COŚ DLA ŚMIECHU CZYLI HASŁA Z GOOGLE

Cześć,
To chyba przedostatni wpis w tym roku. Następny będzie z życzeniami. Pozbierałam najciekawsze hasła z google pod jakimi ktoś do mnie trafił. Niektóre śmieszne, niektóre może mniej śmieszne, ale trochę tego jest. Zapraszam!

chcem zglosic mojom rodzine na paczki

chętnie dorzucę do tej paczki słownik

hurtownia kosmetyczna balsam na wage

w hurtowni to tylko 10 kg

rossmann zakupy 40% taniej

generalnie często taka lub inna promocja się tam zdarza, warto polować.

nieanonimowa kosmetoholiczka

cóż... jestem kim jestem

mycie włosów żelem pod prysznic original source

w ekstremalnych sytuacjach może się sprawdzić ale nie polecam zbyt często

rozdanie blogspot

takich na blogspocie pełno, chociaż sam blogspot chyba nic nie rozdaje...

joanna miod i cytryna czesze sie

to jakaś nowość? nigdy o tym nie słyszałam...

maszyna urody

hmm... może Japończyki już taką wymyślili

rossmann białystok tbsy godziny otwarcia

nie mam pojęcia, ja nie z tych stron

tjacyusz do rzes awon podkrecajaco-wydluza

nie znam takiego pana, to jakiś starożytny Rzymianin?

balsam do clata kolastyna revive me akcja regeneracja

klatę trzeba regenerować! po siłowni!

dziecko z polikami jak chomik

źle gotujesz!

kto ma ochotę na cos

lody miętowe poproszę!

gumy kulki lubicie

skoro wiesz to po co szukasz?

czemu wycofano pushup2

pushup jest passe!

www googlekosmetyki.pierrene

fajna stronka! obserwuję!

pudeko

pół deko?

mamba czy maoam

jak dla mnie to smakują tak samo


Które Was "zauroczyło" najbardziej?

32 komentarze:

  1. mi najbardziej się podoba chomicze poliki u dziecka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak to jest, że u mnie w ciągu całego prowadzenia bloga miałam może 2-3 śmieszne hasła;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo potrafią poprawić humor:):)

      Ale ja zawsze próbuję wpisać te hasła w wyszukiwarkę i mało kiedy wyskakuje mój blog...

      Usuń
  3. tjacyusz i balsam do clata! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha niektórzy ludzie pobijają wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba poliki dziecka haha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niedawno widziałam u siebie "pump up zasysanie ust" i "zakup miodu koło zadaru" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie mało pojawia się takich fajnych haseł :( raz miałam "jak poradzić sobie ze świądem i grzybicą pochwy", ale to jakoś mało śmieszne..

    OdpowiedzUsuń
  8. dziecko z polikami jak chomik ---> najlepsze hahah :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Mamba! I poliki jak chomik:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam takich fajnych haseł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy14:14

    "tjacyusz" <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. obstawiam, że o "tusz" chodziło... ciekawe po ilu kieliszkach ktoś tego tuszu szukał.

      Usuń
  13. hahahaha, zabawne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieanonimowa kosmetyczka :) to już coś :)
    U mnie się nie trafiają takie śmiechy :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze mnie rozśmieszają te wpisy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. hahaha :D dobre!

    OdpowiedzUsuń
  17. nieanonimowa kosmetoholiczka <3

    OdpowiedzUsuń

  18. czemu wycofano pushup2 xD Dramat

    OdpowiedzUsuń
  19. o jacie, ale się uśmiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ahahaha o rany, można się pośmiać! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. "nie mam pojęcia, ja nie z tych stron" boki zrywam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też lubię sobie to poczytać. Strasznie śmieszne wpisy można znaleźć. Ja kiedyś miałam top coat pod lakier i zastanawiałam się czy jest coś takiego :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga