Golden Rose, Rich Color nr 9

Cześć,
Lakiery do paznokci nie pojawiają się u mnie często. Niestety kondycja moich paznokci nie jest najlepsza. Staram się jak mogę, udało im się trochę urosnąć a skórki doprowadziłam do jako takiego porządku. Dlatego też zaprezentuję Wam idealny na wiosnę kolor z Golden Rose Rich Color odcień nr 9.


Lakier jest bardzo wygodny w użyciu. Szeroki pędzelek znacznie ułatwia malowanie. Jedna warstwa kryje całkiem przyzwoicie jednak dopiero dwie warstwy pozwalają cieszyć się kolorem w pełni. Lakier Golden Rose schnie bardzo szybko. 5 minut po pierwszej warstwie śmiało można zakładać drugą. Do swoich normalnych zajęć możemy śmiało wrócić po mniej niż 15 minutach (od rozpoczęcia malowania) bez obawy o uszkodzenia.



Kolor jest bardzo żywy i nasycony. Nie ma tutaj żadnych błyszczących drobinek, shimmera, perły. Wykończenie jest bardzo połyskliwe, lubię takie w lakierach. Trwałość oceniam także pozytywnie. Po około 3 dniach zaczęły się lekko ścierać końcówki, jednak zmycie było konieczne dopiero piątego dnia. Moim zdaniem to bardzo dobry wynik.



Lakiery kupicie na wyspach Golden Rose. Są chyba wszędzie. Buteleczka zawierająca 10,5 ml lakieru kosztuje jedynie niecałe 7 zł. To bardzo dobra cena za taką jakość.

61 komentarzy:

  1. Piękny kolorek
    pozdrawiam MARCELKA ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te serię, mam od nich purpurę i jestem zadowolona. Kolor 9 rzeczywiście idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie przepadam za intensywnym różem na paznokciach, ale ten mi się podoba! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. paznokcie i skórki masz bardzo ładne, a kolor lakieru jest super.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny wiosenny kolorek, mam dwa inne kolory z tej serii i również jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor świetny :) Taki kobiecy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny, wiosenny kolorek
    lubię te lakiery, szczególnie za dobrze dopasowany pędzelek, którym można ekspresowo nanieść odpowiednią warstwę na paznokieć

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor. Zawsze mam taki w swoim pudle z lakierami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tę serię GR za szerokie pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię te lakiery, a kolor jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie lakieru Golden Rose, mam też ten. Jednak u mnie jego pigmentacja pozostawia wiele do życzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. soczysty, wiosenny kolorek, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam kolor nr 13 i bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorek śliczny ;) Osobiście jednak nie noszę takich, bo źle się czuję w różowych paznokciach ;) Zdecydowanie bardziej wolę ciemne, głębokie kolory, czerwień bądź nude :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem lubię tę serię, ma fajny pędzelek i dobrą cenę :)
    Na moim blogu w konkursie jest do wygrania równie różowa szminka, może masz ochotę zerknąć? ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy17:53

    Lubię lakiery z tej serii :) Kolor bardzo ładny, idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny kolorek, typowo letni:) ja obecnie przerzucam się na hybrydy, gdyż na moich paznokciach zwykłe lakiery słabo się trzymają niestety

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny róż, kiedyś tylko takimi malowałam paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny! Aż zapachniało latem. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ładny idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bomba, kolor jest boski :-D

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor idealny na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor bardzo "nie mój", ale podoba mi się na innych osobach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny kolor. :)) Nigdy nie miałam lakierów GR.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam jeden lakier z tej serii, ale nie przypadł mi do gustu. Bardzo szybko się ściera. Nie mam szczęścia do lakierów GR :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie kolory na paznokciach to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny kolor, taki wiosenny właśnie, a trwałość też super.
    Pazurki na zdjęciach prezentują się świetnie, nie widać suchych skórek itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam ten kolor :) generalnie fajna trwałosc wg mnie tych lakierów z tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolorek po prostu cudowny :) Mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię lakiery GR mam ich sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale piękność! To jeden z "moich" kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo WIOSENNY kolor - rzuca się w oczy i ładnie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładny kolor. Lubię ich lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  37. Te lakiery z Golden Rose są naprawdę dobrej jakości, niestety ja jakiś czas temu prawie całkowicie odstawiłam malowanie lakierem.

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolor bardzo ładny, kiedyś miałam lakiery z golden rose jednaak jakoś teraz poszły w cień może czas do nich wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczny kolor :) lubię lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Boski jest, muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ależ piękny kolor! <3
    Byłam ostatnio w GR, ale tylko po szminkę, nie patrzyłam na lakiery...Następnym razem nadrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam serię tych lakierów!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. to najlepsza seria lakier od GR :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękny odcień! Muszę go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kolor dla mnie super :) wreszcie idzie wiosna i będzie można częściej po takie lakiery sięgać :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Lubię te lakiery :).

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękny odcień, mam słabość do różu na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  48. mam ten kolorek i sprawuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Już dawno nie miałam takiego koloru na paznokciach :) ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepiękny jest ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam ich lakiery, w szczególności polecam serię WOW! A ten kolorek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękny kolor. Różu u mnie nigdy za wiele.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga