie sprawdził w żaden sposób:(

      Usuń
  2. Ja go zużyłam, chociaż wcale się nie cieszyłam z jego obecności w Shiny :P czyli zupełnie na odwrót. Byłam z niego zadowolona. Używałam na twarz, ciało i włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt, olej lniany ma to do siebie, że szybko traci ważność. Ja zamówiłam swój 30 ml na Zrób Sobie Krem za 6zł, więc cena 45zł za 100ml, gdzie i tak połowę wyrzucamy, jest dla mnie czystą abstrakcją :) To mój pierwszy raz z olejami i mam zamiar mieszać go na noc razem z kwasem hialuronowym, i nakładać na twarz - ponoć do mojej cery jest idealny, zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten olej i używałam go na włosy. U mnie sprawdził się w tej roli świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubie tego typu opakowan. Za tomsam olej lniany lubie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam tego kosmetyku, ale stosuję inny olej lniany do włosów i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro w żadnej kwestii się nie sprawdził, to ja na pewno się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena dość wysoka, ale i produkt wielofunkcyjny. Ciekawe czy u mnie sprawdziłby się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To faktycznie nie najlepszy. =/

    OdpowiedzUsuń
  10. No niestety nie ten olejek nie jest mistrzostwem świata, a cena wysoka w stosunku do jakości

    OdpowiedzUsuń
  11. No niestety, u mnie było dokładnie jak u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cena faktycznie nie jest mała, jednak gdy kosmetyk wart jest jej - nie ma znaczenia;) Tu niestety ma, bo znam również wiele innych olejków z bardzo podstawowym składem, którego działają i do których wciąż wracam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też nie lubię tego oleju, bo u mnie bardzo mocno obciąża włosy :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkty Mokosh uwielbiam, ale olej lniany mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jak działa na paznokcie... Gdyby był dobry to pewnie chociaż dla pazurków bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jest ogromnie tłusty, ale uratował nie raz skórę mojego męża. Dodaję go do kąpieli i w ten sposób zużyję. Innych wersji w używaniu nie przewiduję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie kupię go na 100%. Kiepsko, że nie spełnił swojej roli :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Oleju lnianego nie miałam, ale mam wrażenie, że akurat u mnie na włosy by się sprawdził :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że tak średnio (albo nawet słabo) się sprawdził. Nie dziwię się, że jestem rozczarowana, bo mnie też olejki przyzwyczaiły do świetnego nawilżenia i bardzo dobrego działania. Kiedyś miałam ochotę na olej lniany, ale chyba pozostanę przy swoich ulubieńcach ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie próbowałam akurat tego, u mnie olej lniany działał przeciętnie, ani dobrze, ani źle.

    OdpowiedzUsuń
  21. Na włosy bym go chętnie przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam w planach kupić ten słynny olejek Mokosh, teraz muszę to jeszcze raz przemyśleć.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Na włosy mógłby być w porządku u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. olejku lnianego nie miałam, ale przyznam, iż myślałam, że lepiej się wykaże.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przynajmniej wiem żeby omijać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No szkoda, że druga połowa zdąrzyła się przeterminować.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja olej lniany stosowałam do olejowania włosów, ale kupiłam go w zwykłym supermakecie i sprawdził się super :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wygląda elegancko, szkoda że nie sprawdził się. Ja jestem go bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mama zwykły, spożywczy olej lniany to na włosy u mnie jest fantastyczny. Włosy się błyszczą jak szalone.

    OdpowiedzUsuń
  30. Spodobał mi się ten olejek

    OdpowiedzUsuń
  31. Szkoda że średnio się u Ciebie spisał. U mnie olej lniany sprawdza się świetnie do twarzy;) Przy mieszanej czy tłustej cerze będzie idealny.

    OdpowiedzUsuń
  32. Cena dosyć wysoka za produkt i do tego jeszcze przeciętna jakość ; nie brzmi to kusząco

    OdpowiedzUsuń
  33. ten olejek jeszcze czeka grzecznie na półce, natomiast zużyłam jego świąteczną wersję, wyłącznie do kąpieli i powiem Ci, że ciało po takim zabiegu miałam fajnie nawilżone, nie musiałam nakładać balsamu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz go z Shinyboxa to go już wywal. Jest przeterminowany.

      Usuń
  34. ja nie mam szczęścia w pamięci do balsamowania ciała, czy nawilżania twarzy olejkami. Aczkolwiek o produkcie słyszałam wiele dobrych opinii. :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. No to się nie spisał.

    OdpowiedzUsuń
  36. mam go, stosuję na włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Lenuszka16:22

    Mnie za pierwszym razem skusiło właśnie to estetyczne opakowanie i wiele możliwości wykorzystania. Mokosh znalazłam na http://showroom.pl/ Jak narazie to najlepiej sprawdza się na moich włosach. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga