Tołpa, Planet of Nature - szampon regenerujący

Kosmetyki firmy Tołpa budzą we mnie skrajne emocje. Nigdy nie są obojętne. Niektóre uwielbiam, a niektórych nie cierpię. Jakiś czas temu pisałam, ze bardzo lubię maskę do włosów, tym razem przedstawię jej brata, szampon regenerujący do włosów suchych i zniszczonych.


Opakowanie
Prosta buteleczka z łatwym zamknięciem "open-close". Wystarczy małe kliknięcie i możemy wydobyć kosmetyk. Bardzo podoba mi się desing opakowań kosmetyków Tołpa. Jest prosty, kolorowy i przyjazny oczom. Wygląda bardzo naturalnie. Z opakowania bez problemu wydobywamy dokładnie tyle kosmetyku ile chcemy. Nie ma problemów z rozlewaniem ani też dostaniem się niechcianej wody do środka.


Zapach
Zapach jest ziołowy, średnio intensywny, całkiem przyjemny. Nie utrzymuje się długo na włosach.


Konsystencja
Szampon jest bardzo leisty. Lubi uciekać przez palce. W mojej opinii jest bardzo niewydajny, bo trzeba go dość sporo użyć aby w ogóle się pienił.



Działanie
Początkowo byłam bardzo zadowolona z tego szamponu. Włosy były lśniące i odżywione. Jednak taki efekt był tylko przez chwilę. Później moje włosy ten blask straciły, stały się sztywne i matowe. Zaobserwowałam też, że szampon ma tendencję do plątania włosów, konieczne jest późniejsze użycie odżywki jeśli chcemy wyglądać jak ludzie. Szampon ten ma dość mocny skład jednak w "zachowaniu na włosach" porównałabym go do Babydreama. Włosy po nim są tak samo tępe i skrzypią. Zużyję go do końca (ze względu na SLS używam go tylko do gruntownego mycia średnio raz na dwa-trzy tygodnie) ale ponownie nie kupię. Zwyczajnie się nie opłaca.


Producent obiecuje nam naturalny skład. Może i szampon nie ma alergenów czy barwników, jednak zawiera parabeny. Uważam, że w kosmetykach które kreują swój wizerunek na naturalne zwyczajnie nie powinno ich być.

Cena: ok. 20 zł

Dostępność
Większość drogerii i hipermarketów.

30 komentarzy:

  1. Anonimowy08:21

    nie widziąłam Tołponowych szamponów jeszcze nigdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaś.10:10

      Nowych? Ja pierwszy raz ten szampon użyłam już jakieś 2 lata temu, więc taki nowy nie jest. Ja gdzie się nie ruszę to je widzę:) Ostatnio chyba Super-Pharmie były w "wątpliwej" promocji...

      Usuń
  2. Nie spotkałam się jeszcze z szamponem z tołpy ale bardzo ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaś.10:11

      Raczej niezbyt ciekawy... szczegolnie jak na taką cenę...

      Usuń
  3. nigdy nie widzialam kosmetyków Tołpy w drogeriach o_O szkoda, że ma sls, za to ekstrakty ma wysoko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaś.10:12

      Ja ostatnio go spotkałam w Super-Pharmie. W małych drogeryjkach też:)

      Usuń
  4. To dziwne, że ma SLS i nie chce się pienić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaś.10:18

      Myślę, że tutaj ten SLES jest trochę zabity innymi kosmetykami. Trzeba naprawdę dużo szamponu aby sie dobrze pienił.

      Usuń
  5. Ja miałam go kupić, bo był w promocji w Hebe niedawno, ale za normalną cenę to bym go chyba nie kupiła, bo opinie to on ma raczej średnie... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaś.10:16

      Kreowany jest na super produkt, ale po przyjrzeniu się dokładniej widać, że to taka trochę ściema. Za 20 zł można kupić dużo lepsze produkty.

      Usuń
    2. Nawet by ze 2 dobre szampony kupił za 20zł :D

      Usuń
  6. Wstyd się przyznać, ale jeszcze nie stosowałam tych produktów ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj nie. Po Twojej recenzji zdecydowałam, że nie ma co szukać. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Racja, jak na kosmetyk naturalny nie powinien mieć parabenów. Pomimo że wszyscy wiedzą, że są szkodliwe, to bardzo często można je spotkać w kosmetykach. Skoro już płacimy 20zł za szampon to nie chcemy kupować tego samego, co w szamponie za 3zł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Niektore szampony za 3 zl sa nawet lepsze...

      Usuń
  9. Ja jeszcze nigdy nie miałam nic z Tołpy, a coraz częściej gdzieś mi się przewija. Ale chyba jednak nie skuszę się na testowanie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tego szamponu, ale raczej się nie skuszę w takim razie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Tołpa jest dobra, chociaż kremy do twarzy nienajlepsze mają;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tołpa jak pisałam. Ma kosmetyki fajne albo badziewne, nic posrednio...

      Usuń
  12. Z Tołpą jakoś mi nie po drodze, niby chcę, ale jakoś nie mogę się zmusić do zakupu ich kosmetyków. Swoją drogą szamponów Tołpy jeszcze nie widziałam, może źle patrzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. regenerujacy i odzywczy weszly na rynek juz co najmniej 2 lata temu:)

      Usuń
  13. chciałam go niedawno kupić ale jednak zrezygnuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. troszkę drogi, znam lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że fajny efekt był tylko przez chrwile :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga