Natu Handmade, sól do kąpieli z solą himalajską

Cześć kochani!
Nadrabiam blogowe zaległości a te... jak sami widzicie są niemałe:( W zeszłym tygodniu pisałam Wam o cudownych peelingu do ciała o zapachu kokosa i wanilii. Dziś nadal trzymam się marki Natu Handmade i tego samego zapachu. Tym razem w postaci nieco większych kryształków soli do kąpieli. To co? Ciekawi?


Od kiedy mieszkam we własnym mieszkaniu wzbraniałam się trochę przed używaniem soli do kapieli, po które wcześniej chętnie sięgałam. Bałam się, że na mojej nowej, pięknej i błyszczącej wannie pojawią się rysy od solnych kryształków. Z czasem jednak się przełamałam i do moich kąpieli wróciła sól. Tak pięknie pachnąca - kokosem i wanilią, współtworzyła idealne zakończenie dnia, tę chwilę relaksu, chwilę tylko dla mnie.
Sól Natu Handmade zamknięta jest w niewielkim słoiczku. Pojemność to 250 gramów, co wystarcza mniej więcej na 5 użyć. 


Jak widzicie na zdjęciu, kryształki soli są dość spore, lekko zabarwione na różowo. Sól bardzo dobrze rozpuszcza się w wodzie, jednak nie barwi jej. Barwnika jest tutaj zbyt mało aby mógł zmienić kolor wody. Kryształki pokryte są odrobiną oleju kokosowego oraz migdałowego, dzięki czemu woda jest lekko tłusta. Dzięki tym dwóm składnikom skóra jest nawilżona oraz wyraźnie wygładzona. 


Sól jest już dla mnie jedynie wspomnieniem, jednak bardzo miłym wspomnieniem. W przyszłości bardzo chętnie do niej powrócę i Wam także ją polecam. Znajdziecie ją w sklepie Natu Handmade, w cenie 21 zł. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga