Ava, Peptide Lift, Reduktor Zmarszczek formuła odżywcza - krem do twarzy

Moja przygoda z marką Ava zaczęła się już kilka lat temu. Pamiętam, że zachęcona recenzją na jednym z blogów (tak! to narzędzie ma wielką moc!) kupiłam krem pod oczy tej marki. Następnie miałam okazję zapoznać się z serią Peptide Lift Reduktor Zmarszczek formuła odżywcza. Recenzję serum miałyście okazję przeczytać już dawno temu, czas jednak powiedzieć kilka słów i o kremie.


Krem mieści się w szklanym,  słoiczku o pojemności 50 ml. Jego zapach jest wprost fenomenalny. Tak pachnie cała seria i tak jak chwaliłam ją 2 lata temu tak chwalę ją nadal. Magia, dobre perfumy. Ten zapach nigdy mi się nie znudzi. Jest bardzo ekskluzywny i kobiecy.  Po nałożeniu na skórę czuć do jeszcze chwilę ale niezbyt długą, dość szybko się ulatnia, jest bardzo subtelny. 
Konsystencja kremu jest bardzo lekka, nie jest tłusta ani mokra. Krem potrzebuje dosłownie minuty aby wchłonąć się w moją cerę. Nie pozostawia po sobie żadnego filmu, raczej delikatny półmat. 



Gdybym miała wybrać tylko jedną serię kosmetyków, której bym używała przez następny rok, z pewnością byłaby to Peptide Lift od Avy. Tak samo jak zauroczył mnie zapach, tak samo zauracza działanie. Używanie tego kremu to czysta przyjemność. Cera jest momentalnie nawilżona i odżywiona. Skóra staje się przyjemna w dotyku, gładka, jędrna, lekko napięta ale jednocześnie bardzo miękka. Drobne zmarszczki są delikatnie wygładzone. Po użyciu kremu nie odczuwam żadnego dyskomfortu w postaci ściągnięcia czy też pieczenia.  Krem idealnie wpisuje się w moje potrzeby.
Krem można stosować zarówno na dzień jak i na noc. Dzięki szybkiemu wchłanianiu doskonale nadaje się pod makijaż - jest naprawdę świetną bazą, która nie przyczynia się do rolowania czy też ważenia się kosmetyków kolorowych. 


Krem do twarzy Ava Peptide Lift Reduktor Zmarszczek jest fenomenalny. Aż chce się po niego sięgać. To nie jest moje pierwsze opakowanie tego kremu, więc śmiało mogę Wam go polecić z całego serca. Znajdziecie go np. w Rossmannie a jego cena to około 25-30 zł. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga