Shinybox, Shiny Christmas, Grudzień 2018

Tegoroczny Shinybox przyszedł wyjatkowo wcześnie. Cieszy mnie to niesamowicie, że był w moich rękach już przed świętami. Zapewne część z Was zakupiło to piękne czerwone pudełko w prezencie dla najbliższych - ten Mikołaj z pewnością nie zawiódł i dotarł na czas.
Pudełko było tak wypchane, że przyszło w dwóch częściach. Trochę też dlatego, że jako ambasadorka zawsze dostaję jakieś bonusy do testów.


Zobaczcie sami co znalazło się w środku.


MEDIQSKIN ŻEL PUNKTOWY, Średnia cena: 50,00 zł / 30 ml
Działa ochronnie, złuszczająco i przeciwbakteryjnie. Usuwa martwe komórki naskórka i ułatwia oczyszczanie porów skóry. Produkt w innowacyjnej butelce AIRLESS z dozownikiem, w formie lekkiego żelu nie obciąża skóry.
Mojej cerze do bycia trądzikową jest daleko, jestem typowym sucharkiem. Jednak i w przypadku takiej skóry niedoskonałości czasem się pojawiają. Mam nadzieję, że żel sobie z nimi dobrze poradzi. Jest to produkt dostępny w aptekach, co raczej dobrze wróży:)



BLANX PRODUKT PIELĘGNACYJNY DO JAMY USTNEJ, Średnia cena: 15,99 zł / szt.
Zadbaj o piękny i zdrowy uśmiech! Wybielająco-ochronne, bardzo bezpieczne dla szkliwa pasty BlanX to designerski włoski produkt, który swoją moc czerpie z natury – składnikiem czynnym jest posiadający unikatowe właściwości wyciąg z porostu islandzkiego. Mix rodzajów.
Produkty Blanx znałam do tej pory jedynie z małych próbek właśnie z pudełek Shinybox. Nie dalej jak przed świetami śmiałam się do mojego M., że musimy kupić pastę do zębów z dozownikiem. No i... sama do mnie przyszła:)


ALLVERNUM MYDŁO KORZENNE, Średnia cena: 4,00 zł / szt.
Zawiera w sobie wyjątkowe aromaty: cynamonu, imbiru, białego pieprzu, gałki muszkatołowej, wanilii w połączeniu z bergamotką, pomarańczą, karmelem i cukrem trzcinowym. Ta mieszanka tworzy ciepły, zmysłowy zapach, pobudza wyobraźnię i poprawia nastrój.
Nie używam mydeł w kostkach więc to mydełko trafiło już do mojej mamy.


DELIA COSMETICS MGIEŁKA TONIZUJĄCA, Średnia cena: 8,50 zł / 150 ml
Gwarantuje szybkie odświeżenie, przywraca naturalne pH skóry i przygotowuje ją do przyjęcia składników aktywnych. Odpowiednia dla każdego typu cery. Nie zawiera alkoholu, silikonów i parabenów.
Bardzo lubię wszelkie toniki, dlatego myślę, że i z tą mgiełka mogę się polubić. Jego ogromną zaletą jest atomizer, dzięki któremu śmiało można pominąć używanie wacików.


DELIA COSMETICS CIEŃ DO POWIEK, Średnia cena: 8,90 zł / szt.
Miękkie i mocno napigmentowane cienie do powiek, wyjątkowo łatwe w aplikacji i bardzo trwałe. Mix kolorów.
Te cienie trafiły do pudełka już miesiąc temu. Tym razem otrzymałam dużo ładniejszy kolor niż poprzednio. Tani delikatny, stonowany róż, wpadający lekko w beż. Myślę, że śmiało może sprawdzić się zarówno jako cień do powiek jak i jako róż do policzków.



DERMAGLIN NATURALNA MASECZKA DO TWARZY, Średnia cena: 6,99 zł / 20 g
Bogata w cenne dla zdrowia skóry minerały, oczyszcza skórę z zanieczyszczeń. Bioaktywny kompleks glinkowo – ziołowy odżywia i regeneruje. Złuszcza martwy naskórek, zwęża pory, łagodzi i koi podrażnienia. Maseczka na bazie zielonej glinki kambryjskiej. 
Gdy ją zobaczyłam z pudełku pomyślałam, że to kolejna powtórka. Aż z ciekawości cofnęłam się do starszych wpisów i faktycznie Dermaglin już się pojawił w pudełku ale w innej wersji. Myślę, że z tej wersji bardziej zadowolony będzie mój M.



NATURA RECEPTURA NATURALNY OLEJEK, Średnia cena: 4,00 zł / 10 ml
Niezwykłe dobrodziejstwo matki natury, które już od wieków jest wykorzystywane w kosmetyce i medycynie naturalnej. Olejek stanowi najwyższej jakości źródło roślinnych związków aktywnych, idealnych dla zdrowia i urody. Ma zastosowanie w aromaterapii, m.in. do masażu, inhalacji, kąpieli oraz do pielęgnacji skóry, włosów i paznokci. Mix rodzajów.
W pudełkach można było znaleźć 4 różne olejki: arganowy, ze słodkich migdałów, z pestek moreli oraz lawendowy. Mi trafił się ten ze słodkich migdałów. Bardzo lubię ten rodzaj olejków, więc na pewno zużyję. Z morelowego i lawendowego też bym się cieszyła. W przypadku arganowego czuję już nieco przesyt, z resztą wcale nie służy mi za dobrze.


VERA NORD OLEJEK ETERYCZNY, Średnia cena: 11,55 zł / 10 ml
Działa ściągająco, wpływa na regulację sebum, nie zatyka porów. Pomaga w pielęgnacji skóry z objawami cellulitu, witalizuje, poprawia kondycję i ogólny wygląd skóry. Pozytywnie wpływa na nastrój, uspokaja i relaksuje. 100% naturalny.
Otrzymałam olejek pachnący świętami (stąd pewnie opis ze strony Shiny się nie zgadza). Pachnie bardzo soczyście. Trochę goździkami, lekko cynamonem i pomarańczami. 


DR.GRANDEL HYALURON REFILL CREAM, mini wersja 10 ml (37 zł).
To bestseller marki Dr.Grandel. Jestem bardzo ciekawa, bo o firmie słyszę po raz pierwszy. Mała próbka będzie idealna do podręcznej kosmetyczki. W grudniu zaczęłam chodzić na basen - będzie idealny do użycia tuż po pływaniu:)



KERASYS SZAMPON DO WŁOSÓW, Średnia cena: 14,00 zł / 200 ml
Intensywnie regeneruje i głęboko odżywia zniszczone, suche, pozbawione blasku i osłabione włosy. Odbudowuje i zapewnia trwałą ochronę powierzchni włosów. Zapobiega ich elektryzowaniu.
Kolejna całkowita nowość dla mnie. Zapach ma genialny, mam nadzieję, że będzie działać równie rewelacyjnie.

Jestem z pudełka bardzo zadowolona. Prawie wszystkie produkty to dla mnie nowości. Znajdujemy tu zarówno ogrom pielęgnacji, świąteczny akcent w postaci olejku jak i coś makijażowego. No, może jakaś mikołajowa, świąteczna, czerwona szminka by dobrze dopełniła zestaw. Ale i tak jest super!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga