#6 Projekt denko - czerwiec 2013

Chyba po raz pierwszy udaje mi się opublikować denkowy post tak wcześnie. Zwykle moje pojawiały się wtedy, kiedy większość z was już zapomniała o swoich zużyciach. Trzeba jednak to zmienić!
Tak więc przed Wami:


W rolach głównych włosowych:


Alverde - odżywka do włosów brązowych. Spodziewałam się po niej wiele, jednak szału nie robi. Słabo wydajna, pachnie przeciętnie. Pisałam o niej tutaj. Raczej nie kupię ponownie!
Joanna, z apteczki Babuni - balsam do włosów z miodem i mlekiem. Moja ulubiona odżywka b/s. Moje włosy ja pokochały, to już nie pierwsze ich opakowanie. Mimo iż obecnie zdradzam z inną odżywką z Joanny to ten balsam z pewnością kupię ponownie!
Alverde - szampon do włosów farbowanych. Szamponowy przeciętniak, o którym już pisałam. Myślę, że kupować już nie będę.

Role główne myjące:


Balea - żel pod prysznic z gujawą. Zakochałam się w tym żelu, pisałam o nim tutaj. Mając okazję już kupiłam kolejne opakowanie!
Avon - płyn do kąpieli wanilia i czarna porzeczka. Kupiłam przy okazji świąt Bożego Narodzenia z zużywanie zeszło mi prawie do dzisiaj. Przeciętniak, spodziewałam się oszałamiającego zapachu a on jest wprawdzie ładny ale bardzo ulotny. Nie kupię go więcej.
Isana - olejek pod prysznic, o którym pisałam nie dawno. Dostałam od mamy, bo go nie polubiła. Mi całkiem przypasował. Recenzję znajdziecie tutaj. Nie wiem czy kupię ponownie.
BeBeauty Spa - sól do kąpieli o zapachu lotosu. Przyjemna sól, ładnie pachnie i barwi wodę. Zapewne jeszcze kupię.

W rolach drugoplanowych mieszanych:


Balea - żel do golenia summer time. Bardzo przyjemny żel o ciekawym zapachu. Pisałam o nim tutaj. Nie wiem czy kupię ponownie, bo dochodzą mnie słuchy, że był z edycji limitowanej.
Perfecta - peeling solny minerały morskie. Tragedia! Jedynie zapach go ratował, a oprócz zapachu sama parafina i kłamliwe obietnice producenta. Więcej o nim możecie poczytać tutaj. Zdecydowanie nie kupię ponownie.
Vichy - tonik do twarzy. Całkiem fajny tonik do twarzy. Minusem (albo i plusem zależy jak dla kogo) jest to, że ma w składzie alkohol. Nie wiem czy kupię go raz jeszcze.
Tołpa - krem koncentrat do rąk. Skoncentrowany tu mamy tylko zapach. Recenzję znajdziecie tutaj. Nie kupię ponownie.


Znacie któryś z tych kosmetyków? Co o nich sądzicie?

36 komentarzy:

  1. Też lubię te sole z Biedronki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam że nie miałam żadnego z nich...sporo tego zużyłaś...ja niestety takiego posta nie jestem w stanie umieścić,ponieważ nie zużywam w ciągu miesiąca takiej ilości kosmetyków hhe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest dużo? Mi się wydaje, że to normalne zużycie wynikające z regularnego stosowania kosmetyków. Właściwie po jednym ze swojego rodzaju (wyjątek to dwa myjadła).

      Usuń
  3. Anonimowy19:12

    To co myślalam ze bedzie fajne okazało sie bublem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne denko, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Duże denko, gratulacje! Nie używałam żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  6. zapach gujawy mnie ciekawi, szkoda, że te dwa szampony Alverde się nie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie były jakies tragiczne, ale spodziewałam się po nich nieco więcej. Chociaż chwila chwila, tu mamy odzywkę i szampon;p

      Usuń
  7. Sporo tego :) Ja bardzo lubię szampon z tej serii z Joanny, może na ten balsam też kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szamponów nie miałam, odżywki uwielbiam. Ale na szampon kiedyś się skuszę:)

      Usuń
  8. W suumie to nic nie miałam, ale z Balea mam żele, szału nie ma póki co :) Ale czekoladowy jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic nie miałam z tego, ale ta odżywka z Joanny mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo jest ciekawa i większość ją bardzo chwali:)

      Usuń
  10. Mam tę sól z biedro i bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ulubiona to morska, ale ta też jest niezła:)

      Usuń
  11. gratuluję zużyć:)
    mamy dopiero 2 lipca, a u mnie już są trzy puste opakowania:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety zelu z guavy nie zdazylam przetestowac, bo juz zdazyli go wycofac :( (chyba ze w czechca jeszcze są;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smutne wieści mi przynosić, bo to był mój dotychczas ulubiony. Ale byłam w DM w Nachodzie 2 tygodnie temu i kupiłam go, było go jeszcze dość sporo...

      Usuń
  13. Ach Balea :) Ich zapachy uzależniają :) A o solach z Biedry wiecznie zapominam :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję denka! Zazdroszczę Balei i Alverde!

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie miałam sobie zamówić produkty balei, także z pewnością zaopatrzę się w ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo tego :) Nie miałam nic z tego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem spore to denko. Bardzo fajne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga