Shinybox, Celebration Time

Na czerwcową edycję Shinybox czekało sporo z nas. To już piąte urodziny tego pudełka, musiało być super! Ja sama swoją przygodę z Shiny zaczęłam dokładnie dwa lata temu - od urodzinowego pudełka. Dostępne były 3 wersje pudełka: standardowa, XXL (czyli moja) oraz VIP (jeśli ktoś posiada długą subskrypcję, tym razem otrzymał zestaw Dove i kosmetyk RSS).

Ciekawe do w moim pudle?


W moim pudełku znalazło się aż 7 pełnowymiarowych produktów, 2 miniaturki i kilka saszetek:



EVRĒE Magic Rose upiększający krem pod oczy (29,38 zł).


KUESHI kremowy balsam do ciała i rąk (57 zł)


KUESHI rewitalizujący tonik do twarzy (42 zł)



MINCERPHARMA, VITACINFUSION N° 626 koncentrat do rąk przeciw przebarwieniom (19,99 zł)


SCHWARZKOPF PROFESSION micelarna odżywka myjąca (85 zł/ 500 ml,  w pudełku 50 ml)


HELLO SLIM 2-STOPNIOWY PROGRAM TEATOX (97 zł zestaw)



SMART GIRLS GET MORE Klasyczna kredka do ust (4,99 zł)



KNEIPP olejek do kąpieli (27,90 zł/100 ml, w pudełku miniatura 20 ml)


TRIND odżywka do paznokci (59 zł / 9 ml)

W środku znalazły się także próbki z solą do stóp, kuracją do stóp, zestawem Tutti-Frutti oraz peelingo-masko-kremem Efektimy.

Jest to naprawdę bardzo fajne pudełko, zawartość praktycznie każdego produktu bardzo mnie cieszy i z pewnością po każdy z nich sięgnę. Niestety pudełko jest już wyprzedane:(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga