Inspired by UROK, edycja trzynasta!

Pudełka Inspired by UROK pojawiły się na rynku rok temu. Cieszą się powodzeniem, dlatego mamy już trzynastą edycję. Dotarła do mnie kilka dni temu, więc już najwyższa pora aby Wam ją przestawić. A może już dobrze ją znacie?


Mam wrażenie, że z każdą edycją pudełko jest coraz bogatsze. Kiedyś znajdowałam w tych pudełkach tak po 4 kosmetyki pełnowymiarowe i kilka próbek. Tym razem mam aż 7 produktów pełnowymiarowych i jedną miniaturkę. Brawo.


Bioteq, Sztyft ochronny przeciw otarciom, Produkt pełnowymiarowy, cena: 14,20zł/5,5g
Z każdymi nowymi butami mam ten problem, że obcierają mnie pięty. Mam nadzieję, że sztyft pozwoli mi uniknąć tego problemu w przyszłości. Sztyft był wymienny na produkt po ugryzieniu komarów - z niego też byłabym zadowolona:)



Farmona, Tutti Frutti, Mgiełka do ciała, Produkt pełnowymiarowy, cena: 10,50zł/200ml
Fanką mgiełek nie jestem, stawiam jednak na trwałość, której takie mgiełki nie mają. Ta jednak przyjemnie pachnie, więc czasem sięgać będę.


Neess, Pilnik odlepiany 6w1, Produkt pełnowymiarowy, cena: 5,49zł/szt. + Gratis, Oliwka do paznokci
Bardzo fajny pomysł na peeling, że w 6 jest ich 6. Akurat potrzebowałam kupić nowy pilnik, więc jest jak znalazł. Oliwka także mnie cieszy niesamowicie, bo staram się olejować skórki wokół paznokci regularnie.


Efektima, Serum Antycellulitowe Cellu-Lift, cena: 28,29zł/150ml W opakowaniu próbka.
Chętnie wypróbuję, ale podejrzewam, że taka pojemność to za mało aby widzieć jakikolwiek efekt.


Golden Rose, Baza pod pomadkę, Produkt pełnowymiarowy, cena: 14,90zł/3g
Jestem bardzo ciekawa jak będzie działać i czy wpłynie na trwałość nakładanych kosmetyków.



Catrice, Maskara Glam &Doll, Produkt pełnowymiarowy, cena: 16,99zł/9,5ml
Mascar nigdy nie za wiele. Gdybym miała wybrać jeden kosmetyk kolorowy bez którego nie mogę się obejść to z pewnością byłby to tusz do rzęs.



O2 Skin Tlenowy, głęboko nawilżający krem na dzień 169,00 zł / 50 ml
Kremów do twarzy mam tak dużo, że mogłabym nimi kanapki przez rok smarować, ale ten krem niesamowicie mnie cieszy. Już poszedł w ruch!

Niestety, ta edycja pudełka jest już wyprzedana. Kolejną możecie zamówić TUTAJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga