Winter Wonderland, Shinybox, Styczen 2018

Cześć,
Ledwie witaliśmy Nowy Rok a tu już styczniowe pudełka Shinybox do nas dotarły. Do Wrocławia zima jednak nadal nie zawitała, dlatego najnowsze pudełko Winter Wonderland otworzyłam z ogromnym zaciekawieniem. Czy znalazłam w nim zimę?


W środku znajdowało się 7 produktów pełnowymiarowych (w tym jeden standardowo był dla osób, dla których styczniowe pudełko było min. drugim w ramach jednej subskrypcji/pakietu)  oraz jeden upominek. 



-417, Catharsis Rejuvenation Hair Mud Mask. Produkt pełnowymiarowy, średnia cena 100 zł./ 200 ml.
W pudełkach można było znaleźć jeden z dwóch produktów marki -417. Mnie trafiła się maska do włosów co cieszy mnie ogromnie. Przeznaczona jest do włosów suchych, farbowanych i zniszczonych. Czyli dokładnie takich jak moje. Mam nadzieję, że sprawdzi się doskonale:)

Naobay Odbudowujący Krem Pod Oczy Produkt pełnowymiarowy, Średnia cena: 105,00 zł / 20 ml
Markę Naobay miałam okazję już poznać, właśnie dzięki Shinybox. Mają naprawdę świetne produkty, więc krem bardzo mnie cieszy. Moje oczy są ostatnio bardzo zmęczone i potrzebują wręcz wzmożonej pielęgnacji, także tej wokół nich. Krem będzie jak znalazł!


SO CHIC! lakier do paznokci, GEL EFFECT, Produkt pełnowymiarowy, Średnia cena: 7,99 zł / 10 ml 
Bardzo spodobał mi się kolor lakieru i o ile naprawdę okaże się tak trwały to ma szanse stać się stałym bywalcem. Jakiś czas temu zdradziłam zwykle lakiery z hybrydami, jednak widzę, że nie służą one jednak kondycji moich paznokci, więc chętnie powrócę do tradycyjnych lakierów.

Miyo Outstanding Lip Gloss Produkt pełnowymiarowy, Średnia cena: 11,99 zł / 4 ml
Od wieków nie używam błyszczyków, zwykle stawiam na szminki. W dodatku nie w takich kolorach. Różowy chyba mi nie pasuje, dużo lepiej czuję się w odcieniach czerwonego lub pomarańczowego. Nie wiem więc czy będzie z tego miłość..


Delia Kule Do Kąpieli, Produkt pełnowymiarowy, Średnia cena: 15,60 zł / 3 szt.
Uwielbiam wylegiwać się w wannie, więc każdy kąpielowy umilacz jest mile widziany. Szczególnie jeśli pięknie pachnie:)

Maroko Sklep Pumeks Hammam, Produkt pełnowymiarowy, Średnia cena: 6,52 zł / szt.
Ten produkt chyba najbardziej mnie zaskoczył z całego pudełka. Nigdy się nie spotkałam z czymś takim. Mam na stopach kilka miejsc, gdzie lubi mi się gromadzić naskórek a ja niestety nie jestem systematyczna w kremowaniu stóp. Mam więc nadzieję, że z pumeksowaniem pójdzie mi nieco lepiej:)


Efektima Pharmacare Delikatne Chusteczki, Produkt pełnowymiarowy, Średnia cena: 1,64 zł / 2 szt.
W teorii są przeznaczone dla kobiet w ciąży, ale innym przecież też nie zaskoczą. Fajnie, że są pakowane pojedynczo, mogą się przydać w podróży a nawet na codzień - poleciały już do torebki.

Dodatkowo w pudełku znalazła się saszetka z witaminą C - do rozpuszczenia w wodzie. 


Podsumowując, box jest bardzo udany, chociaż pierwsze wrażenie robi zupełnie inne. Najbardziej cieszy mnie obecność maski, kremu oraz pumeksu. 

Pudełko jest nadal dostępne, możecie je zamówić klikając w baner poniżej:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga