Tchibo - rękawiczki i skarpety stopki do pielęgnacji skóry

Dziś podzielę się wrażeniami z produktu, który powinien się znaleźć w kosmetyczce każdej kobiety, której zależy na dobrej kondycji dłoni i stóp. Mowa tutaj o rękawiczkach i skarpetkach do pielęgnacji skóry. Ja swoje kupiłam już dość dawno temu w sklepie stacjonarnym Tchibo i jestem z nich bardzo zadowolona. Niestety nie pokażę wam real foto, bo moje rękawiczki swoje już przeżyły i niestety nie wyglądają już tak pięknie. Za to służą nadal wspaniale.

Zdjęcie ze strony Tchibo

Jak pisze producent: salon piękności w Twoim domu. Optymalizują działanie nawilżających środków pielęgnacyjnych. Wyjątkowo efektywne przy noszeniu na noc. I ma rację. Bardzo pomocne przy regeneracji suchych i zniszczonych dłoni i stóp. Warto nałożyć grubą warstwę kremu/maski do rąk/stóp na wybraną partię ciała, schować je w delikatnych rękawiczkach lub skarpetkach i pójść spać lub też wygodnie zasiąść w fotelu i rozkoszować się filmem lub książką. Rękawiczki pozwalają specyfikowi na wchłonięcie się, a my go nie rozniesiemy po całym mieszkaniu i nie "pogubimy" wszędzie gdzie się da.

Zdjęcie ze strony Tchibo

Rękawiczki są wykonane z delikatnej bawełny, są niesamowicie miękkie i cienkie, przez co zapewniają komfort termiczny podczas ich noszenia.

1 komentarz:

Dziękuję Ci za odwiedziny i skomentowanie mojego bloga. Odwiedzam wszystkich moich obserwatorów poza tymi którzy zostawiają linki do siebie. To działa na mnie jak płachta na byka.

Komentarze są moderowane.

zBLOGowani.pl

Archiwum bloga