LICENCE TO PINK - ULTIMATE SHINE GEL COLORU OD CATRICE

Cześć,
Szminka jest chyba pierwszym kosmetykiem który kojarzy się z kobietą. Bogactwo kolorów, wykończeń czy właściwości może oszołomić nie jedną z nas. Staram się mieć zawsze chociaż jedną szminkę w swojej torebce, nie wyobrażam sobie też wyjścia bez niej z domu. Zwykle stawiam na delikatne, neutralne aczkolwiek kobiece kolory. Tym razem postanowiłam jednak trochę zaszaleć.
Przed wami: Catrice - 070 License to Pink.



Moja opinia:

Szminka zamknięta jest w srebrnym, dość ciężkim opakowaniu. Wygląda ono pięknie gdy jest nowe, jednak po jakimś czasie użytkowania widać na nim drobne rysy (widoczne na zdjęciu). Opakowanie jest solidne, po kilku miesiącach noszenia w torebce oprócz wspomnianych rysek nic mu się nie stało.
Szminka ma dość dobre krycie. Nie jest ono może idealne ale źle z nim nie jest. Na ustach utrzymuje się około 2 godzin, przy czym ściera się równomiernie. Ogromnym plusem jest dla mnie fakt, że szminka nie podkreśla suchych skórek a także nie przesusza ust co potrafią czynić niektóre pomadki.

Sam kolor jest tani malinowo różowy. Moim zdaniem świetny, chociaż nie jest to dla mnie kolor "codzienny".





Podsumowując: Bardzo fajna szminka z ciekawym kryciem. Jeśli lubicie takie kolory to polecam!

50 komentarzy:

  1. Kolorek niestety nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Catrice jak za taką cenę, ma bardzo ładne opakowania :) może ją wypróbuję, skoro te szminki nie przesuszają ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tą firmę , pomadeczka ma piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor w sam raz dla mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest bardzo ładny ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor świetny ale jak dla mnie bardziej na lato. Szminki z Catrice miałam tylko te w czarnych opakowaniach i sprawdzają się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kto by pomyślał, że taki róż da taki delikatny róż?

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne opakowanie i kolorek świetny! Szkoda, że nie pokazałaś jak prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ale kolor! Ciekawe jak wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekny, dla mnie to też nie na co dzień, ale od święta bomba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor nie mój, ale ogólnie pomadka fajna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny kolorek, lubię takie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor wydaje sie boski - jestem ciekawa jak na ustach się prezentuje


    obserwuję i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, kolorek rzeczywiście nietuzinkowy!
    na extra wyjście - jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy ma kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że nie pokazałaś na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dość ciekawie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy18:55

    Kolor chyba nie dla mnie ale ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi kolor niesamowicie się podoba :) Nie miałam jeszcze styczności z produktami do ust tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  22. kolor wystrzałowy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio bardzo podobają mi się takie odcienie. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolorek śliczny aczkolwiek ja się w nim nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny kolor ma ta szminka:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy21:19

    Wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam kilka szminek Catrice, ale chyba żadna nie przypadła mi do gustu na tyle, żeby przy niej zostać na dłużej...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja w swojej torebce zawsze mam 4-5 szminek :-D kolorek tej podoba mi się chociaż szkoda, że tak krótko utrzymuje się na ustach :-\ ale opakowanie ma piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Myślę, że fanjnie prezentowałby się na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubie pomadki z Catrice chociaż jesze z Ultimate Shine Gel nie miałam żadnej.Ten kolor bardzo mi się podoba i plus, że nie wysusza!

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie wygląda, szkoda że nie pokazałaś na ustach :)
    Właśnie zaczęłam nowego bloga, zapraszam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam jeszcze szminki od nich, a kolorek ciekawy :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubie pomadki z catrice ale te z wykończeniem matu ponieważ z drobinkami czasem za bardzo się świecą ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny kolor :) Podobają mi się takie pomadki u innych dziewczyn, jednak dla siebie wybieram zawsze delikatniejsze odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. kolor piękny, niestety nie czułabym się w nim najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna, chociaż jak dla mnie zbyt żarówiasta, no chyba że tak zdjęcia wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny kolor, bardzo mój :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolor piękny, niestety nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam takie odcienie ale chyba mam ich zbyt dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajny kolor, jednak ja bym oczekiwała lepszego krycia i do tego idealna jest szminka też z Catrice ale z serii Ultimate Colour w odcieniu 140 :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Podoba mi się ten kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam identyczny kolor tylko że z Avon :) ja codziennie używam balsamów i błyszczyków a szminki mam na "większe" wyjścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja bardzo lubię takie kolory, wszelkie odcienie różu i fuksji :) Mam pomadkę z essence, z innej serii i też jestem z niej zadowolona :) Jakość całkiem okej jak za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładny kolor, lubie takie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga