Oprócz błękitnego nieba nic mi dzisiaj nie potrzeba. - lakier do paznokci Da Vinci

Kilka dni temu postanowiłam się przejść po stoiskach na niedalekim bazarku. Bardzo lubię odwiedzać tamtejsze stoiska z owocami i warzywami, można kupić naprawdę świeże produkty. Tym razem zahaczyłam także i stoisko z kosmetykami, na którym wpadł w moje ręce właśnie ten lakier. Kosztował całe 4 zł:)


Dokoła wszędzie pełno mocno nasyconych chabrów czy też prawie białych błękitów. Ja szukałam czegoś po środku. W końcu udało mi się znaleźć.



Na zdjęciu są 3 warstwy. Po dwóch efekt był już zadowalający, postanowiłam jednak dołożyć trzecią warstwę aby było jeszcze lepiej. Lakier całkiem przyzwoicie schnie, pierwsza warstwa wyschła ekspresowo, kolejne nieco wolniej ale bez tragedii. Lakier jest bardzo rzadki dzięki czemu możemy nałożyć naprawdę cienkie warstewki. Musimy tylko uważać aby nie zalać nim palca, bowiem emalia lubi spływać z pędzelka - trzeba go dobrze wytrzeć o brzegi buteleczki. Pędzelek jest klasyczny, dość cienki. Mógłby być nieco krótszy - wtedy wygodniej by się nim manewrowało.






Lakier można kupić na bazarkach i w mniejszych drogeriach, być może też w internecie. Kosztował 4 zł.
Przepraszam za skórki, ale jestem w trakcie ich "doleczania". Póki co udało mi się poprawić stan paznokci. Tu pomocnikiem okazała się odżywka Regenerum.

Jak wam się podoba kolor?

105 komentarzy:

  1. Sympatyczny kolor! Aż wstyd- nie mam żadnego niebieskiego koloru lakieru;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolorek, chyba się w taki zaopatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20:29

    bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam buty w takim kolorze, bedzie idealnie pasował;p

      Usuń
  5. zdecydowanie mój kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i moj i moj. Wszelkie błękity i fiolety uwielbiam:)

      Usuń
  6. Ciekawy kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor! Miałam jeden lakier z Vollare i byłam pozytywnie zaskoczona jego jakością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjemniaczek, ma śliczny kolor, przypomina mi nieco Wibo z edycji blogerskiej - Blue Lake :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nawet mam ten Wibo, ten zdecydowanie jest lepszy. Te blogerskie to tragedia...

      Usuń
  9. świetny kolorek, naprawdę niebiański wprost :) no i cena przyzwoita, można się pokusić, te bazarkowe lakiery są czasem lepsze niż te drogeryjne i drogie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja. Dobre są lakiery które są naprawdę drogie (no powiedzmy od 30 zł w górę) i te tanioszki. Z doświadczenia wiem, że najgorsze lakiery są w cenie 10-20 zł...

      Usuń
  10. pierwszy raz słyszę o tym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez pierwszy raz sie o nim dowiedzialam chwytajac go na bazarku:)

      Usuń
  11. Bardzo fajne sa te lakiery - mają ładne kolorki i nawet się trzymają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja znam te lakiery dobrze i powiem ze mi nie wytrzymują dlużej niz 2 dni i zaczynaja odpryskiwać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a stosujesz jakas baze? u mnie juz trzymaja 2 dzien i odpryskow nie widac:)

      Usuń
  13. Dla mnie trochę za zimny jak na lato, ale wciąż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja latem za to bardzo lubie takie chłodne kolorki:P

      Usuń
  14. Śliczny kolorek :) sama pomalowałabym sobie tak paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię te lakiery :) posiadam dwa egzemplarze i również jak na tą cenę jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za taka cene to mozna brac. jak nie przypasuje bezposrednio to mozna wykorzystac np. do water marble:)

      Usuń
  16. Kolor idealny na lato! :) Mam z tej serii kolor zielony, ale trzeba ze 4 warstwy żeby wyglądał dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a masz ciemny czy jasny jakis? one chyba maja cos wspolnego z lakierami safarii, bo buteleczka ta sama

      Usuń
  17. Piękny kolorek :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. kolor lakierku bardzo subtelny :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Kolor jest iście letni, jednak nie jest krzykliwy i można go nosic chyba wszędzie:)

      Usuń
  19. Nie dziwię się, że go kupiłaś, bo kolor śliczny!
    Kocham błękitne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam takie. I fiolety! To są moje dwa hity:)

      Usuń
  20. Uwielbiam takie kolory :) Też mam jakieś lakiery z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam błękit :) OBSERWUJĘ :)

    Zapraszam do mnie na WAKACYJNE ROZDANIE
    www.aneczka84.blogspot.com -> zakładka ROZDANIA

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny kolor, sama lubię niebieskie i mam ich trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo przyjemny kolor, lubię błękit na paznokciach :) co do odżywki z garniera z awokado, niestety ona też mi nie pasowała - włosy miałam mocno klapnięte i zbijały się w strąki...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam błękity i fiolety. I to nie tylko na paznokciach.

      Szkoda, że AiK się u Ciebie nie sprawdza:)

      Usuń
  24. śliczny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja siostra jest lakieroholiczką :D i do tego kolor niebieski zajmuje 3/4 jej kolekcji :P ale powiem ci że takiego pięknego koloru jeszcze nie ma :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jej poleć, bo nie dość, że kolor piękny to wydaje się być całkiem dobry jakościowo a jeszcze w dodatku bardzo tani:)

      Usuń
  26. Uwielbiam niebieski kolor bez względu na odcień.Ten wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właściwie też. Jeszcze chyba nie miałam niebieskiego, który by mi nie pasował.

      Usuń
  27. A ja błękitnego nie lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ogolnie niebieskie lubisz? Jaki kolor preferujesz?

      Usuń
  28. piękny kolor ! ale ja osobiście nienawidze tych lakierów ! mam kilka z tej serii które nawet z dobrym wysuszaczem schną kilka godzin !
    zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to moze trafił mi się wyjątek, będę pamiętać aby za dużo ich nie kupowac. Już do Ciebie lecę:)

      Usuń
  29. Fantastyczny kolr, uwielbiam wszelkie niebieskości! :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. kolor świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. jeden z ulubionych kolorów tego lata

    OdpowiedzUsuń
  32. piękny kolor:D obserwuję:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie widziałam tych lakierów :) świetny kolor, idealny na lato :)

    Ps. Dołączam do Twoich obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny błękit :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy20:13

    ja się do niebieskiego na paznokciach przekonałam dopiero rok temu:) ale bardzooo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się nadal nie mogę przekonać do zieleni:)

      Usuń
  36. właśnie maluję paznokcie u stóp na identyczny kolor:D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale ja lubię takie kolory! Cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  38. ładnie wygląda na Twoich pazurach.. ja u siebie za niebieskościami jakoś nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ja mam tak z zielonymi. U innych mi się bardzo podobają a u siebie jakoś nie moge sie przekonać...

      Usuń
  39. Kupilam lakier tej firmy w jednej z holenderskich drogerii, bo poszukuje zieleni idealnej. Niestety, moim zdaniem jakosc do bani, nie wytrzymal u mnie nawet polowy dnia. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać kolor kolorowi nie równy, trafił mi się akurat może wyjątek?

      Usuń
  40. Ładny odcień, ale nie odważyłabym się nim pomalować moich szponków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co w nim takiego odważnego? Moim zdaniem to bardzoe delikatny, niewyzywający kolor.

      Usuń
  41. Uwielbiam niebieskie lakiery i zawsze kładę trzy warstwy tak dla lepszego efektu :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zwykle 3 warstwy dobijają. A dokładniej to czas ich schnięcia....

      Usuń
  42. bardzo lubię lakiery o takich kolorach;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny kolorek. Te lakiery z mniej znanych firm szybciej schną niż te z bardziej znanych :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie na denko :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Posiadam 3 lakiery z tej firmy i ja jestem zadowolona z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny kolor ;-)


    C-Style by C-thru
    www.c-style.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Jaki przepiękny odcień! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. O rany uwielbiam takie kolory <3 jesszcze teraz na lat to idealny kollorek :) !

    OdpowiedzUsuń
  48. Moje kolory! Uwielbiam niebieski na paznokciach! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga